.

Isnin, 16 April 2018

SEMAKIN AIR KENCING






CAKAP ULAR MAK
bro..jgn dikluk klak kan kenyataan ulama dunia ini..ckp beliau masin semasinnya rasa air kencing dibiji nikmat biji kelentit..lu tak kira ahli2 pas yg dah meningal dunia, lu tak kira malaikat2 atau jin2 yg turun berbondong2 setiap kali ulama dunia berceramah mengenai duit rm90juta, mengenai hukum wajib membela melayu islam yg merompak duit rakyat..

SEMASIN  KENCING

tatkala mendgr cermahan itu maka para malaikat pun bertepuk girang tanda sokong haji hadi haji pas..ibarat kisah lalu, hanya sekelip mata istana balqis dipindahkan begitu la wang dlm affin bank yg sekelip mata ada berjuta2.. on KYAYAL BUKAN JENAYAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/16/18




-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, tiba2 aku rindu.. rindu pada geng beras jati hassan ali, pada zul noordin, dr.zuhdi dan ramai lagi ni. apasal bila tarikh pru dah diumum ramai yg menyepi? Ku Li si calon tetap PM malaysia pun diam jer.. boring ah mcm ni. Pakar2 politik (baca: kangkung) sintuk pun mcm dah sentap jer. haa! lagi.. lokman adam mana? cikgu bard mana? hassan malek dah bersara ke? asyik2 yg keluar skobar muka nurul izzah jerr, nasib baik laa dia cun.