Ahad, 31 Mei 2009

TAK PERLU KIRA UNDI


PULAU PINANG AKAN DAPAT TIMBALAN KETUA MENTERI BARU



Membuang undi telah di tutup.

Tak perlu buang duit dan tenaga untuk kira undi.

Banyak pekara yang lebih baik boleh di buat.

Boleh pergi ke Permatang Pauh makan kandar Melayu.

Boleh cari nasi itik.

Parti United Malays National Organistion telah mengaku kalah.

Minah Ronggeng betul-betul masuk wrong geng.

Calon bebas yang lain telah terbabas.

Penyokong Pakatan sila bersedia untuk ke Manek Urai dan Bukit Lanjan.



12 ulasan:

2kang berkata...

tapi yang keluar mengundi tak sampai 50% sahaja....mana semangat demokrasi??

Tanpa Nama berkata...

Macam UMNO? Sah dah PKR menang mudah, kalau UMNO masuk gerenti kena sembelih seperti nanti di Manik Urai. Kalu buat di Perak lagi double kena sembelih, justru tunggu apa lagi menyerah kalah awal kan baik daripa nanti buat banyak duit, masa, tenaga pada PRKe-13. UMNO you kena sedar you dah tak ada lagi pemimpin yang berwibawa dan rakyatpun dak takmau you lagi kecualilah di Johor kerana sana banyak rakyat pekak dan taksub dengan UMNO.
Mansor Othman , kerja lebih berat menanti anda kerana nak bangunkan banya orang pinggir Melayu Pulau Pinang. Itu lebih berat daripada menang di Penanti tau.

Tanpa Nama berkata...

Bagaimana nak hapuskan minat calon parti bebas daripada masuk bertanding? Depa bukan ada jentera nak berkempen, bukan ada wibawa seperti Minah ronggeng yang kelabu asap. Calon bebas ini bikin kita benggonglah kerana mereka kononnya nak beri erti apa itu demokrasi, tapi salah tempat, tapi tak berkualiti, tapi tak ada misi/visi, tapi tak ada sokongan yang minima agar tidak hilang deposit.Apa motif mereka selain daripada memperlihatkan kebanganan mereka aje.

hakimi mahmud berkata...

tak best la umno tak bertanding ..mcm rembat gol yg tak ada penjaga gol

2kang berkata...

PKR menang wei....baca malaysiakini

Hijat Panjang... berkata...

bukit lanjan apa hal pulak dah??? eli nak letak jawatan pulak kaa...???

abdullahmansor berkata...

wakaupun tak sampa 50 peratus, tapi PKR menang majoriti banyak...

6 ribu lebih undi tu...

kesian kak min...pasti senyap lepas ni...vcd pun dah takde dah..

Tanpa Nama berkata...

Apasal Bukit Lanjan?

IBAN MUSLIM berkata...

Bebas yang kalah tu, sila ambil borang baharu di Manek Urai...Yang tak mengundi hari ini semuanya rakyat Malaysia yang tidak bertanggungjawab pada negara. Satu lagi sebab tidak ada duit minyak moto untuk ke pusat mengundi. Biasanya paling kurang ada RM50 diedar secara percuma. Ini tak mashuk, maka tak dak undilah...

Tanpa Nama berkata...

Minah ronggeng amacam brader!!! bagi tahu minah ronggeng ajak Bik Mama duet karaoeke dan dangdut. Bik Mama kalau dangdut gerudi gerenti Mat Monggol berpeloh. hahahahahahahaha...
Mat Monggol akan terlingkup di Manek Urai tak lama lagi... hahahahahaa...
Mat Sembab dah menggigil sebab mat Monggol dah ugut Performance Now!!! Jahid Midi dah selamat sebab dia rekomen UMNO Penang tak payah lawan sebab dia tahu gerombolan memang fuck up macam Kementerian yang dia jaga... pertahanan negara di pegang olih semua general yamg hipokrit dan penipu.hahahahahhaha teruskan usaha supaya semua general bolih baca doa sebab semua yang ada tu sembahyang Jumaat pun mis...tak caya tanya general Udara...tani wine ok, main golf kontrektor sponsor ok, hisap cigar harga mahal mahal mana dapat duit beli, menteri tanya semua ok.. sama macam gerombolan.
Minah ronggeng, Mat Mongol, Mat Sembab, Mat Lidah kontot, Mat afdal yang tak afdal dan jahid midi akan lingkup.hahahahahhaahha mari tidur sebelum pergi Manek Urai, harap harap jumpa Tuya dan Bik Mama.

Nunca Caminaras Solo berkata...

Altantuya dapat nombor 3 jek.. UBN sudah pilih wrong geng..

Penanggah berkata...

kecian mak cik minah.. lepas ni bleh ler bukak table jual vcd.. makcik criter baik punyer takdo ko..