Selasa, 2 Julai 2019

SAH TAK BAU SYURGA







JILAT BURET
SAH JILAT BURET
TAK BAU SYURGA
TAPI 
BAU BURET
JILAT BURET TAK BAU SYURGA! HENDAKLAH BARANG DIINGAT BAHAWASANYA ORANG YANG MENJILAT BURET ITU TIDAK AKAN MENCIUM BAU SYURGA ADANYA. 
Kisah ini terjadi di pejabat kami di No 50, Mosfilmovskaya Street, Moscow. Suatu pagi sewaktu saya sampai ke pejabat, seorang staff saya Mael (dah aruah) mencurahkan rasa tidak puas hati terhadap suatu fatwa yang diberikan oleh seorang rakan di pejabat yang sama. 
- Semalam Pak Die kata jilat buret tak bau syurga...betul ka boss? - 
Saya jawab betul la tu. Ternyata jawapan saya membuatkan Mael lagi tak puas hati dan mula mengeluarkan berbagai nas termasuk ayat dalam surah Al Baqarah ....-..isteri kamu ibarat ladang....bla bla bla...- Saya kata itu kaedah bercucuk tanam.... kau nak tanam sambil berdiri ka, mencangkung ka macam Pak Die selalu buat atau tonggeng kepala ke bawah kaki ke atas ka...tu kau punya hak la...tapi jilat buret tetap tak bau syurga. Sejak hari itu, Mael terus menerus menyanggah pendapat tersebut. Saya cakap...Mael...aku tau la
 on 
ORAL SEX
Publish | Delete | Spam
Asrul Sani
on 02/07/19



-------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bangsa melayu tak payah jilat buret lah. Bangsa melayu sesuai jilat jubor. Zaman bn bukan saja jilat jubor, malah Melayu makan taik. Jadi ulat taik pencacai tong taik bn.

Tanpa Nama berkata...

Inilah POWER ustaz. Hisap, Jilat, Telan, Makan dan Minum semua boleh. Rose Chan dah cakap...lu mahu? Bayar Duit, Du It, Du It. Boleh cium buret, boleh minum dan boleh tikam. Duit, duit. duit. Atau ikut Nikal Do It. Do It. Do It