Khamis, 10 Oktober 2019

PEROGOL BERSIRI






PEROGOL 

BERSIRI

MENYOROK

DIBELAKANG

AGAMA
 
Tariq Ramadhan cucu Hasan Al-Bana founder Ikhwan Muslimin atau Muslim Brotherhood. Brrrother2 yang di Malaysia ni mana semua senyap je. Takde ke yang nak defend si Tariq ni dengan cerita..- Ini semua konspirrrrrasi puak Yahudi dan Nasarrra...-
 on 
DI BELAKANG KOPIAH 
IALAH PEROGOL BERSIRI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/10/19

A



----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Ini semua fitnah. Sama je macam agamawan Tontowi yang terkena konspirasi Jerman sebelum ini.

Arymanchino berkata...

Ni kepala Bana...

Lebai Malang berkata...

Bila sebut bulan ramadan teringat puasa, bila sebut tariq ramadan teringat perkosa. Antara puasa dengan perkosa, perkosa lagi sedap. Puasa takleh minum ayer perkosa leh keluar ayer... Kalau nak perkosa jangan bulan puasa hurmmm...

Senipar berkata...

Adoiii tariq pun satu hal gak, yang duk pi rogol awek ibarat macam takde tes. Tak berbaloi langsung.. Cuba tengok kami orang malaysia de wakil perogol dari Dap rogol amah tu berapa banyak punya cun.. Umur 23 begetah mengetah pulak lagi mana nak cari hurmmm... Tariq kena datang duk malaysia belajar dengan wakil kami de dua tiga oram hurmmm...