Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 31 Mei 2009

BODOH TETAPI BENAR !





ANIFIAH BANGGA DENGAN SAMAN FITNAH ANWAR
– mstar

Menteri Luar, Anifah Aman merasa bangga apabila Ketua Umum Pakatan Rakyat Anwar Ibrahim menyaman beliau RM100 juta.

Anifah berkata perkara tersebut menunjukkan bahawa beliau seorang yang berpengaruh, dan merasa malu jika disaman dengan jumlah yang kecil ekoran kerana didakwa mengeluarkan kenyataan berunsur fitnah di Washington baru-baru ini.

"Saya tidak ada masa untuk membaca isi kandungan saman yang dikemukakan dan saya belum fikir apa langkah seterusnya yang akan diambil.

"Ada perkara yang lebih besar untuk saya fikirkan terutamanya selepas menghadiri persidangan Kesatuan Asean- Eropah baru-baru ini," kata beliau kepada pemberita semalam.

kah kah kah… MUNKEE NI BETUL BETUL MENTAL… kah kah kah..

kah kah kah… SEORANG YANG BERPENGARUH? …. kah kah kah...

woit... MUNKEE NI INGAT DI HEBAT KERANA METING DENGAN MAT SALEH... kah kah kah..

kah kah kah… BODOH SUDAH… BANGANG PUN SUDAH… kah kah kah..

kah kah kah.. KE TANJUNG RAMBUTAN JUGA YANG BELUM… kah kah kah..

kah kah kah... INI PENYAKIT TAK ADA UBAT... kah kah kah...

kah kah kah... PENYAKIT BODOH ..MANA ADA UBAT... kah kah kah..

woit.. BOMOH SIAM PUN TAK BOLEH CARIKAN UBAT BODOH...kah kah kah..



16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Berpengaruh.. Monget ni aku tak kenal pun.. RM100 juta jumlah kecil? SPERMA kena siasat banyak ke Monget ni duit, kalu banyak datang dari mana? atau masa lahir dah bawak duit kot...

hamba berkata...

ada ubat..
kasi minum itu Clorox la..

jiran Josep Kurup berkata...

hantar pigi ukit Padang saja
seang sikit org2 sabah tengok

Tanpa Nama berkata...

borak! borak!
banyak melawat negara luar..melawat kampong halaman belum lagi.. oh ya anifah menteri luar pula jadi memang tinggal diluar negara lah..lepas ini kemana engrand; itoli; saudi arabia..entahlah..ta ada masa duduk di1Malaysia.
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.
allhukhbar allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

Bodoh dan bongkak! Dia ingat dia besar sangat dah, dapat jadi menteri luar. Inilah dia kes gila pangkat! Tanjung Rambutan pun tak boleh tolong dia ni.
Tentu dia ni jilat dan kulom tolo isteri rosmah nak dapatkan jawatan tu.

Tanpa Nama berkata...

sebab mamat ni lah wa sangat malu jadi orang sabah!!!

Tanpa Nama berkata...

Bodoh sudah bangangpun sudah
Ke TanjungRambutan juga yang belum
Masuk mudah keluarpun mudah
Anifah bercawat juga yang belum...!

keyleedaud berkata...

hehhee.cuba makan getah keladi dan sapu miang buluh kot kot segar sikit hahaha

Tanpa Nama berkata...

Penanti: Pengundi dipindah kawasan Parlimen
May 31, 09 10:19am
Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng dan calon PKR dalam pilihanraya kecil DUN Penanti, Mansor Othman mendakwa berlaku kes kehilangan nama pengundi dalam senarai pemilih.

Mansor mendakwa, sehingga jam 9.30 pagi tadi, terdapat tujuh hingga lapan nama pengundi, tidak ada dalam senarai pemilih.

Katanya, apa yang berlaku sama seperti ketika pilihanraya umum 2004 lallu di mana ramai pengundi dipindah ke kawasan lain tanpa pengetahuan mereka.

Sehubungan itu, Mansor menyuarakan kebimbangan bahawa perkara itu akan menjejaskan jumlah pengundian hari ini.

Lim juga menyifatkannya sebagai satu 'komplot' untuk mensabotaj pengundian hari ini.

Mansor pula berkata, PKR akan mengambil tindakan sewajarnya, termasuk membuat aduan kepada Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) jika terdapat banyak lagi kes kehilangan nama pengundi.

Sementara itu, seorang pengundi, Tan Soon Guan yang sudah dua kali mengundi sebelum ini - sewaktu pilihanraya umum 2008 dan pilihanraya kecil Permatang Pauh yang lalu - mendapati namanya tiada dalam senarai pemilih di pusat pengundian Jit Sin.

Pemeriksaan kemudiannya mendapati nama beliau telah dipindahkan ke DUN Berapit yang terletak di dalam kawasan Parlimen Bukit Mertajam.

Sementara itu, dalam reaksinya, Pengerusi SPR, Datuk Abdul Aziz Yusof berkata pengundi sepatutnya memeriksa lebih awal nama mereka dalam senarai pemilih.

Dengan itu, katanya, pihak SPR akan dapat mengenalpasti masalah tersebut.

Oleh itu, Abdul Aziz berkata, mereka tidak boleh menyalahkan SPR mengenai perkara itu.



KAH KAH KAH... KAH KAH KAH,,,, woi bang , aku nak bagitau kebodohan SPR pulak kah kah kah.... kah kah kah....


SPR pulak main tarik tiang golll...

kah kah kah.....

PKR kan lawan SPR kah kah kah.....


kalau tak salahkan SPR NAK SALAH SIAPA? salah samy vellu? kah kah kah kah....

tak kan nak salah ayah dino kah kah kah... ayah dino entot-entot...

ni mesti salah PAS sebab buat muktamar kah kah kah....

cucu kwantung berkata...

Bagak tak ketahuan akibat dijangkiti H1N1. Perasaan dan perasanlaa kau ni Tipah. H1N1 lebih popular dari kau ni Tipah atau dari virus yang sama?

Tanpa Nama berkata...

malunyaaa....
aku bayangkan dia ni pergi bercakap dengan pemimpin luar tu...
takat IQ macam ni
entah apa la yg dicakapnya

skyStone berkata...

huhu...MUNKEE NIE JAKUN DPT JAWATN NIE..TU YG EXCITED LEBEY...

MUNKEE NI NAK JD TPM???

BOLE JALAN LAAA LABU...
LABI KO CMNA?

Tanpa Nama berkata...

Anifah....dah bodoh, sombong pula !!

berlagak semacam seekor munkee, apa macam orang ni boleh dijadikan menteri luar ??? kalau setakat dilantik jadi 'menteri hutan' serta melawat hutan2 rimba seluruh dunia bolehlah...


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Kalau azan kat telinga dah tak boleh, kita pakat baca yasin ramai2.

Tanpa Nama berkata...

Kamu semua ni apa? Monkey juga ka?

Anifah berani kata gitu sebab dia ada alasan yg kukuh la tu.

Itu pun tak leh pikir ka?

mas merah

Kucing Parsi berkata...

dah nama bodoh, dia tahu anwar takkan menang punya... kan mahkamah tu gerombolan yang punya...

najib mesti tolong punya... tak yah la saman2 ni... nak saman, saman kat us je...

anifah ni memang taik... sabah macam taik pun dia tak peduli, sabah local dengan pilipin indon nisbah 1:1 pun dia tak peduli... betul lah ni geng gerombolan...

jual negeri kat orang lain