Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 25 Mac 2009

TERKINI !!! SELAMAT TINGGAL BUNGA KU !!!




TERKINI !!! SELAMAT TINGGAL BUNGA KU !!!


jam 11,28 jan tukar tiub

Selamat tinggal bapak ku
Ku kan pergi mencari kutu
Dah lama kau menunggu
Duit masuk berjuta beribu
Hentikan lah kelentong mu wahai bapak ku

Selamat tinggi tempe ku
Aku pergi mencari lembu
Dah lama aku merayu
Terasak-asak terkedu-kedu
Yang ku dapat hanya sebatang penyapu

Kah kah ku
Kah kah ku
Kah kah ku

Ku ku kah
Ku ku kah
Ku ku kah

kah kah kah...




13 ulasan:

acece berkata...

hahahha..kelakar..up to date..tq

master berkata...

ORANG PAK LAH MENANGGGGGGGGGGG !!!!!!

MAHATHIR KENA TSUNAMI POLITIK.

NAJIB DITANGGUHKAN JADI PM.

Ini satu kemenangan moral untuk Pak Lah dan Anwar.

Aku tumpang gembira walaupun aku tak suka KJ, tetapi Najib takkan jadi PM. Ini sudah cukup bagus.

Danielle_Corleone berkata...

kah kah kah! nanti ada berita aku kongsi lagi bro. :-) tukar tiub cool.

tok iskandar berkata...

Sah.Lepas kiraan semula,KJ diumumkan sebagai ketua sayap muda Pekembar.Kekalahan Mukriz melenyapkan legasi memanda menteri pencen dalam Pekembar.Nampak gayanya esok cancellah che det ke perhimpunan Pekembar.

Mana sumber tok dapat.Korang boleh baca kat laman sesawang the star.
Bagi ahli-ahli Pekembar yang menjadi pengikut-pengikut Pak Lah,kemenangan menjadi milik mereka setelah kesemua calon yang direstui Najib tewas.Sorang demi seorang hulubalang kanan Pak Lah menang.Kak Ijat jadi tok tua wanita,KJ sayap muda,Razali timbalannya.Rizal tok ketua putera dan Rosnah tok ketua puteri Pekembar yang baru.

Mood penyokong-penyokong Najib dan Mantan Memanda Menteri tak payahlah tok nak ulas.sendiri mau ingatlah ok.Itulah lain kali jangan celebrate awal-awal.Nampak sangat darah muda dalam Pekembar tak suka kat Najib.

Esok juga dijangkakan senario yang sama dan Muhyiddin,Hisham,Zahid tumbang di tangan hulubalang kanan Pak Lah.Perebutan di dalam MT juga akan menyaksikan orang Pak Lah menang.Nasib Ismail Sabri dan Saifuddin juga kritikal kerana dilihat semakin menghampiri kem Najib.

Jika ini berlaku,kedudukan Najib sebagai PM dikelilingi oleh hulubalang Pak Lah dalam kabinet dan Pekembar.Tidak mustahil selepas pemilihan Pekembar,akan ada usul meminta Pak Lah kekal sebagai PM dan Presiden UMNO sehingga PRU13.

Khalayak ramai menanti dengan penuh suspen,najib sempat atau tak jadi PM.

cerek itam berkata...

wa..wa..wa..wa..nangis..nangis..nangis lagi..malam ni tido kat tiak bapak...apak!sob..sob.. macam maner leh kalah..

arifabdull berkata...

Siaran Langsung Perhimpunan Agong UMNO

Tanpa Nama berkata...

tui tui tui
tui tui kak pidah tui tui
tui tui anak toyol tui tui
tui tui madey tui tui
har har paklah har har

Dhama Tolstoy berkata...

WTF !!!

semua barua UMNO sama saja
keluarga dubuk makan bangkai

hafiz berkata...

Jangan jadi bodoh wahai kawan. Kita ini adalah manusia dan kita punya rasa yang sama untuk menikmati sebuah kehidupan. Merayakan kehidupan untuk sebuah tempoh tertentu.

Tidak perlu jadi bodoh wahai kawan. Kita merayakan hidup dengan segala beban dan semua rasa. Kita meraikan kehidupan dengan segala yang ada, dengan segala yang termampu. Dari jerih dan payah sendiri. Untuk itu, jangan jadi bodoh wahai kawan.

Jangan jadi bodoh wahai kawan. Segala retorik rasis fasis harus kita sama-sama padamkan. Segala retotik taat setia yang jumud wajar kita cerahkan. Segala retorik yang membangkit api permusuhan wajib kita sejukkan. Jangan jadi bodoh wahai kawan.

Jangan jadi bodoh wahai kawan. Segala raja dan segala kepala. Segala ’pemimpin’ dan segala dikeliling mereka. Kitalah yang membayar mereka. Dengan segala cukai dan segala titis peluh kita. Kita bayar mereka dengan segala makanan yang kita makan, dengan batang-batang rokok yang kita hirup asapnya, dengan segala kondom dan segala KY yang kita beli, dengan segala jenis arak yang kita minum dan dengan segala babi yang terjual beli. Cukai ini adalah gaji untuk mereka. Jangan jadi bodoh wahai kawan. Kitalah yang membayar mereka. Maka, berbanggalah kamu wahai kawan!

Jangan jadi bodoh wahai kawan. Kita ini berada disebuah sistem yang gagal. Manusia manusia disini. Yang belajar. Yang terpelajar. Menjadi sebuah produk untuk dijual beli mengikut permintaan pasaran. Produk yang teracu mengikut acuan beku dan pramatang. Ini bukanlah sebuah ejakulasi yang nikmat. Apakah itu kamu kita kami dia bangga? Melainkan mereka yang mampu untuk berpikir dan tidak bodoh seperti mereka.

Kamu jangan bodoh wahai kawan. Perpecahan??? Sila buktikan padaku tamadun mana yang tidak mengalami perpecahan? Malah ais dikutub juga semakin terpisah pecah cair dari hari ke hari. Sila buktikan padaku mana dia tamadun itu? Hukum kekutuban tak pernah gagal! Perpecahan adalah fitrah alam! Lebih lebih lagi, adalah semakin bodoh dan dangkal untuk bersatu dengan enjin kejahatan yang nyata!

Jangan kau bodoh lagi wahai kawan. Mereka juga duduk disana dengan sebuah sistem yang bukan pun punya originaliti lokal.Untuk segala sejarah yang terzahir. Untuk segala realiti silam yang tercipta. Berterimakasihlah pada British! Ya. British yang manusia-manusianya menyalat punggung dengan kertas.Ya British. Yang datangnya dengan 3G. Gold ,Glory and Gospel. Ketahuilah olehmu bahwa sesungguhnya kerana Britishlah telah menyatukan kita. Tanpa mereka. Kesultanan Kelantan mungkin akan memerangi kesultanan Selangor , Kesultanan Johor mungkin merampas takhta kesultanan Perak. Sejarah takkan menipu, apa kamu masih tidak ingat apa yang berlaku kepada kesultanan Johor setelah kedatangan kapal dari seberang laut itu? British menyatukan kita dengan sistem yang terjilid ini. Raja Berpelembagaan. Jangan kamu buta sejarah wahai kawanku. Inilah realiti! Britishlah menyatukan kita dari Perlis hingga Temasik.

Wahai kawanku ketahuilah ini. Dengan segala cukai yang terpungut. Dan segala wang pelaburan internet yang terbeku. Segala hasil mahsul bumi ini. Kita, jika tidak lulus loan dengan bank, kita hanya mampu untuk membuat loan dari peminjam wang berlesen.... dan mereka terus disana dengan segala wang hasil cukai yang diperah dari titis peluh kita. Maka ketawalah kita semua sekarang ini! Hahahahah

BrightEyes berkata...

Nampaknya gerombolan Mat Cemerlang menang kat PWTC tadi. Toyol-toyol juga bekeliaran dan usaha Mahdey Jr. menjadi Ghostbuster gagal. Mahdey Jr. patutnya tau jawatan2 dilelong macam barang kat eBay.

Esok, lelongan akan disambungkan kat PWTC. Stay tuned...

MAHATHIR MUDAH LUPA berkata...

Mahathir Kutty sila duduk diam2... Nie rakyat bg chance lg sekali suh bersara ngan aman... Sat g rakyat mintak hang bagi balik harta rakyat yang hang, APA NAMA, agih2kn pd kroni dan anak2 hg yg daddy kasi, baru hang dok kalut balik KERALA...

DIN berkata...

Tahniah Bangsa Ku

Tahniah dengan saf baru,

Mungkinkah belayar dengan jayanya?

Atau mungking mempercepatkan
karamnya bahtera?

Nampak gaya Uwang lebih hebat dari nasib bangsa.

Tahniah Bangsa Ku

samilux berkata...

sekarang cam mana tuanku
terduduk tersentak menunggu
tunggu punya tunggu
duitku habis langsai lidahku
jadi kaku dan beku

sorry :) tak pandai