Selasa, 23 Julai 2019

TAKUT APA BOSS











WOIT
GUA MAKIN 

CUNT PIUS

MADEY CAKAP

APA BENDA

HALANG SAPA

UNTUK JADI APA


Saya tidak mempertahankan Azmin Ali – Dr. Mahathir

KUALA LUMPUR- “Saya tidak mempertahankan ) Azmin Ali tetapi ini politik kotor dan saya tidak mahu terbabit dengannya,” kata Perdana Menteri, Dr. Mahathir Mohamad.

Beliau menjawab soalan apakah kenyataan-kenyataannya sebelum ini yang dilihat mempertahankan Menteri Hal Ehwal Ekonomi itu menunjukkan Azmin tidak bersalah dan tidak akan didakwa.

Jelas Dr. Mahathir pembikinan dan penyebaran video seks tersebut sengaja dibuat untuk mempergunakan kapasiti beliau sebagai Perdana Menteri dan menghalang individu tertentu untuk mara dalam kerjaya politiknya.

“Ada orang menggunakan saya untuk mencapai matlamat beliau.

“Ini bukan video biasa yang anda pernah lihat sebelum ini. Ia sengaja dicipta bagi mencapai cita-cita jahat menghalang individu tertentu mara dalam politik.

“Ia berbeza dengan rakaman video yang dilakukan secara tidak dirancang.

“Video ini memang dirancang dan saya tidak mahu menjadi ejen di dalam menjayakan pelan tersebut,” tegasnya.

Menurut Dr. Mahathir, sekiranya pelaku yang merakam atau menerbitkan video berkenaan dapat dikenal pasti, mereka pastinya akan dihukum.

“Ini bukan politik yang kita mahu,” katanya.

Dalam hantaran terbaharu di blognya hari ini, Dr. Mahathir meluahkan perasaan beliau yang tidak mahu diperalatkan untuk membunuh karier politik seseorang. -MalaysiaGazette


JENG JENG JENG
INI PROJEK 

SIAPA?

APA  HUBUNGAN

SALVADOR DENGAN

PROJEK INI

SALVADOR JADI

JURUKAMERA

ATAU TUKANG

BAWA LAMPU

SAJE TANYA

JANGAN MARAH
KAH KAH KAH



----------

3 ulasan:

azam berkata...

Lu dah kantoi mantoi TT.
Salvador keluar dengan garangnya.
Takde citer pun pasal kos "pembikinan" video?
Pukrak mukrak.
Pooooodah.

Unknown berkata...

Klau tun madey spin dgn kata2 mcm ni, mknanya btul la ckp NostraDaim, azmin finish...kih kih kih..

Tanpa Nama berkata...

salvador bakal menteri besar perak..madey 22thn jd perdana menteri..ingat projek membocorkan rahsia2 1mdb dan kerja org dlm??bro tt, gua masih ingat teater bilik sulit..mata2 preman, Special branch antara org yg menentukan sapa naik apa..jatuh bangunnya sesorg politik itu ditentukan didlm bilik sulit..ada watak kapir harbi..ada watak sb2 mata2..rasanya lu bole faham apa yg gua maksudkan..haziq dan wafa direman..kemudian wafa mencabar ketua polis negara asal dulu ketua special branch menangkap azmin..satu cabaran atau satu ugutan atau satu cara mengalih who the boss..biar papa asal begaya bro..bak kata mat sabu, dinding dan tiang pun bole bercakap dan melihat..zunar ada 9 pertuduhan dan sabitan 49 tahun penjara..