Ahad, 4 November 2018

TERIMA KASEH KHAIRY



NASIB BAIK
bayangkan kalau khairy
bayangkan kalau nazri
membincangkan hal 1MDB
sebelum PRU14
mereka kritik najib
passl 1MDB
pasti 
keajaan najib tidak jatuh
pasti najib masih berkuasa

terima kaseh khairy
terima kaseh nazri

apabila kamu senyap
sebelum PRU14
kamu telah membantu PAKATAN
untuk menjatuhkan najib
AMIN








--------------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Berati.. Sisembab.. Sapie tu striker leh ye... Warlord ngan kambing jantan ni depender... Lokman apa... Ball picker ke.... Kakakakakakk.. Ball picker adalah satu jawatan yg amat hina di padang bola. .. Kakakakakkaak.. Sama hina ngan ulat tiket.... Hehehhehe

Tokli berkata...

Bro Tt.
Saya berpendapat, jika PAS tidak berdolak dalik macam pergerakan zarah molekul asap (pergerakan Brown) mana mungkin Che Det akan bersama pembangkang (masa BN perintah), nasib baik ruang dan peluang terbaik yang ada cepat2 di isi oleh Tun and geng. Kalau tak tunggu 60 tahun lagi pun pembangkang tak akan menang. Maka sahihlah teori dan hipotesis united front tu boleh dikatakan setakat ini 98% ada benarnya.
Teori Brown ini juga boleh diguna pakai untuk pengaliran duit wan en di bee..datang berputar putar..nak pulang balik mudah je..terus transfer..pelik kan.. kan.. kan..

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Korang ingat budak bangla-oxford tuh pandai sangat ke dia senyap pasal 1MDB tuh? Tambah lagi si mat pailang-botak tuh insaf pahlawan bugis tuh dah tersungkur???

Ini dua ekor bersamaan yang 40 puluh penyamun sudah salah tafsir...ooooppps, salah kira wei! Macam lu campak dadu kat kasino lu harap sangat lu boleh menang....tapi nih melayu wei, melayu kacokan bugis, kacokan jawa, kacokan bangla, kacokan tamil, kacokan kwangtung, kacokan segala macam jadian lah pendek kata....duduk dalam dungUMNO dorang tidak campak dadu....dia campak sabut kelapa dan batu.....cuma yang bodoh nya kacokan melayu dungu nih dia ikat sabut kat batu kemudian dia campak ke laut....habis ler tenggelam semua kepala bapak dungu.....tak gitu?

hhmmmm!?!?#@!????

Aku yang melayu bukan kacukan duk di Amerika makan gaji lebih dari PM penyamun tuh syukur cukup makan pakai....Alhamdullillah! Amiin! Jangan tipu, jangan curi, jangan ambil hak orang, jangan songlap peruntukan anak yatim dan jangan temberang seluruh alam nuhhhhh....idup selamat ok? In sya Allah!

Wa kongsi sikit ler supaya melayu bangun!

panglimo potaseh berkata...

Terima kasih ..terima kasih jugak ..ni Khairy dan Nazri apasal belum di dakwa lagi. Ni dah main nama samaran pokok lak ..Khairy pokok Kelentit Kering ..Nazri pokok apa pulak?.