Isnin, 17 Ogos 2009

KES LOYAR BUROK LAGI




DAKWAAN FIRMA GUAMAN SALAH GUNA WANG TAK LIBATKAN CALON BN
- mStar

Dakwaan pembangkang wujudnya salah guna wang Koperasi Pekebun-pekebun Kecil Getah Pulau Pinang, yang hendak dibangkitkan semasa kempen pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir, tidak melibatkan calon Barisan Nasional , Rohaizat Othman.

Dari penjelasan yang diberikan oleh penasihat undang-undang bahawa pihak Koperasi Pekebun-pekebun Kecil Getah Pulau Pinang, yang diperjelaskan oleh Bendaharinya, Tuan Haji Omar (Hamid), pembayaran terhadap wang yang dipegang oleh syarikat guaman Saudara Rohaizat telah pun diselesaikan lama dahulu.

Oleh yang demikian, mereka juga telah lama menarik balik laporan yang dibuat terhadap penggunaan wang pelanggan oleh firma guaman Saudara Rohaizat, di mana yang melakukan perbuatan itu bukanlah saudara Rohaizat tetapi bekas rakan kongsinya... di mana perkara ini telah pun diselesaikan.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah… BILA KES SONGLAP DUIT INI SELESAI… kah kah kah..

Kah kah kah…. TAK ADA PUN PENGUMUMAN DARI MAJLIS PEGUAM…kah kah kah….

Kah kah kah…. ERTINYA MUNKEE YANG BERTANDING INI BUKAN PEGUAM…kah kah kah…

Woit… JANGAN TIPU ORANG KAMPONG… kah kah kah…

Kah kah kah…. CAKAPLAH CALON INI LOYAR BUROK… kah kah kah…

Kah kah kah… KALAU JUJUR UNTUNG UNTUNG DAPAT UNDI…kah kah kah..



6 ulasan:

tupingera berkata...

Sebuah NGO Taik Kucing hari ini merayu supaya Pilihan Raya Kecil Permatang Pasir tidak di politikan oleh mana2 pihak.

Dalam satu kenyataan media, NGO tersebut berkata bahawa cubaan untuk mempolitikan PRK ini akan menggugat keselamatan negara, mengancam kedudokan orang2 Melayu dan menghina ugama Islam.

Semolek nya semua pihak harus memberi laluan mudah kepada calun BN supaya keselamatan negara sentiasa aman, kedudokan orang2 Melayu terjamin dan ugama Islam di muliakan.

tukar jubah berkata...

kena baca terbalik bro .. klu kata dah settle .. makna nyer ...

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak laluan mudah naik la lebuhraya.Itu pun ada tol bn yang buat.Selama ni bn pun bukan mudah nak bagi 10 juta.Tak tau la kalau bn mudah bagi dengan kroni mereka.Sekarang bn menanggung keaiban yang dicipta sendiri.Sejak PRU 12 banyak PRK.La ni ada pulak PRK di kelantan yang baru.Allah itu Maha Besar.

Tanpa Nama berkata...

Kata rakan sekerja berbangsa tiong hua ke, "tak kisah la apa2 parti naik janji itu uang ada sampai sama kita, boleh kasi hepi, senang sikit, cukai takda tinggi"

Tapi realitinya, segala-gala naik harga. mana tak rakyat mengamuk, sedangkan kereta-kereta mereka buatan eropah, korea, jepun berkilau-kilau, dan 'gentrification' di tempat komersial berlaku berleluasa. Contoh: LRT nak sampai tempat-tempat orang susah bukan main susah. Rumah orang kaya di Bangsar pula ada polis yang round 24 hours..memantau dan menjaga kepentingan manusia elit itu.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

benar kah dah setel

kalau dah setel lama dah mesti rakan kongsi dah cakap

nama dah associates

ha ha ha

rakan kongsi blah dapat firma lain ambik kerja

sebab dia tahu tempat lama nya memang banyak rasuah

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Bro nak tanya sikit, ini mengenai undang undang Umno, misalkata saya curi wang orang, tapi nasib tak baik terkena tangkap, pulang balik wang tu kira dah setel kah, tak ada kes CBT atau curikah, tak masuk penjara kah, polis tertidurkah? Ini undang undang apa ni? kalau orang luar parti Umno buat macam tu ada masuk penjara tak?,