Selasa, 31 Mac 2009

TERKINI !! PANAS !! SUARA KEAMANAN GANTI SUARA KEADILAN


SUARA KEAMANAN !!!



KERANA permit penerbitan Suara Keadilan telah digantung selama tiga bulan bermula 23 Mac lepas, parti KeADILan mengambil keputusan untuk tidak menerbitkan akhbar itu selama tempoh tersebut.

Sebagai ganti, akhbar Suara Keamanan akan menemui pembaca, secara mingguan setiap hari Selasa mulai hari ini.

Suara Keamanan adalah sebuah penerbitan tidak berkala dari segi namanya, oleh itu tidak memerlukan permit penerbitan dari KDN.

Pembaca boleh mendapatkan akhbar tersebut dari pengedar-pengedar dan penjual yang sama yang mengedar Suara Keadilan sebelum ini.


SUARA KEAMANAN ADA DI PASARAN DARI HARI INI.

- Jabatan Editorial Suara Keamanan -




7 ulasan:

LeeSlimShady berkata...

lebih baik kita bercakap dari segi Keamanan dan keadilan daripada Merapu,melayau,menghairan dan mentiga sukukan rakyat malaysia....

satu langkah yang bijak untuk terus menyebarkan kebenaran dan realiti..........

LeeSlimShady berkata...

Bro....Kata Utusan Melayau UMNO mesti Rombak Lembaga displin UMNO..
untuk kawal politik wang...

BATU PAHAT 30 Mac - UMNO digesa merombak jawatankuasa Lembaga Disiplin parti agar gejala politik wang dapat dihapuskan sama sekali pada pemilihan akan datang.

Ahli Majlis Tertinggi (MT), Dr. Mohd. Puad Zarkashi berkata, tindakan Lembaga Disiplin terhadap mereka yang terbabit dengan politik wang pada Perhimpunan Agung UMNO lalu tidak begitu berkesan.

Menurut beliau, gejala politik wang didapati terus berleluasa tanpa wujud sebarang rasa takut di kalangan mereka yang melakukannya.

''Ia berlaku kerana bentuk tindakan oleh Lembaga Disiplin ke atas mereka yang mengamalkan politik wang tidak praktikal," katanya selepas merasmikan Mesyuarat Agung Persatuan Nelayan Kawasan Batu Pahat, di sini hari ini.

Ekoran itu, Mohd. Puad yang juga Ketua UMNO Bahagian Batu Pahat berkata, beliau sendiri akan menyarankan agar MT merombak jawatankuasa itu pada mesyuarat pertamanya akan datang.

Menurutnya, rombakan ke atas sistem pemilihan parti seperti yang disarankan baru-baru ini tidak menjamin bahawa gejala politik wang tidak akan berlaku di kalangan ahli parti.

''Bagi orang yang gila kuasa, mereka sanggup membayar semua 60,000 anggota perwakilan asalkan dapat menjadi pemimpin," katanya.

Beliau menyifatkan anggota MT baru sebagai barisan mantap kerana menggabungkan muka-muka lama dan baru yang sekali gus dapat membantu Presiden, Datuk Seri Najib Tun Razak mengukuhkan lagi UMNO.

kah...kah...kah...kah......

999 berkata...

To UMNO...

Jgn cakap banyak psl nak berubah la apa la.

Klu nak berubah, Najib letak jawatan, Ali Rustam letak jawatan & KJ letak jawatan.

Kalau 3 by-election ni UMNO tak dapat sapu bersih, suruh Najib berundur!

Dia dah gagal pada GE12, PRK Permatang Pauh & K.Trgganu.

Kalau kena 3-0 atau 2-1 dgn PR kali ni, Najib kena undur.

Org Mesia tak bole terima Najib dan Mahathirism lagi!

Keylee Daud berkata...

kekekeke...otak geliga...

Tanpa Nama berkata...

pandailah dia orang ni kritik kerajaan umeno-padan muka dia

Tanpa Nama berkata...

PAS boleh mengikuti tindakan PKR untuk menerbitkan SUARA KEADILAN degan menerbitkan SUARA UNTUK SEMUA agar kami penyokong Pakatan Rakyat tidak terpedaya dengan Media Massa perdana yang diperalatkan oleh UMNO/BN untuk menerbitkan berita-berita palsu untuk semata-mata untuk memenangki pilihanraya kecil di ketiga-tiga tempat.

Tanpa Nama berkata...

HUJAH SUARA KEAMANAN.. Kewl..