Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 April 2009

LAPORAN MEDIA PERLU BERTARAF DUNIA – NAJIB – melayau



Najib Razak berkata, negara memerlukan bentuk laporan media yang bertaraf dunia dengan melaporkan berita berasaskan fakta.

Perdana Menteri berkata, media mesti berlaku adil dan bertanggungjawab dalam melaporkan sesuatu berita.

Katanya, adalah amat mustahak untuk media menyuburkan perdebatan yang konstruktif mengenai masa depan negara
.


kah kah kah… BETUL… TEPAT…. BENAR… kah kah kah…

kah kah kah… INI BARU BETUL…. kah kah kah…

woit… BUAT LAPORAN MACAM AKHBAR PERANCHIS LIBERATION… NEW YORK TIMES…. SUNDAY TIMES… KOREAN TIMES… INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE… THE NATION….JAKARTA TIME… BBC…SYDNEY MORNING HERALD…. SOUTH CHINA MORNING POST…. kah kah kah…



18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah.. meNYUBURkan perdebatan?

menDUBURkan perdebatan ade la.. kah kah kah

GombakRock berkata...

bagus ar mat mongol ni...hari2 awal di tampuk pemerintahan cakap manis je..haha

aku harap utusan emlatu dan berita harian dengar apa yg mat mongol cakap..laporan tu jangan asik nak memperbodohkan melayu je!!

Tanpa Nama berkata...

Ya, media Malaysia harus mempaparkan bahawa dia sudah ada pemimpin bertaraf 'Wira Dunia ke-3', ada bangunan kembar tertinggi di dunia, mempunyai raja/sultan terbanyak bagi sebuah negara kecil di dunia,ada PM yang terconteng dengan tuduhan besar tapi tidak mahu dibersihkan, pernah ada PM yang suka tidur, ada demokrasi obese di di Bukit Selambau kerana 15 calon berebut untu satu kerusi,dan macam-macam lagi bertaraf dunia tetapi tak ada kualiti.

Tanpa Nama berkata...

bertaraf dunia kepala hotak kau najib....media kt malaysia pun mcm haram jadah laporannya...x abis2 nak menipu

Tanpa Nama berkata...

bertaraf dunia kepala hotak kau najib!!! media kat malaysia pun mcm haram jadah nak menipu je kejenyer

Did berkata...

kahkahkah! najib nak bodek sape nih woi?! adoyai...sendri muak dgn bodekan media malaysia?! kahkahkah!
(aku baca sambil tergolek2 gelak)

SL Chan berkata...

Bagus!!! melayau dan berita heran pun melapurkan fakta2 yang benar-benar palsu!!!

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Media Malaysia nak bertaraf dunia? Poooraaaah....
Sayang media di Indonesia pun belum boleh disaingi Malaysia.

Bagi saya, Media perdana malaysia ( baca sampah sarap perdana ) tidak ada prospek untuk bertaraf asean sekalipun.

Adnan M

TIUP TAYAR berkata...

Aku rakamkan penghargaan kepada anak-anak muda wira siber.
termasuk mat hisam tukar tiub
gombak rock, tanpa nama,Did dan yang seangkatan dengan mereka.
Teruskan
Tingkatkan
Canggihkan
Sepakatkan
Satukan minda
dan perjuangan kalian.
Laporan dan hujah kalianlah yang bertaraf dunia tanpa sempadan.
Rekrutkan seramai mungkin pemuda pemudi kita dalam agenda TUKAR TIUB kerajaan Malaysia kepada TIUB yang benar2 bebas, adil, berwibawa dan mengasihi sesama manusia.

manstara berkata...

Mana mat Isham ini updatelah situasi kat tempat pengundi tak sabar nak tengok BN kalah

Tanpa Nama berkata...

alaaa.. tu maksud tersiratnya ialah:
"beberapa hari lagi aku akan umumkan reshuffle tampuk pimpinan media milik kerajaan... semua ceo, head editor dsbnya bagi rtm, tv3, brita hairan dll, semua akan ditukar drpd org2 kem dulu kpd orang2 dari kem aku... para pembodek aku yg akan segera & sentiasa kow tow dgn aku... balaci2 aku yg akan menyebarkan berita2 harum je pasal aku ke serata dunia"
taktik lama la beb... 50+ tahun dahhhh... kau je yg baru nak bertampuk berputik.... pls dont insult our intelligence!
-average joe-

Tanpa Nama berkata...

Biasa la,'new broom swept well'... tunggula lama sket m'sia. baru rakyat tau isnin selasa, rabu dan khamis.

Tanpa Nama berkata...

AKHBAR2 PEMBODEK GEROMBOLAN NI SEPATUTNYA TAK PERLU DICETAK... KERTAS YANG KOSONG TU SEPATUTNYA DIHANTAR TERUS KEPADA KAKAK2 DAN MAKCIK2 JUAL NASI LEMAK UTK DIBUAT BUNGKUSAN

BUANG DAKWAT AJE CETAK

kage bunshin no jutsu berkata...

ooo...bertaraf dunia mcm laporan media perancis tu ke? kena la pak2 menteri lain ikut langkah Najis guna bom letup org...

Tanpa Nama berkata...

Nape tak cakap bertaraf alam semesta jer PakJib baru tergedik2 BikMama mendengar jer ....... ape la malaun nie cakap ...50 tahun dah menduburkan otak rakyat malaysia lagi mau kencing

binjai berkata...

http://n32.blogspot.com/

nah itu die sejarah utusan dgn bapak PM kita..hehehe

Tanpa Nama berkata...

Kat Malaysia pun orang tak pandang, inikan pula nak mencapai taraf dunia. Piiirah!!!

Tanpa Nama berkata...

Sayang sekali kerana media perdana mempunyai wartawan-wartawan yang berkelulusan tinggi tetapi berita-berita yang disampaikan macam 'hampeh'.Banyak fakta-fakta yang telah diputar belit atau disembunyikan.