Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 17 Ogos 2009

SATU LAGI BERITA SEDIH



SATU LAGI KEMPEN GAGAL



MENUNGGU JEMPUTAN TAK KUNJUNG SAMPAI



Nota:
Roadshow ini telah dijalankan dengan tujuan untuk
mengembalikan orang ramai agar menyokong
gerombolan. Seperti biasa program ini
menjadi lubang fulus. Yang datang jadi
tukang sorak hanyalah para malaon
yang menyusun program. Anak bini
dan kawan-kawan si malaon
hidup melayu kah kah kah.


p/s :
Sila besarkan gambar untuk melihat siapa
yang sedang berucap di Pulai.





22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Muhahaha ..gila a picture is worth more than a thousand words ...

kalau aku kena berucap aku pakai topeng WWF malu wehhhh

ainon mohd berkata...

Tuan Tukar Tiub,

Ini bukan foto tampalkah? Susah juga saya hendak percaya sampai begitu sekali buruknya prestasi UMNO di Pulai....

Tok Ketua berkata...

Kah..kah..kah...
Woi Ramai la...
Sape Tak nampak itu alamat nak mampos...kah..kah..kah...

Gilo ke apa..
ramai tu..habis penuh dewan...
Yang bertanduk, beekor, telanjang bulat, menari-nari, melompat-lompat..semua adda..kah..kah..kah..

Woi..Nasi bungkus ada sedia ke..?
Air Mineral ke Air Oren..?
kah..kah..kah...Dapat pitis tak..?

Woi..Mana ada orang nak dengar dah..
Semua orang lepak rumah je...
H1N1 banyak beb... Rakyat takut woo.. Pemimpin gemrombolan takpe kalau mampos..cepat sikit maju..
Duit pun dah banyak, kalu sakit boleh masyuk spital swasta...
Misi-misi cun yang layan...
Rakyat takut kena penyakit
..kah..kah..kah..

Woi Makcik & pakcik gerombolan..
balik la..jangan la kena tipu lagi..kamu tak sedar diri ke..?
Dah 50tahun lebih kena tipu..
Woi orang felda pun tak tahu...
kah..kah..kah...

Woi Encik Raja lu orang tak jemput ka..? Bawak la mamat Raja tu buat syarahan..kesian beb....Bagi la orang kampung dengar Wasiat dari tok dia...kah..kah..kah...

Woi.. Orang kampung tak tahu pun ada wasiat..dari Raja Gopal..
kah..kah..kah..kah..
kesian la woi..nanti nampos tak sempat baca wasiat pada rakyat...

Nanti anak Raja Gopal nak jadi Raja apa kalau rakyat tak tahu wasiat..? Banyak lagi harta rakyat tak di kebas..nanti ada wasiat senang la sikit nak rembat...
kah..kah..kah..kah..

Woi Mungkee-mungke gerombolan korang tak kesian ke kat Raja Gopal.. Ajakla dia buat ceramah ke apa ke..wasiat tu penting beb..
kalu tak macam mana nak jual tanah kampong?

Tanpa Nama berkata...

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.

Tuhan akan beri rezeki kepada yang ihklas dan jujur seperti pemimpin pemimpin PAS dan PR serta semua rakyat yang menyokong pemimpin pemimpin ikhlas dan jujur.

Moga moga PAS?PR akan memenangi PRK Permatang Pasir.

tukar mikropon berkata...

yg lain tgh dok kat luar isap rokok dulu kot .. hahaha

Tanpa Nama berkata...

orang yang kat atas pentas tu lagi ramai dengan orang yang duduk kat bawah tu KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Sapa yang berucap boss?? xnampak

-budak sabah-

corongkita berkata...

yg nak datang tu ramai tapi semua naik nuri smalam....nuri pulak buat hal tu pasal dewan kosong.....

http://corongkita.blogspot.com/2009/08/1malaysia-lagu-cintan-rosmah.html

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH KAH
memang malaun ... kah kah
penyangak penyamun ....

SUKJ berkata...

PAK LONG TT,

kah kah kah kah...kah kah kah.kah kah...PAGI NI ANAKADA HAMPIR PENGSAN...kah kah kah kah..kah kah kah

TERKEJUT...kah kah kah kah..kah kah kah...RUPA2NYA YANG NAK BERTANDING DI PMTG PASIR TU...PEGUAM HARAM????

kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah...TAK ADA LESEN...BLACK LIST...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

MENGAJI SCHOOL AGAMA...KEMUDIAN INIVERSITAS ISLAM...TAPI MAK LAWAN DGN DASAR ISLAM...kah kah kah kah..kah kah

MEMANG BETUL INI ADALAH SAUDARA SETAN...kah kah kah kah..kah kah kah...HARAMI...kah kah kah kah.. kah kah

BARU DIUMUMKAN JADI CALON...SUDAH MELOMPAT-LOMPAT GUMBIRA MACAM SETAN...kah kah kah kah..kah kah..RUPA3NYA LAWYER 'HARAMI'...kah kah kah kah...kah kah kah

HARAMI WILL KARAMI AND TENGELAMI PRU13...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

bro, ini bukan 'Berita Sedih'....tapi berita gembira untuk seluruh rakyat Malaysia !!!

Mati lah lu UMNO/BN kali ini !!

Hidup Rakyat!!



Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Hehehe apsal kosong jek? Majlis belum mula kot? Kalau majlis belum mula apsal ada yang berucap??

Betul la ramai ahli halimunan gerombolan nie. Pasai tu banyak pengundi hantu.

-zackry-

Tok Uban berkata...

Pernah ke dengar lagu resmi Bee End?...jarang-jarangkan?...yang banyak dengar lagu resmi gerombolan melayu...gerombolan cina dengan india...kadang-kadang aje...jadi...dicadangkan lagu resmi Bee End ialah lagu ini....
www.youtube.com/watch?v=qqMrfIJ4NJI..lyrik tu...bolehlah ditukarkan...ok...

penanggah berkata...

ni mesti takdo makan2.. tu yg lengang smacam jer tu...

Edyes berkata...

look here and gimme your thot!. What say you?

sunan fulus berkata...

kah kah kah !!
lawak !!!!
betul2 !!!
ahahah !!!
malu ! beta Malu !!
aahhaa
mohon izin nk promeote blog aku..
haha !
tiada unsur lucah !
hanya treatment Untuk Influenza A
sila layari ye !

http://brotocafe-tamimherba.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

untuk pengetahuan semua, dioarg tu sebenarnya ramai...dewan tu kosong pasal diaorg tgh ambik nasik bungkus kat luar dewan tu

Tanpa Nama berkata...

Mamat inilah yang kuat melalak sekarang ini....inilah gamaknya orang cakap cakap Johore akan jatuh ketangan PR dalam pru akan datang...hau hau hau hau..demo di muar baru ini pun lebih banyak batang kelapa dari orang.....

Tanpa Nama berkata...

Bro! cari gambar sharizat hadiri perhimpunan MIC....hau hau hau hau...macam sireh pulang ke gagang!

Kucing Parsi berkata...

baik naina merican jadi timbalan ketua pemuda

mungkin lebih banyak orang datang kot

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Ah Leong berkata...

Gua ingat itu KJ sudak kasi sama itu makcik dan paksik gula 4 kampit satu olang ooooo.
KAH KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

hahaha... pandai sungguh klentong.. yang percaya pun bodoh... tahniah