Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 April 2009

TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH



MAJORITI : Nizar - 2,764

MAJORITI : Manikumar - 2,398

Kepada semua warga yang telah bekerja keras untuk memastikan surat khabar lama akan terus menjadi surat khabar buruk kami dari tim Tukar Tiub mengucapkan Tahniah dan Syabas!

Kepada semua warga yang telah menghantar berita kepada TT – kami mengucapkan ahlan wah sahlan – merci beaucoup – shukriah – shukran jazilan – she she -.

Kepada warga Bukit Gantang dan Bukit Selambau – senyumlah – dan jangan lupa untuk mengutip sampah yang bertaburan. Juga jika terjumpa surat khabar lama tolong jangan buangkan ke dalam sungai. Jangan cemari sungai.

Kepada warga Batang Ai – kita akan bertemu lagi. Kepada Raja Berooke jangan terlalu angkuh.

Kepada warga yang mengutuk TT – kami juga mengucapkan ribuan terima kaseh. Tanpa kutukan kami tidak akan tahu sama ada kami melakukan garis yang betul atau tidak.




50 ulasan:

ibuzara berkata...

AMIN...

manky berkata...

macam ayat perpisahan je

Tanpa Nama berkata...

Yeah...rakyat telah menyuarakan pendapat...menunjukkan kuasa...ape lagi mamak bendahara...x reti2 lagi ke nak bubar DUN...
sidang bawah pokok gak yg menang...
Oi azalina, org yg ko ckp x de tamadun ni la yg menang suara rakyat...BN=The End...
TT adalah releven...Melayau dan Berita Heran...boleh bungkus...sesuai la buat bungkus nasi lemak...at least part of recycle process...it's all up to the end user who decide...
same as election...people as a end user decide which path we need...

GABAN_KUSUT berkata...

bukti di depan mata..
x kan maseh buta?..

Tanpa Nama berkata...

bravo.... bravo.... well done.... well done....

Sudin berkata...

Syabas !
Tahniah !

Woit...abang isham !
Terima Kaaaaaaaaaasih !

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah.....

Tanpa Nama berkata...

Madey, apa alasan engkau terhadap kekalahan BN kali ini?

Bukankah engkau dah kata BN sudah tukar PM baru dan akan mendapat kemenangan dalam 3 PRK kali ini?

Maknanya kena tukar PM baru lagi lah? Betulkah? Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Takbir!!!Allahuakbar!!!
Reformasi!!! Makkal Shakti!!!

Oyeh!Oyeh!Rakyat Menang....!!!

ROCKY DIN berkata...

RIGHT ON BRADER SHAM.
KEEP UP THE GOOD WORK !

Tanpa Nama berkata...

berkalung-kalung tahniah dan syabas tu saje bahasa yg mampu diungkapkan kepada warga bkt gantang kerana mempertahankan PR. tidak lupe juge sekalung tahniah kpd DS ir nizar yang telah betungkus lumus memperjuangkan hak rakyat yang teraniaya. Walaubagaimana pun kite jgn lupe juge jasa dan khidmat yang telah ditaburkan oleh allahyarham YB ROSLAN SHAHARUM selama khidmat beliau yang sedikit sebanyak telah membuka hati nurani warga bkt gantang agar terus menyokong PR. marilah bersama kite hadiahkan AL-FATHIHAH untuk allahyarham agar rohnya sentiasa dirahmati Allah s.w.t ...al-fatihah

Dari: Ahmad Zoheri Shaharum

Tanpa Nama berkata...

i sedih bila BN x dapat meramas (baca merampas) 2 bukit, tapi i suka bila BN dapat pegang Batang Ai.. bukan batang u..hehehe..

Tanpa Nama berkata...

DAH BANYAK YANG DISINDIR DI DALAM ASTRO AWANI DI ANALISIS, NAPE UMNO TAK SEDAR2 LAGI.... SEBENARNYA ORANG SEMUA TAKNAK NAJIB, KUAR NAJIB MAKA BERSINAR SEMULALAH UMNO. SPT KATA ANALISIS, ISU NASIONAL YANG MASIH BELUM TERJAWAB...org boleh agak TAK LAIN TAK BUKAN IALAH ISU MAHKAMAH DAN ALTANTUYA. CUKUPLAH DGN ISU TU SAJA UMNO AKAN JADI JAHANAM. Satu lagi yang diperli ialah watak2 yang dibenci yang masih berkeliaran di kawasan pilihanraya, tak lain tak bukan watak zahid hamidi dan zambry yang sibuk berkempen di perak...org dah tak suka strategi kotor kamu... BILALAH UMNO DAN BN NAK SEDAR, SEPERTI KATA PAKAR2 ASTRO AWANI....POLITIK PRIMITIF PARTI MEMERINTAH DAN MEDIA ARUS PERDANA CIPTAAN PEMERINTAH

Tanpa Nama berkata...

http://www.malaysiakini.com/news/101892

Bro! komen nih.. YB pasir salak ada can jadik menteri lah.. biler nak sekolahkan dia lagi?

Fazrulls berkata...

Tahniah juga pada TT yang sentiasa Kool.... gitu...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah dan terima kasih kepada semua pengundi.

'kita mampu mengubahnya'

Jakfar

Tanpa Nama berkata...

Hidup rakyat..hidup rakyat..hidup rakyat...
Hapus kn rasuah..

karlos berkata...

salam bro hisham..
saya ada lah pembaca setia blog ini. Saya amat kagum dengan tulisan2 saudara. malangnya, sabtu lalu saya gagal utk ikuti program bersama saudara di tasik cempaka bangi walhal saya memang tinggal di B.B.B. Apapun, terima kasih byk2 kerana menyampai kan maklumat kpd saya. terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Tadi muka orang2 SPR kat Bt Gantang macam muka asam kelubi..ada yang sekor tu cuba nak ganggu YAB Nizar memberi ucapan kemenangan! Kimak punya SPR makan gaji haram...siut, niama chow hai! malakas!

madsoghe berkata...

syukur

Syaheed berkata...

Jom sama2 kita sujud syukur atas kemenangan ISlam.TAKBIR!!

Jongkidin berkata...

Syabas inspector Sab!! Syabas.. syabas..TT..

Budak Qatar berkata...

congratulation...kepada wakil rakyat yg baru,ingat la ianya bukan satu jawatan untuk di banggakan tp satu amanah rakyat kepada anda..just want to share something.politician are normally changed by one reason only.it's like changed drypers. you will change it with a same reason. keep up good work

numero_uno berkata...

Takbir!!!Allahuakbar!!!
Reformasi!!! Makkal Shakti!!!


yehaaaaaaa...we won!!

aminn!!!!!

SONY ERICSSON berkata...

lepas ni nizar kena mengadap sultan lagi kan?

agak2, apa reaksi sultan ye?

blacktop berkata...

people power......

Tanpa Nama berkata...

patik juga mohon derhaka tuanku!!
hahahha...

amanlegend berkata...

Tahniah.!
terima kasih kembali..bersyukur dan terharu
kerana kebenaran..
Allah Maha Agong.

acip berkata...

Teori baru lepas RAHMAN...

TEORI

M.A.H.A.T.H.I.R

M: MUHYIDIN
A: AHMAD ZAHID
H: HISYAMUDIN
A: Anak Najiss
T: Tantuya punya Anak
H: Hantu Al Tantuya
I: Ipar Hisyamudin
R: R.I.P (Mampuih kesemua nya)

wakakakaaa.....

binjai berkata...

amin...
semoga PRU14 PR menang..dan akan membuang kurap2 didalam negara ini.

p/s:tak tahan tengok tv1, BN menang di btg Ai dgn mojoriti "BESAR" 1 ribu lebih...die tekankan perkataan BESAR itu..hehehehe

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa Madey akan salahkan Pak Lah dan Menantu atas kekalahan di dua Bukit tu. Anyway, tahniah pada YAB Nizar dan keseluruhan jentera PR.

Sakuragi berkata...

tahniah tahniah.... kepada semua bloggers yang pro-PR di seluruh dunia, terima kasih kerana membantu merancakkan lagi arus tsunami ini supaya gelombangnya menjadi semakin besar dan berupaya menghancurkan terus BN dari persada politik tanahair!!!!

Tanpa Nama berkata...

orang marah sebab madey masuk balik BN.awat dia syok sendiri sangat ha?

mamai berkata...

bukit digengam batang terlepas...
namun TT tetap releven...
tahniah buat orang bukit gantang dan bukit selambau....

buat orang batang ai bila nak berubah
dah lama kena tipu....kita akan jumpa lagi

Tanpa Nama berkata...

Oit, Apa khabar munkee-munkee yang duduk dalam istana kinta? kah...kah...kah

Kah...kah...kah tak nak bubarkan DUN sebab nak jimatkan duit rakyat? kah...kah...kah

Oit, Munkee-munkee ni tahu tak diaorang pun dah pakai duit rakyat sejak lahir ke dunia, tak membazir ke? lepas tu menderhaka kepada rakyat. kah...kah...kah

Oit, insaflah penginap istana kinta, kah...kah...kah

Ketua Kampung berkata...

Syaheed

Kau ni tak habis habis pulak cakap 'Kemenangan Islam'

Habis tuh orang yang bukan Islam yang telah menentukan arah tuju pilihanraya dengan menyokong Nizar dan Manikumar secara kritikal tu apa?

Cukuplah nak pecah belahkan rakyat ikut agama.

UMNO pecah belahkan rakyat ikut kaum.

Kau janganlah pecah belahkan rakyat ikut agama.

Kita semua rakyat Malaysia.

Maka sahutlah ianya 'Kemenangan Malaysia' atau 'Kemenangan Rakyat'

rozali53uk berkata...

TERuskan KOOL dengan penyampaian yang sederhana memudahkan faham untuk membina rakyat dengan keadilan ,Allah rahmati orang-orang yang berlaku Adil ,Allah hu akbar!

Azza berkata...

Syukur!..Alhamdullilah...
Inilah dia "Suara Rakyat Suara Keramat"..
Ada paham ka Bee End?

http://www.gincuhalal.com

Tirana O Pekat berkata...

Rakyat mahukan ketuanan rakyat, dan mereka telah menyuarakannya!! Jom Nyanyi Budaya Pembebasan!!

kage bunshin no jutsu berkata...

Nyenyak betul aku tdo mlm tadi...menang 2-1 punya pasal...TAHNIAH!! teruskan berkarya bro TT...

fredo berkata...

akhir nyer org2 kg x tertipu lg..

apa lu mau bikin najibbb oi!!

neway, tahniah kawan2...

Tanpa Nama berkata...

syukur alhamdulillah diatas kemenangan Kerajaan Rakyat..

terima kasih tak terhingga kepada Mat Ezam, TV3, Utusan dll kerana berjaya menambah rasa meluat rakyat dgn cerita2 'benar' korang..hehehe..

tahniah TT..makin hari makin menambat hati..

nan

kalawangi berkata...

salam bro isham...

alhamdulillah kita menang di 2 bukit walaupun 1 batang kita terlepas....xper bor, dapat 2 bukit, memang normal lah tapi BN dapat 1 batang tu yang x normal....kah kah kah kah....

buat Hj nizar n manikumar, teruskan perjuangan kami rakyat marhaen dlm Dewan Rakyat n DUN Kedah, buat Jawah di Sarawak, teruskan memberi kesedaran kepada bansa Dayak tanpa jemu n bosan, percayalah kemenangan pasti memihak kepada kebenaran...

TAKBIR!!!REFORMASI!!!JOM UBAH!!!

Tanpa Nama berkata...

tu la madey oiii... owg kta dah bsara tu dok la diam2..
hang bgn naek pntas kutuk anwar x abes2 pa cite...
tgk wat abes ayaq yiuq jaa

sby berkata...

takniah tahniah takniah...atas kerja keras semua di atas kemenangan PAKATAN RAKYAT

ManMonCang berkata...

Tak dapat ramas dua bukit pun takpe. Janji batang sendiri tak hilang. hohohoho

Nor berkata...

Thanks for the news coverage, Bro.
Tukar Tiub rocks!

Tanpa Nama berkata...

KEMENANGAN INI ADALAH KEMENANGAN RAKYAT, BUKAN KEMENANGAN PAS. HIDUP RAKYAT !!

orang AMNO berkata...

nizar memang kool dan ada aura serta karisma seorang pemimpin rakyat.aku lebih suka tengok muka nizar daripada najib...

Tanpa Nama berkata...

bak kata Ahmad Zoheri, AL-FATIHAH untuk arwah ROSLAN SHAHARUM moga rohnya sentiasa dirahmati Allah...
tahniah kpd ir nizar & manikumar... tapi bak kata Budak Qatar... jadi wakil rakyat bukan utk berbangga tp satu amanah rakyat... ia juga bukan platform utk kaut projek mahupun jawatan terhormat sebagai pengutip protection money... jika mula berkelakuan seperti sh*t, bak kata shahnon ahmad, maka anda akan segera dinyahkeluarkan...
terimakasih kpd jawah yg sudi jadi wakil pr masuk gelanggang walau tahu taib & ketumbukan bn sarat dgn pelbagai taktik lama yg meloyakan tapi yg masih tidak difahami sepenuhnya oleh masyarakat setempat...
terimakasih kpd para pengundi di kesemua 2bukit+1batang yg mengundi wakil PR...
dan terimakasih juga kpd para petugas, penyokong & bloggers pr dgn segala usaha & doa...
well done! dan teruskan semangat kemenangan sebegini di pru13 nanti!
now it is time for me to go solat sunat syukur...
-average joe- 1221p080409