Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 25 Mac 2009

SURAT KHABAR LAMA JUAL KILO !!!



BATAL TERUS PERMIT BUKAN GANTUNG – NGO
- melayau

Tindakan membatalkan terus permit ke atas akhbar Harakah dan Suara Keadilan dilihat lebih tepat berbanding digantung selama tiga bulan.

Pengerusi Gabungan Graduan Melayu Muda (GGMM), Mohd. Khairul Azam Abdul Aziz berkata, tindakan tegas itu mampu memberi kesan mendalam terhadap penerbitan kedua-dua akhbar tersebut setimpal dengan 'jenayah' yang dilakukan.

''Umum sudah mengetahui kedua-dua akhbar tersebut cenderung untuk menulis sesuatu isu yang menyentuh sensitiviti rakyat.

''Meskipun digantung selama tiga bulan, kami percaya perkara yang sama akan terus berulang, patut batalkan sahaja permit mereka,'' tegasnya.


kah kah kah… INI MESTI GRADUAN DARI SINTOK…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TIDAK ….MESTI GRADUAN DARI UNIVERSITI BAGUNAN ATAS KEDAI BAIKI MOTORSIKAL…. kah kah kah…

kah kah kah… MESTI KANG KONG YANG AJAR …. kah kah kah..

woit…. BILA TAK DAPAT KERJA KERANA BODOH JANGAN MARAHKAN ORANG….NGOOOOoooook…. JANGAN SALAHKAN CINA…..kah kah kah



50,000 NASKAH PERCUMA UTUSAN MALAYSIA , KOSMO DIEDAR
-melayau

Meskipun sibuk dengan urusan Perhimpunan Agung UMNO Ke-59, para perwakilan dan pemerhati yang berada di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) tidak akan terlepas perkembangan terbaru yang berlaku di seluruh dunia.

Ini berikutan persetujuan Koperasi Usaha Bersatu (KUB) dan Bank Rakyat menaja sebanyak 50,000 naskhah percuma akhbar Utusan Malaysia dan Kosmo! untuk diedarkan sepanjang berlangsungnya perhimpunan.


kah kah kah…. DAH JUAL TIMBANG KILO…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU SURAT KHABAR SENDIRI TAK LAGU…. JANGAN GANGGU SURAT KHABAR YANG LARIS…. kah kah kah..

woit…. KALAU TAK LAKU BUAT …. SURAT KHABAR LAMA!..... SURAT KHABAR LAMA…. kah kah kah



14 ulasan:

Bumi HIjau berkata...

dulu aku pernah guna surat khabar Utusan untuk lap tahi kucing kt rumah aku.sekarang nk sentuh surat khabar utusan "HARAM".aku cadangkan daripada guna tisu dan menebang pokok lagi baik gunakan utusan untuk lap bontot.selamatkan lah pokok-pokok di dunia.

Tok Uban berkata...

Aku peliklah...apa tujuan GGMM ni ditubuhkan?...untuk politik atau untuk menolong graduan melayu yang menganggur?

Saudara Pengerusi GGMM....kalau nak berpolitik...terus masuk parti politik...ok....Tunjukkan kejantanan kamu...

Acid Uric berkata...

Bro,
ko selidik sikit pasal KUB ni. Connected with UMNO. They have been awarded big sum of contract for PPSMI to supply materials & software by MOE. As a matter of fact, diorang ni takde capablity to do it.

kage bunshin no jutsu berkata...

umno mmg lahanat...dah xde suratkaba aku nk baca kat umah...

Tanpa Nama berkata...

yg wajib dharamkn ialah parti yg dh mula mengaku guna duit untuk brebut jawatan,sms fitnah brluasa2...kononnye dah mula sedar dosa dan pahala,syurga dan nuraka

dan yg wajib kite paham dan tau ameno tu adalah parti haram....parti yg brsidang ni entah parti dtg dari lubang sampah mane...

tanye tok rais,tanyer kuli...tanyer ibrahim perkasa ali

Zackry berkata...

Salam Bro,

Mamat sekor nie konfirm pemuda um-NO TOTOK. Apsal nak takut, kalau Harakah dan Suara Keadilan putar belit fakta atau menipu bawak la kes ke mahkamah sama la juta-juta. Tapi masalahnya berita tu betul depa tak dapat nak jawap pasal tu la gantung.

Awat ingat sekarang orang nak dengar sangat ke berita TV3 dan Utusan Melayau.

HAPRAK PUNYA um-NO

Tanpa Nama berkata...

mane ade timbang kilo lagi bos, skang tokeh pun main jengkal je...1 jengkat1 linggit oo...skang lugi ooo minyak x da turun lagi...barang ada naik lagi...anak bini...sama 'lembu' mau suap maa...kah kah kah

fredo berkata...

har har har!!!


tebal2..murah2 pon x laku...

kalo yg diharamkn tu, wlaaupon nipis, mhal, still org cri lg..

sbb pe ekkk???

GABAN_KUSUT berkata...

GGMM... haha nate berok apo nie.. bangang nak mampos.. nie konpom anak-anak gerombolan yang dah dibebalkan oleh pak, mak, tok, nek diorang... x gne lu org graduate kalo bodo tahap maksima.. haha..

SL Chan berkata...

guna saja surtkhabar ni kat jamban seagai alas kaki dan alas untuk tahi kucing dan tahi sebagainya..

Tanpa Nama berkata...

Bumi Hijau, tak boleh pakai Utusan untuk lap bontot. Nanti kotor bontot.

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

Nak bg surat kabar depa laku, sekat rezki org...

Bagus la....

Sendiri la mau jawab kat Padang Mahsyar

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Akhbar Utusan Meloya &Berita AiRomp nie org baca sbb nak tahu berita artis esp artis AF .... berita ilmiah jauh sekali ...byk sgt interview Prof2 Kangkong kat uITM dan UUM Sintok ...

Ishh tak sabo aku nak tunggu PRU13 kasik mampus itu UMNO

huhahuha berkata...

alamak...universiti atas kedai moto...hahaha...teringat zaman aku kat uitm manjong dulu....dok rumah kedai ja.bilik kat ataih,kelas kat bawah.jenguk tgk lecturer dah masuk kelas blm,baru turun