Rabu, 30 Mei 2018

BUKAN DENDAM TAPI KEADILAN




DATUK SERI
MASA NAJIB BERKUASA
DATUK SERI  SERANG KAMI 
DI LUMUT

KERTA KAMI DIPECAHKAN
BENDERA BERSIH DI KOYAK
KERETA KAMI DISERANG
DIPUKUL DENGAN BESI
DAN
KOPI KELEDAR

JANGAN INGAT KAMI LUPA

SEKARANG NAJIB TAK BERKUASA
KAMI AKAN AMBIL  BALASAN
INI BUKAN DENDAM
INI NAMANYA KEADILAN

BILA KAYU DAH CONDONG
BANGA PUN BERANI TERBERAK

KAMI AKAN CARI
KAMU  DFAN ANAK ANK BUAH KAMU
YANG NUMBER MOTORSIKAL MEREKA
SEMP[AT KAMI AMBIL DAN RAKAM

TUNGGU KAMI AKAN SAMPAI

Rayuan Jamal dari ladang sawit: Jangan zalimi saya, Tan Sri


Selepas gagal hadir di balai polis hari ini, Ketua Umno Sungai Besar Datuk Seri Jamal Yunos mengirimkan klip video untuk memberi penjelasan.

Dalam klip video berdurasi 7 minit itu, Jamal yang dilihat berada di kawasan kelapa sawit menjelaskan bahawa dia bimbang akan ditangkap pihak berkuasa sebaik sahaja hadir memberi kenyataan.

“Saya bukannya menolak pelaksanaan undang-undang terhadap saya tetapi apabila yang berlaku terhadap saya ini (sehingga) dengan nama saya disenaraihitamkan dan (saya) diletak dalam langkah keselamatan khas oleh PDRM (saya jadi bimbang).




KETIKA BERSIH 5

DI LUMUT

 DATUK SERI JAMAL

TUNJUK SAMSENG

SEKARANG

ISHAM RAIS

AKAN AMBIL

TINDAKAN


NUMBER MOTOR

ORANG JAHAT INI

AKAN DICARI

TUNGGU JANGAN

TAK TUNGGU

10 ulasan:

Antara anjing dan kucing berkata...

Pada zaman dulu2 pun ado mcm ni ingat roslan kasim.zahid hamid yang berpaling tadah sebelum porang tamat

Tanpa Nama berkata...

bro..tangkap Musa Safri pegawai polis yg mengarahkan sirul dan azilah supaya altantuya ditangkap..musa safri saksi utama pembunuhan altantuya..

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum incik tt. boleh tak kerajaan ph gubal akta anti bodoh? kalau boleh laa, saya nak merayu utk digubal akta tersebut. orang pertama yg patut disiasat dibawah akta tersebut dicadangkan lokman adam. ok tak mcm tu?

Tanpa Nama berkata...

Sekarang ni...geng baju merah banyak yg dah pakai jubah dan songkok haji...nak pukul pun tak sampai hati...nnt org kata kita pukul lobai...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Aik??? Bro isham dikatakan terkencing pun ada kelas beb, dalam kereta ada air-cond duduk belakang macam bos bagai. Ini jamal ikan tongkol (betul ada title ke dia ni??) terkencing macam orang jakun zaman tok kaduk pra-merdeka dulu, pi nunnnn dalam semak kebun sawit kahkahkahkah memalukan betul la pendekar jamal kontot nih!

Tanpa Nama berkata...

Knp tunjuk takut sgt. Dulu punya samseng. Malu la kat anak cucu cicit. Rupanya begini kesatriaan pahlawan melayu gerombolan. Harap pahlawan2 melayu lebai siap pakai tanjak dan keris terselit dipinggang tak ikut perangai pengecut ni

Tanpa Nama berkata...

tt..
wa da minta tolong aritu cari jamal
.apa lu buat..skang dah masuk hutan..apa cerita..wa ingat dia nak cari chin peng kot kat sana..kepala bapak kau jamal..dulu hang tera..skang nak kawan dengan kera..justeru itu.. justeru itu.. justeru itu..lu wajib cari dia tt..buar satu sungai besar tahu kepala bapak jamal ni besar ke kecik..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kau terkenching ke tt hehehehe....kau berperang kt media je le

Tanpa Nama berkata...

kebenaran tetap sampai. walaupun lambat.
pengajaran untuk sekelian datok sri tan sri tengku sri tiang sri mayang sari.

cari malaon semua tu kasi ajar cukup2. bagi dia berdarah hidung sekali lagi.
untuk malaon jamal yunos: kamu tiada hormat diri&dasar hidup tak tahu diuntung!

Tanpa Nama berkata...

bro tt..gua agak2 jamal jamban ni ada kat hutan simpan area jln dalam dari sabak bernam ke tanjung malim..kat kawasan hutan tu mmg ada ladang2 sawit dan sebelah nya ada hutan simpan..geng2 yg suka makanan eksotik pasti tau port ni..bro tt lu tau pasal apa jamal terlepas? sb geng2 polis ni backup jamal..lu cuba cari gambar bekas ex igp kebab sedang berucap dan jamal ada dibelakangnya..lagi satu..kebab ada kes pasal senjata api anak beranak dan perjudian sehinggakan sanjeevan ditembak koma..masih ada pegawai2 polis yg terbabit masih bertugas ni bkt aman..tak silap salleh pendek..salleh pendek ni bukan ahli dap, bukan cina bukan keling tp melayu islam sunnni..kalo jamal ditangkap maka kebab dan rangkaian senjata dan perjudian serta perlacuran akan terpalit sama..minta imigresen buat sekatan area port klang, melaka atau johor sb jamal nak balik indon..kena hantar mata2 SB wakil dari madey..