Isnin, 7 Mei 2018

KUNCI KE SYURGA






KUNCI SYORGA
TT jangan perkotak-katik keimanan pengundi parti sorga. Mereka cukop beriman Haji Hadi boleh masok sorga. Jangan tanya pintu sorga mana Hadi Awang nak masok. 
Kunci sorga Tuhan dah beri pada satu parti saja dalam dunia ini. Tuhan sudah whatsapp, insta, tele, skype, e mail dan pos surat berdaftar kepada semua pemimpin dunia. Minta kunci sorga dengan parti sorga di Malaysia sahaja. Minta kunci pada Hadi Awang. Kalau tidak, kamu kapir dan pegang kunci neraka. Nauzubillahi minzalik. Hubaya. Hubaya. on PARTI KUNCI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:24 PM




-------------------

1 ulasan:

UNCLE RAMLI berkata...

Sheikh atau Ularsemak Hadi Awang boleh tunjukkan ayat atau surah dalam Qurang yg menyatakan dengan jelas yang dengan pertimbangan ulama tertentu boleh mempastikan seseorang atau kumpulan itu boleh masuk syurga atau neraka atau bab itu sebenarnya adalah hak Sang Pencipta yang menentukan. Sama juga mengapa diajarkan semua pengikut agama untuk berlumba2 masuka syurga dan bersantai dengan bidadari pada hal dalam Qurang juga identiti surga dan bidadari itu amat samar melainkan ia menceritakan syurga itu ada sebuah tempat dan masa yg padanya adanya air yg mengalir dibawahnya, tak lebih dripda itu dan juga bidadari tu mempunyai permata. Tahu tahu bidadari itu manusia, setengah manusia atau setengah haiwan atau ia adalah lembagan cahaya seperti malaikat. Natijahnya keperihalahan syurga dan bidadari tetap samar2 kecuali dikupas begutu hebat oleh ulama purba berdasarkan imaginasi liar mereka.
Namun pengikut agama diseru mengejar syurga dan bidadari semasa belum mati didunia.