Khamis, 2 April 2020

MERAKAM SEJARAH - AMANAH DAN DAP KENA TIPU








MERAKAM 

SEJARAN

AMANAH DAP

KENA TIPU



Anwar optimis cukup angka jadi PM





KUALA LUMPUR: Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim cukup optimis beliau memiliki sokongan yang mencukupi untuk dipilih sebagai Perdana Menteri kelapan.
Keyakinan disandarkan Ahli Parlimen Port Dickson menerusi ciapan di Twitternya itu, berpaksikan janji dibuat Ahli Parlimen yang didakwanya akan menyokongnya berdasarkan keputusan individu bukan parti.
“Saya tahu bahawa sesetengah Ahli Parlimen di 'pihak lain' tidak berpuas hati bahawa pemimpin parti mereka sudah mencuri suara mereka.
“Pakatan Harapan mempunyai angka. Mari kita lihat proses demokrasi ini. Insya-Allah,” katanya tanpa memperincikan Ahli Parlimen dari parti mana.
Petang tadi, Anwar bersama pemimpin Pakatan Harapan (PH) dari DAP dan Parti Amanah Negara (AMANAH) mengadakan mesyuarat di sebuah hotel di Petaling Jaya bagi membincangkan mengenai maklum balas Istana Negara berkenaan isu pemilihan calon Perdana Menteri.
Bagaimanapun, Anwar yang diasak media, ketika diminta mengulas perkembangan terkini isu itu, tidak membalas sebarang pertanyaan sebelum beredar meninggalkan hotel berkenaan.


AKIBAT PUTAR

SEKARANG NYESAL

GILA TALAK

KAH KAH KAH
------------

Tiada ulasan: