Sabtu, 15 Jun 2019

JANGAN FIKIR KOTOR






FIKIR POSITIF

FIKIR BAIK

JANGAN FIKIR

KOTOR

Haziq cuba tinggalkan Malaysia, kata polis

HAZIQ Abdullah Abdul Aziz, lelaki yang menuduh Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali terlibat dalam skandal seks dengannya, ditangkap polis petang tadi ketika cuba berlepas ke luar negara.

Dalam satu kenyataan media, Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Huzir Mohamed berkata Haziq ditahan semasa berada di terminal pelepasan antarabangsa.

TIDAK MUSTAHIL

HAZIQ  NAK

BUAT UMRAH

NAK CIUM

BATU ITAM

------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kenapa yang bottom kena tapi yang top lepas lagi? Top - bottom ada special case ker? Apa pasal soal siasat Top gagal? Anak ikan sudah dapat kaotim ker. Hahahahahahaha.

Tanpa Nama berkata...

byk lopong plan blow jib ni..eh silap blow job..elok la anwar pecat cepat2 dua mamat ni..lagi tunggu lama..lagi pecah lobang..takkan nak simpan lagi..masa nak jatuhkan najib maka semua bersatu, bila najib dah jatuh maka semua tibai semasa sendiri dlm keadilan..aktivis student nak cari makan dlm politik..rakyat bukan kisah..asalkan sarawak for sarawakian,undi parti apa pun ok..

Tanpa Nama berkata...

Di alaf ini technology adalah pencapaian tertingi pada akal justeru itu lambakan applications software black market ataupun di googly play menjadi platform untuk akal mencipta sesuatu created everything kerana anda berada di alaf dunia tampa sempadan dunia jalur lebar dunia Blackmagic dunia halusinasi dunia maya dunia mata mata sering tertipu tertipu oleh bayang hahaha jangan memanipulasi akal saya siapa bunuh altantuya sharibu siapa bunuh itu kavin morres siapa itu Kavita sidhu siapa itu merangkak terpancuik dalam siapa siapa dan siapa..

Pok leh berkata...

Wa ingat lu cerdek rupanya lagi terok dari otak udang

Tanpa Nama berkata...

Persoalan kurun ini Adakah haziq menghisap kote Azmin? Nak tanya itu ja.Ya atau tidak? Ko putar sana , putar sini kenapa Tee Tee.

Tanpa Nama berkata...

confirm ke dia nak lari? Boleh jadi acah-acah beli tiket pastu buat2 kena tangkap.Zaman Madeey tiada mustahil. Dulu Tilam boleh diusung sebagai saksi. Kah KAh

Tanpa Nama berkata...

bro tt..bukan setakat tahan di klia tp juga sekat transaksi akaun..mesti ada tokey2 sponsor haziq amk ni g filipina utk buat pembedahan mulut agar tidak dikenal pasti lg..lagipun dari filipina ke sarawak tu dkat sket..bila dah masuk sarawak maka haziq ni susah dikesan sb sarawak itu besar da lebih besar kopek bini lubnan berIC malaysia mat taib..sarawak utk sarawak jd kalo org sarawak bikin kecoh disemenanjung , maka org sarawak akan pertahan org sarawak..ex mufti perlis bole jd YB di sarawak..jiran sebelahnya si sabah pula mahu dijdikan fixed deposit anwar sama mcm najib isteri rosmah..akhirnya org sarawak juga jd pertahanan video anak ikan port dick.