Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 Disember 2008

DOLAH GAGAL LAGI – Malaysian Insider

Abdullah Badawi telah gagal untuk memastikan menteri dan timbalan menteri dalam kabinet memberitahu kepada umum berapa banyak harta yang dimiliki termasuk oleh anak dan isteri.

Dolah telah membuat kenyataan - menteri akan istihar harta - beberapa hari sesudah 5buah negeri jatuh ke tangan Pakatan Rakyat pada March lalu.

Dolah mengeluarkan kenyataan sedemikian kerana ingin mengabui kembali mata orang ramai yang telah berbondong-bondong meninggalkan gerombolan United Malays National Organisation.


kah kah kah.... mat ngantuk ni ngooook... kat kah kah... nak declare buat apa?.... kah kah kah

woit.... apa tujuan declare.... ni nak tipu melayu ke?... kah kah kah..

woit.... rakyat bukan nak dengar munkee munkee itu declare... kah kah kah... haram jadah buat apa... rakyat nak tahu dari mana punca harta itu... kah kah kah... tahu jumlah but apa?.... kah kah kah..

woit mat ngantok... kalau menteri jadi 20 ribu tiba tiba ada rumah harga berjuta juta... tanyalaaa macam mana dapat duit ini.... kira .. bukan susah kira... tu pasal dulu tak belajar ekonomi... kah kah kah... belajar usuludin... ni dah jadi ngoook jkan dah susah nak mengira.... kah kah kah....





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sampai sekarang semua maklumat ini tak pernah sampai ke meja Pak Lah.
Sebab tu dia tak boleh control orang yang tembak dia dari belakang.
Sampai sekarang dia tak tau Teuku Adnan tu ada berapa banyak rumah dan duit dalam bank.
Belum lagi berapa banyak Bik Mama belanja sebulan.
Sebabnya Semua Sb yan ditugaskan memantau dan diberi makan kenyang-kenyang.. maka segala info dah diadjust untuk memberi bacaan yang kelam kabut.
Sampai sekarang semua rakyat tak tau berapa banyak claim yang telah dibuat oleh TPM dia sendiri.
dia memang tak tau apa..

Tanpa Nama berkata...

Inilah projek membodohkan Melayu selama-lamanya.....inilah yang gerombolan inginkan.....menipu Melayu selama-lamanya...
So whats new?? Just wait patiently for next G.E....tengok siapa yang di bodohkan!!!

Farouk berkata...

"woit mat ngantok... kalau menteri jadi 20 ribu tiba tiba ada rumah harga berjuta juta... tanyalaaa macam mana dapat duit ini.... kira .. bukan susah kira... tu pasal dulu tak belajar ekonomi... kah kah kah... belajar usuludin... ni dah jadi ngoook jkan dah susah nak mengira.... kah kah kah.."

Bro, lain macam je bunyi ayat kat atas ni... Macam menghina orang yang belajar usuludin je... Jangan macam tu bro..Tak baik menghina orang yang belajar agama... Takkan orang yang belajar ekonomi lebih baik daripada orang yang belajar usuludin?...

wak tiub berkata...

Dengar2 orang2 PKR pon ada jugak yang gagal dan takut untuk isytihar harta jugak. Mana2 pun perangai sama je. Tak payah sibuk nak mengata orang je.