Rabu, 7 November 2018

TOK LEBAI WAJIB BELAJAR







TOK LEBAI WAJIB

 BELAJAR LAGI
Suruh tok lebai pergi ke sekolah balik... Belajar fakta fakta ..berlakunya bencana alam...... Jangan dok sebar...pembelajaran yang diluar alQuran..... Salah tu...Ini yang membuat orang benci dan menyampah... Nak berpolitik...berpolitiklah. .. Jangan sesekali campur adukan dengan agama.. on SEBAB SAIFOL
Publish | Delete | Spam
zaharuddin ahmad
on 11/6/18

----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Abam TT tak setim ke tengok gadis ni? Panchot ke siling ke dinding? Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ko dah gile nak suruh tok lebai dan alim2 kucing blaja selain hadis dan quran??nabi dah kata berpegang kpd 2 perkara yakni quran dan hadis, nescaya lu selamat..kalo tok2 lebai belaja ilmu selain hadis dan quran, maka akan ada fukwa yg mengatakan bahawa dunia semakin kiamat apabila org2 yg hafaz hadis dan quran semakin berkurang..kdg2 terfikir juga, saranan nabi salah ke atau saranan nabi juga telah diarab saudikan oleh benua keling india pakistan..namun belum ada mana2 ulama atau hafazan yg menghasilkan teknologi2 canggih berpandaukan hadis dan quran..

Tanpa Nama berkata...

Nabi kata Kitabullah dan sunnah Rasul2 nya.. ada faham ke kitab Allah tu apa? Sunnah Rasul2nya apa? Bacaan yg x betul menghasikan pemahaman yg x betul..