Selasa, 16 Julai 2019

KAPIR L;AKNAT











WOIT  

PARTI PAS BILA 

NAK PULANGKAN

DUIT 1MDB
IKUT CARA

KAPIR LAKNAT

MAKAN BABI

MINUM ARAK

TAK SEMBAHYANG

TAK PUASA

TAK CAYA TUHAN

TAPI TAHU

SALAH  BENAR
LEBIH JUJUR

DARI 

PAK LEBAI

PAK IMAN

PARA USTAD

DALAM PAS

Penerbit Wolf of Wall Street pulang hadiah dibeli guna wang 1MDB

PENERBIT Wolf of Wall Street, Joey McFarland akan menyerahkan poster vintage King Kong, lukisan Jean-Michel Basquiat dan beberapa jam tangan mewah yang dihadiahkan kepadanya oleh Low Taek Jho, lapor Bloomberg hari ini.

Hadiah itu didakwa dibeli menggunakan wang yang dicuri daripada 1Malaysia Development Bhd (1MDB), menurut permohonan yang difailkan di mahkamah di Los Angeles, Isnin lalu.

McFarland ialah pengasas bersama Red Granite Pictures dengan Riza Aziz, anak tiri kepada bekas perdana menteri Najib Razak.

Riza ditahan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) awal bulan ini dan mengaku tidak bersalah ketika didakwa atas lima tuduhan melakukan pengubahan wang haram dengan menerima AS$248 juta (RM1 bilion) duit haram.

Riza didakwa menerima wang menerusi syarikat penerbitan Hollywood miliknya, Red Granite Pictures dan Good Star Ltd, sebuah syarikat yang dikaitkan dengan Low.

Tahun lalu Red Granite membayar AS$60 juta bagi menyelesaikan tuntutan ia membiayai Wolf of Wall Street pada 2013 menggnunakan wang 1MDB.

Filem itu diarahkan oleh Martin Scorsese dan dibintangi Leonardo DiCaprio.

Riza didakwa membelanjakan AS$5.4 juta untuk membeli koleksi poster filem dan memberikan kepada McFarland, DiCaprio dan Scorcese, menurut Jabatan Kehakiman AS.

Sebagai sebahagian daripada penyelesaian, McFarland akan memulangkan poster lain iaitu M, Forbidden Planet dan Cool Hand Luke, filem Jerman, Fritz Lang pada 1931. – 16 Julai, 2019.

MANA LU 

NAK CAYA 

KAPIR LAKNAT

ATAU

ISLAM PAS

KAH KAH KAH
Add caption





---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hakikat sebenarnya kafir laknat lebih suci, lebih murni, lebih syumul dari yang drama pakai kopiah, yang pakai jubah, yang pegang tasbih, yang mulut kumut kamit, pegang kote dalam jubah, ramas ramas masa ada peluang, aliran darah ke kote tetap jalan, kah kah kah, asyik berahi siang malam tengok pompuan sekai di tv, kah kah kah, org melayu kena sedar, orang Islam kena celik, ostad ostad cari makan jual agama, imej pak arab stimulation bohong, wal gal pak arab paling teruk,kah kah kah...sedarlah bani melayu, being a Muslim but don't being an arab kah kah kah