Selasa, 11 Februari 2020

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB





HARI HARI

AKHIR SAEKOR

NAJIB


Siasatan dakwaan Najib terlibat pembunuhan Altantuya bakal selesai, kata polis


BEBERAPA individu akan disoal siasat sebelum rayuan Azilah Hadri terhadap hukuman mati kerana membunuh Altantuya Shaariibuu, didengar di mahkamah tinggi pada 20 April.

Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (Perisikan dan Operasi) Mohd Roze Shaari dalam satu kenyataan pada hari ini berkata, lima belas saksi telah memberi keterangan mereka.

Roze berkata saksi-saksi lain telah dikenal pasti dan akan disoal siasat bagi menyelesaikan siasatan polis berhubung perkara itu.

Azilah berkata dalam satu akuan berkanun tahun lepas bahawa bekas perdana menteri Najib Razak mempunyai peranan dalam pembunuhan Altantuya dengan mengarahkan perbuatan itu.

Bekas ketua inspektor yang kini berada di Penjara Kajang menunggu hukuman mati, sedang mencari kajian semula terhadap sabitan Mahkamah Persekutuan pada 2015, yang turut menyabitkan kesalahan sama ke atas Koperal Sirul Azhar Umar. Sirul kemudian melarikan diri ke Australia sebelum keputusan itu didengar di mahkamah dan kini ditahan di Sydney.

Disember lalu, Najib melakukan sumpah laknat di masjid Kampung Baru untuk menafikan dakwaan Azilah tersebut. – 10 Februari, 2020.

SUMPAH LAKNAT

SUMPAH LUKNAT

SUMPAH SUMPIT

SEMUA KARUT

TAKLEH PAKAI

KAH KAH KAH

KALAU TERBUKTI

KES BUNUH

TAHAN REMAN

TANPA JAMIN

KAH KAH KAH

NAJIB BOLEH

BEEERRREHAT

KHALAS
KAH KAH KAH


-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hisham...bertaubatlah!!!

Nyawa ni bila2 Allah boleh ambil....

Tanpa Nama berkata...

TT, jangan gumbira! Kalau atok turun, dan pemimpin gemar pau ambilalih, lu pikir apa akan terjadi kepada kes macam ni?