Selasa, 23 Disember 2008

BERITA BAIK UNTUK PAS – MalaysiaKini

Beberapa pemimpin Umno tempatan berbelah bahagi berhubung peluang calon BN Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh menang dalam pilihanraya kecil Kuala Terengganu, bulan depan.

Pemimpin Umno di bahagian Kuala Terengganu berkata, personaliti Wan Ahmad Farid yang dianggap "elit" menyebabkan calon itu sukar mendapat sokongan pengundi kampung.

Katanya, yang enggan dikenali, jika hendak dibandingkan senator itu dengan bekas ahli parlimen Datuk Razali Ismail, "ia ibarat langit dengan bumi".

Bekas pemimpin bahagian itu meletakkan peluang kemenangan Wan Ahmad Farid hanyalah 45peratus.


kah kah kah... BILA MUSUH KITA BERGADUH... ini petanda baik.... biar mereka bergaduh... kah kah kah... senang buat kerja...kah kah kah...

kah kah kah... berita macam ini tak ade keluar dalam media pro gerombolan... kah kah kah... tapi semua orang tahu.... ni yang pelik media menipu.... kah kah kah... macamlaaaa rakyat tak ada sumber berita lain.... kah kah kah...




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Abang Hisyam,

Biasalah..yg buruk depa sorok..simpan dlm peti besi..jgn bagi rakyat tahu..tapi rakyat tahu juga sbb rakyat skrg sume cerdik2 belaka...munkee2 ni ajer yg bodoh..semuga PAS menang besar disana nanti. InsyaAllah..

Tanpa Nama berkata...

alaa.biasa la ni.semua calon ada peluang nak menang.tapi peratusan menang lebih kepada calon UMNO dan PAS.takpe.kita tunggu dan lihat siapa yang akan menang nanti.

Unknown berkata...

PAS pun sekarang ni ada masalah.haha.kenyataan dari Husam berbelit-belit pasal Hudud.haha.Husam kelam kabut bila kena serang dengan KJ masa berdebat.haha.PAS tak boleh nak bersuara lantang bila berdepan dengan DAP.haha.

Pelan Cap Ayam berkata...

YahOOOOOooo!

Tanpa Nama berkata...

BERSATU MENENTANG MUSUH !!

-WORKING PEOPLE OF ALL COUNTRIES, UNITE !!-

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah. TApi sumber berita lain tu boleh percaya jugak ke? Kuat kelentong jugak tu, cerita semua sensasi. kah kah