Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Mac 2009

PEMUDA UMNO KEDAH DIMINTA KERJA BERSAMA PIMPINAN BARU - melayau


Setiausaha Pergerakan Pemuda UMNO negeri, Haris Che Mat, meminta semua pemuda bahagian, menyokong sepenuhnya kepimpinan baru diketuai ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin dan naibnya, Razali Ibrahim yang dipilih pada pemilihan UMNO baru-baru ini.

Haris berkata, sokongan tidak berbelah bagi itu penting supaya agenda dan kesinambungan pemuda yang direncanakan bekas ketua pergerakan itu, Hishammuddin Hussein diteruskan bagi memulihkan semula kepercayaan golongan muda terhadap UMNO.


kah kah kah… KERJA BERSAMA SAYA BUKAN DENGAN PAK MENTUA SAYA…. kah kah kah…..

kah kah kah…BERITA MACAM INI MAKNANYA PERANG BERTERUSAN….kah kah kah…

kah kah kah….ADA CHAN MENANTU MAT NGANTUK KANTOI… kah kah kah

woit… LAWAN…. PERANG… TIBAI…. kah kah kah.. BARU BEST… BARU ADA CEREKARAMA...kah kah kah



7 ulasan:

dollah yankee berkata...

tak sokong kalu..syoruu miss laa..

Tanpa Nama berkata...

Sedapnyalah korang ni berkata2 tapi menampakkan diri bodoh tak terhingga..sama jugak masa nak suruh mansuhkan PPSMI dulu,pukul canang tentang keburukan bagai nak rak tapi pernah ke korang fikirkan jalan untuk membaiki keadaan??ini tau memburuk,memfitnah dan berarak..kalau dah memang dasar tak boleh nak berfikir..Kenapa dalam masa 6 tahun tu korang tak siapkan jer kamus terjemahan mengenai semua perkataan yang digunakan dalam subjek sains ke bahasa Melayu?? 6 tahun tu lama abang2 woi..jawapannya sebab korang tu bodoh,tak tahu dan tak mampu..Jadi kalau dah tahu tak boleh buat,belajar sahajalah subjek tu dalam bahasa yang memang sedang dikuasai bangsa asing..Bila dah lahir ramai bijak pandai, barulah korang terjemahkan,dan bila bidang itu sudah masyarakat kita kuasai barulah korang layak pukul canang macam2..Nie tak,sibuk nak terjemah berita fitnah..Kata sangat kerajaan bodoh,tapi aku tengok dari segi pemikiran korang sama jer bodohnya..

Tanpa Nama berkata...

sekurang-kurangnye die wat sesuatu utk bangsa...

daripada korang yang hanya tahu mengutuk!!!

Tanpa Nama berkata...

buat sesuatu utk bangsa..?
apa yg diorang pandai buat..?
meh aku terangkan satu2 ye..

a)RASUAH aka POLITIK WANG
b)NAIKKAN HARGA MINYAK
c)HILANGKAN ORG
d)RAMPAS NEGERI
e)BOM ORG
f)SHOPPING PKAI DUIT RAKYAT

ehhh,bnyk sngt la..xmampu aku nk tulis satu2 ni...
pikir la sendiri...

umno = babi...hahahaha

situkanghambar berkata...

hurm.. sedap jugak mengunyah kismis cap semail kamus yah.

semoga suksess menjadi tokey kamus yah, wahai.. ( tak tahu nk pggl apa pasal tanpa nama, klu nk dipanggil woi2 itu orang bukan kayu key, batu key. karang kene bahasakan balik.)

salam singgah kepada tuan blog. :D

Tanpa Nama berkata...

woiii... penyokong umno tanpa nama...

Ko la yang bodoh sebab ko tak baca isu PPSMI secara keseluruhan. Jangan main tibai salahkan org je. Ko dah baca ke butiran persidangan meja bulat antara kementerian pelajaran dgn semua persatuan2 pendidian seperti persatuan PIBG malaysia, persatuan guru2 malaysia, DBP dan macam2 lg? Ada ke ko baca hasil kajian jawatankuasa yg mengkaji perlaksanaan PPSMI ni? Kalu tak baca lg jgn nak main serang je. Pemimpin tu je yg buta dan tuli sebab dah tau hasilnya tapi dibakul-sampahkan je hasil kajian tu. Ini la pemimpin MELAYU yg merosakkan bangsa MELAYU sendiri...BODOH!!!!!

Malaysian Chronicle berkata...

Tun Mahathir pun sudah mula masuk gelanggang. berdepan secara terus bersama khairy jamaludin.

Mungkinkah khairy akan berdiam diri atas apa yang berlaku kepada bapa mentuanya, Abdullah Badawi?