Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 April 2009

BERITA TERKINI


MENINGGAL



Kekalahan di Bukit Gantang dan Bukit Selambau kelmarin menyebabkan kemungkinan Tun Dr Mahathir akan meninggalkan Umno sekali lagi.


SARAWAK

Anak anak muda di Sarawak semakin tidak puas hati hidup di bawah regim Taib Mahmud a.k.a Raja Berooke baru.

Anak anak muda Sarawak dijangkan akan menubuhkan DANDRAF – Dayak and Dusun Action Front.

PATUT LAH KALAH

Pengarah pilihanraya BN di Bukit Selambau, Tajul Urus Abd Wahab mendakwa terdapat risalah yang kononnya ditandatanganinya, mengarahkan penyokong BN supaya memberi sokongan kepada calon bebas.



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

situa ganyut patut meninggal betul betul.....masih ingat dia konon bergaya tak sedar diri...

Di Sarawak, masaalah ibunya Kuching Bapaknya Beruk belum selesai....

di bt selembau, BN jadi lembu makan kertas undi sebab dulu kalau ada risalah last minit kuar, terkangkang pihak lawan....

azizul berkata...

Mari kita tengok lawak2 bodoh oleh Muhyiddin Yassin berkenaan kekalahan BN:


“Mungkin ada perkara-perkara tertentu yang lebih terfokus di sini atau berkaitan dengan isu-isu nasional, ini akan kita teliti. Bagi saya, ini BUKAN satu yang disebutkan referendum tentang soal kepimpinan." kata Mat sembab.


“Mungkin faktor kepimpinan Datuk Seri Najib ini baru sangat, ia belum menyerap masuk dalam jiwa pengundi.” kata Mat Sembab lagi.


“Selepas Perhimpunan Agung UMNO, rakyat dapat melihat wujud perubahan tetapi kesannya mungkin terlalu awal untuk diterjemahkan.” Mat sembab berkata lagi.


“Demikian juga di Bukit Selambau, kita terima kekalahan ini walaupun majoriti MENINGKAT” ujar Mat Sembab.


kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah!!!!

pensil2b berkata...

ada ke orang Dusun di Sarawak? hurm.

Tanpa Nama berkata...

Hai, sdr UMNO/BN, kamu masih tidur lagi? Orang yang digolongkan muda dah tak mau lagi kamu semua kecuali yang berumur 60 tahun ke atas. Jadi mantra, kelentong Madey/Mat Sembab/pembodek Profesor Kang Kangung yang selalu di RTM1/TV3/AWANI/502/501/ boleh belahlah tapi tak semudah itu ya.
UMNO/BN akan mentadbir negara dengan cemas dan gelabah selama beberapa tahun lagi. Kan baik lagi adakan PU-13 supaya kamu semua boleh tanam kacang dengan tenang dan hentikan cakap nak berubah, nak sesuaikan dengan tuntutan anak muda, nak 'Satukan Malaysia, Rakyat diutamakan, .......belah, belah kerana semua itu adalah pakej 'Ketuanan Melayu' yang tak mungkin boleh membawa perubahan yang dituntut oleh masa. Apakah kini Allah tidak bersama kamu lagi atau dah kena sumpah untuk gulung tikar?
UMNO/BN dah kena bancuh teruk tapi masih tak SEDAR DIRI!
Kalu UMNO/BN masukkan AI ke Sungai Buluh lagi kuat lagi kebangkitan rakyat! UMNO/BN yang semulanya susu yang enak dah jadi masam setelah 6 dekad kewujudannya.

TIUP TAYAR berkata...

MENINGGAL


Kekalahan di Bukit Gantang dan Bukit Selambau kelmarin menyebabkan kemungkinan Tun Dr Mahathir akan meninggalkan Umno sekali lagi.

Kita doakan ramai lagi orang BN meninggal dunia. Kalau boleh seorang setiap bulan.

AMIN


SARAWAK

Anak anak muda di Sarawak semakin tidak puas hati hidup di bawah regim Taib Mahmud a.k.a Raja Berooke baru.

Anak anak muda Sarawak dijangkan akan menubuhkan DANDRAF – Dayak and Dusun Action Front.

Bukan Dandruff ek?

Anak muda Sarawak kami di Semenanjung akan sepanjang masa berusaha membantu kalian. wake up my brothers..

PATUT LAH KALAH

Pengarah pilihanraya BN di Bukit Selambau, Tajul Urus Abd Wahab mendakwa terdapat risalah yang kononnya ditandatanganinya, mengarahkan penyokong BN supaya memberi sokongan kepada calon bebas.

Tajul URUS tak tahu URUS..berapa banyak undi calon bebas dapat? Semua hilang wang pertaruhan..

Tanpa Nama berkata...

owhh..nasib baik meninggalkn ameno je tak meninggal dunia..

Tanpa Nama berkata...

aisey bro hisham... kalau ye pun jangan lah bagi acronym 'dandruff' pulak bro...
macam2 senjata puak bn boleh guna against dandruff nanti - kao shampoo, l'oreal, palmolive, safi (kan depa selalu guna isu ugama kononnya utk pecahbelah rakyat), kao attack, clorox (depa hentam je guna tak kira salah/illegal), soflan (errr... yg soft soft ni pun banyak kali depa guna!)
so baiklah tukar nama :-)
-average joe-

SL Chan berkata...

apa nak dikatakan lagi...gerombolan memang dulu,kini dan selama-lamanya zzzzzzzzzz.....

Tanpa Nama berkata...

bro! bersiap serang!!!!!!!!!!!!! sabah sarawak plak! kasi tumbang itu mangkas....... strategi dan pembaharuan kena tukar di sana, mesti difikirkan sampai umno&bn lahanat dicampak di laut cina utara selatan barat dan timur arakiannya

orang AMNO berkata...

MENINGGAL


Kekalahan di Bukit Gantang dan Bukit Selambau kelmarin menyebabkan kemungkinan Tun Dr Mahathir akan meninggalkan Umno sekali lagi.

madey ni ingat AMNO ni parti mak bapak dia kot...?suka-suka ati nak masuk keluar...poooorah la lu madey...!!! Chiiiittttt!!!!!