Rabu, 26 September 2018

JAMBU AKAN SAMBUT




JAMBU N9
Menang Anwar di PD ..disambut dgn 9 bontot jambu disontot oleh sosok yang bertaraf UsTaT ..mintak tolong buat analisis .. on 
MARI KITA ANALISA PAK SHEIKH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/25/18



----------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Selalu kutuk dan tuduh anwar ni peliwat.. macam pegang lampu kat tempat kejadian je.. xde isu lain ke kalau x suka pun dia nak jadi PM.. nampak murah sangat la isu ni..kata haluan kiri tapi pemikiran sama jijik macam bekas ATOK UMNO tu.

Awanama berkata...

Tt, ada berita menarik, hadi awang umumkan pas akan lawan dasai. Apa kata lu tolong kempen utk pas. Lu pun mcm bersungguh2 nak dasai kalah supaya jgn ganggu kerajaan ph pimpinan madey. Haa elok sangat la tuu. Bila lagi lu nak pakai jubah dan serban.