Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Mac 2009

POKOK DEMOKRASI DI TANGKAP !!!!



Adun DAP kawasan Tebing Tinggi Perak Saudara Ong Boon Piaw telah ditahan.

Kesalahan kerana mengeluarkan dvd Pokok Demokrasi.

Saudara Ong telah ditahan di Dewan Chin Woo.




15 ulasan:

nami o fish berkata...

Malaysia hari ini mencipta sejarah apabila memenjarakan sebatang pokok.

Ini adalah satu sejarah baru.

Malaysia Boleh!Sememangnya semuanya boleh.The Bolehland!

haha!

tayar pancit berkata...

ceritanya kerna dvd berkenaan tiada tapisan, bahaya ni! ianya mungkin lebih lucah dari aksi soi lek ataupun lebih ganas dari rempuhan polis masa ceramah di sp tempohari...

Tanpa Nama berkata...

CEPAT LER TUKA TIUB KOMEN INI CERITA.
SAYA DAH 6X DAN 16X CIRIT BIRIT SETELAH MEMBACANYA.

===========================

BERITA
Selasa Mac 31, 2009
Ezam: Barisan baru Umno pasukan idaman Anwar dulu

Oleh G. MANIMARAN

http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2009/3/31/mstar_berita/20090331094310&sec=mstar_berita

TAIPING: Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan Rakyat, Ezam Mohd. Noor dalam kempen pilihan raya kecil di Bukit Gantang dan Bukit Selambau mendedahkan barisan pemimpin Umno baru sebenarnya merupakan pasukan idaman Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika berada dalam Umno.

Malah, Ezam dalam kempennya di Bukit Gantang kelmarin dan di Bukit Selambau malam tadi berkata, Anwar yang merupakan bekas Timbalan Presiden Umno pernah menganggap Presiden semasa, Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak sebagai "antara orang paling cerdik."

"Saya pernah tanya Anwar masa beliau jadi Ketua Pemuda Umno, siapa yang paling beliau risau... beliau mengatakan nama Najib... dia kata Najib yang paling cerdik di kalangan barisan Pemuda.

Pyanhabib berkata...

apa kejadah ni?
kah kah kah!
(pinjam ketawa tt)

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
umno takut . !
kenapa tak ISAkan pokok tu.
jimat sikit. kerajaan takpyah bagi makan dan minum.

kah kah kah

Hamba berkata...

Sekarang ni Polis takde kerje ke? Tangkap benda2 yg tak hidup macam pokok dgn DVD? Kat Malaysia ni benda ni pun boleh buat salah ke? Pokok tu agaknya amik rasuah banyak sangat dari Hang Kebun kot? DVD tu pulak agaknya membunuh VCD, pasal tulah kena tangkap!

Ummidinni berkata...

Merujuk kepada tindakan orang yang paling cerdik, tak dapat teman bayangkan camne agaknya tindakan orang yang paling biol dalam UMNO.

SL Chan berkata...

C4 saja pokoktu!!!!! kah kah kah

DIK AN berkata...

Gila...gila...hebat betul la Malaysia...

suratkhabarlama berkata...

aku baru balik dari Bangkok..kebetulan memang ada demonstrasi..penyokong Thaksin buat demo suruh PM yg ada sekarang, Abishit, letak jawatan...siap ada siaran langsung kat TV lagi..dalam radio ada ceramah pembangkang "live"...aku tengok tak ada sapa yg kene tangkap, kene pukul atau kene siram dengan air kimia...

LeeSlimShady berkata...

haduuuh....bro isham ini yang paling lawak di alam..maya apa kah UMNO/BN takut pada Demokrasi?

Cukuplah orang kena Penjara Dengan pokok - pokok pun kena penjara...

BN nampaknya dah hilang arah...

kucingsiam berkata...

meow~

berita ini memang mengesahkan betapa bodoh, goblok, bangang Zambry dan konco-konconya yang gilakan kuasa.

lagi kisah MB haram Zambry tunjuk kuasa herdik Nizar di masjid ...

aduh kucingsiam tak tahan lagi negara ini dikepalai bangsat bodoh tamak sebegini.

Tanpa Nama berkata...

SuratKhabarLama ,

Aisey brader bukan kata kat Bangkok , kat majoriti tempat lain gomen of the day relax je takder sembur2 org bila demonstrasi aman .. Mesia je yg gila laknat

Khun Pana aka johanssm berkata...

Jual DVD PentHouse bertaraf Lima bintang di Jalan Alor ,BukitBinatang tak ada yang kena tangkap .

Jual DVD Lesbian BigTits di Jalan Alor ,BukitBinatang tak ada yang kena tangkap .

Jual bontot oleh pondan di Jalan Sultan ismail,BukitBinatang pon tak ada kena tangkap .

Budak-budak mat rempit gian hisap gam gajah dalam beg plastik dihadapan pondok polis di BukitBinatang pon tak ada yang kena tangkap .

Lancar DVD tajuk Pokok Demokrasi kena sumbat dengan saman , di disiasat dan kena lokap!

Tanpa Nama berkata...

dvd berkenaan terpaksa dirampas kerana ada kelibat CSL sedang mengongkek pokok berkenaan..kelihatan juga kelibat seseorang sedang meraba2 & menjarjis2 pokok yg tidak berdosa itu..

nan