Sabtu, 13 Julai 2019

CILAKA INI FITNAH








CILAKA

ANNUR MUSA

BUAT FITNAH

Orang Umno masih kejar harta, jawatan, kata Annuar Musa

PENYAKIT mengejar kekayaan dan jawatan masih wujud dalam Umno walaupun parti itu sudah tidak lagi memegang kuasa di Putrajaya, kata Setiausaha Agung Annuar Musa.

Annuar berkata, pemimpin dan ahli Umno perlu mengubah sikap ini kerana ia merupakan antara punca parti itu dihukum oleh rakyat dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) lalu.

“Orang Umno ini terutamanya bila sudah berasa selesa menjadi kerajaan, mereka nampak untuk jadi calon, nampak kekayaan, projek, harta dan inilah bahana yang telah menimpa kita. 

AHLI UMNO

SEMUA 

BERJUANG

UNTUK BANGSA

AGAMA NEGARA

MEREKA JUJUR 

MEREKA SUCI



TAK CAYA 



TANYA AZEEZ

TANYA ROSMAH

KAH KAH KAH
-----------

4 ulasan:

Lone ranger pomen berkata...

Kalau nak kejar kekayaan, pangkat. Zaman dulu lagi Dah ade. Tapi umno dulu jaga rakyat. Yg buat umno jatuh. Pasal bawahan bela perompak. Tu Yg org marah. Dah la rompak. Korek poket rakyat lagi.

Tanpa Nama berkata...

Penggunaan straw minuman dan asap rokok dari premis makanan telah menyebabkan udara di Pasir Gudang beracun, adalah satu berita fitnah!

Tanpa Nama berkata...

Umno jujur, Umno soleh. Eh, April Fool day berlepas.

Tanpa Nama berkata...

TT, kes munkee anuar musa ni sakau duit mara bila nak didakwa? anuar dah kawtim dgn atok ke? dulu heboh2 stupid boy dari selatan cakap ada bukti anuar baham duit bolasepak.. sekarang ni pun diam jugak kes tu. anuar ni lagi power dari najib, rosmah, wak jahid dan ku fraud ke?