Ahad, 5 Julai 2020

POLITIK GARIS MELAWAN








WAJIB LAHIR

POLITIK MUDA

GARIS MELAWAN
Serious laa, nak buat parti baru lagi? Masalah negara takkan selesai kalau buat parti baru, sakai. Wujud lagi 10 parti baru pun kalau politikus masih org yg sama mmg takde faedah. Aku gesa anak muda Malaysia yg layak mengundi cepat-cepat daftar mengundi dan dlm PRU15 nanti kita humbankan politikus tua yang berumur 50 thn dan ke atas ke dalam tong sampah. 
Anak muda jangan ikut sakai jelebu, dia asyik berpolitik tapi tak daftar mengundi dan kalau tak mengundi, tak boleh ubah landskap politik malaysia. Pasca Covid19 perlukan fikrah muda untuk memacu ekonomi negara dan letakkan maruah negara di tempat yang betul. 
Kalau masih lagi pilih Azmin, Abam, Zahid, Mat Sabu, Madey, Malikul Sembab, Hadi, Tuan Brahim, Abam Jo, Bung dan dan dan sebagai pemimpin, memang mampus la masa depan negara. Aku gesa penyokong dan pengundi PKR, Bersatu, UMNO, PAS, MIC, MCA, DAP, Warisan dan segala jenis parti yang ada untuk undi calon YB yang muda sahaja. Tinggalkan politkus tua yg banyak menyusahkan rakyat 
on 
GARIS POLITIK BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 04/07/20

H

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

YB yang mudo ..yang macam Tuan Haji Syed Saddiiq ko ..bulu polapah bolom abih lughoh dah macam macam hal dio buek. Sosok macam ni elok anta poey kursus dongan Abam.