Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 11 Ogos 2009

TER NOW !!! BERITA BARU DI TERIMA




JENTOLAK PENGGALI MASUK KAMPONG



PERMATANG PASIR

Penduduk Permatang Pasir telah terperanjat apabila melihat beberpa buah jentolak masuk ke kampong mereka pagi ini.

Adalah di fahamkan jentolak penggali ini yang dimiliki oleh sebuah syarikat swasta yang beribu pejabat di Ipoh telah mendapat kontrek untuk menggali di Permatang Pasir.

Lebai Suffin Tok Menara 67 tahun, penduduk asal Permatang Pasir ketika ditanya telah memberitahu kemungkinan jentolak penggali ini adalah untuk bekerja meneruskan projek perumahan yang terbengkalai di Permatang Badak.

Tetapi menurut Cik Gu Faiz Arrifian 42 tahun yang juga bekas ahli JKK Permatang Pasir, jentolak ini telah dihantar atas arahan Muhyiddin Yassin. Tujuan jentolak ini ialah untuk menggali sebuah sungai di Permatang Pasir.

Menurut Cik Gu Faiz, Muhyiddin Yassin mahukan sebuah sungai disediakan di Permatang Pasir secepat munkin sebelum hari penamaan calon. Sungai ini amat-amat diperlukan.

Cik Gu Faiz yang juga telah dilantik sebagai sub kontrektor projek ini dengan bangganya telah menjelaskan bahawa dengan adanya sungai baru di Permatang Pasir maka Muhyiddin Yassin akan dapat sekali lagi menjanjikan sebuah jamban tan baru untuk para pengundi di Permatang Pasir. Janji jamban tan ini menurut Faiz telah berjaya memenangi hati para pengundi di Manek Urai kah kah kah.(TT)



19 ulasan:

Johan berkata...

kahkahkah cis mule2 sblum habis baca gua ingt btl kahkahkah

matsimketumt berkata...

awas orang pmtg. pasir , banyak jamban tan yang akan dibina nanti. kah,kah.........

Jam12 berkata...

Kahkahkah...bukan jamban tan tapi jamban tun.Tun yang mulut bosak tu la...tapi jamban kak fidah dah lama tak nampak.Mana pigi ha?

Tanpa Nama berkata...

janji 1 jamban-tan BN kalah tipis. janji 2 jamban-tan BN menang tipis.
janji 11 jamban-tan BN akan menang besar..
kah..kah..kah

jambatan dekat mee udang galah patut ganti dgn jamban-tan 10juta !
baru gempaq !!

kah..kah..kah

char kuey tiaw 1..

Tanpa Nama berkata...

50 tahun memerintah ta pernah jentolak seperti masuk Permatang Pasir. Pabila ada prkecil timbul jentolak.

Wahai rakyat/pengundi Permatang Pasir..minta banyak banyak projek jamban-tan dan undi PR. Habiskan BE END kali ini. BE END pabila ada kepentingan baru hantar jentolak. Ini adalah melanggar Undang-Undang SPR..this is Enticement, a form of corruption. Kenapa tidak hantar jentolak selepas PRU12 atau PRKecil Permatang Pauh?

Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.

Moga moga Tuhan kabulkan hasrat Rakyat untuk menghapuskan BE END dlm prKecil Permatang Pasir.

Allahuiakhbar Allahuakhbar.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

nak buat jambatan buat la jambatan pulau pinang ke 2

baru besar berita

insya allah boleh menang

http://www.melodymockers.blogspot.com/

dewamuzik berkata...

JAMBAN TAN JAMBAN TUN...
INILAH PROJEK MEMBODOHKAN MELAYU...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah TT, aku tak terfikir tahap pemikiran lu reka ceriter ni TT....kah kah kah


-kerol-

SUKJ berkata...

PAK LONG TT,

keting keting keting...kah kah kah kah...kah kah kah..kah kah

NAK TANYA PAK LONG TT SIKIT NIH....keting keting keting...kah kah kah kah..kah kah

DI MANIK URAI...SIAPA YANG TERBURAI...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

SO DI PERMATANG PASIR NANTI...AGAKNYA SIAPA YANG AKAN TELAN DAN MENGKEDARAH PASIR...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

kah kah kah kah...kah kah kah..kah kah...SEMESTINYA SETAN PUKIMAK YANG AKAN MAKAN PASIR DI PERMATANG PASIR...kah kah kah kah..kah kah...

9 - 1????...kah kah kah kah..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Orang UMNO masih pakai trik lama, mungkin berkesan tapi orang Permatang Pasir cerdik bukan? Terima itu tapi mereka akan pangkah (X) PR dan kasi benggang UMNO dan Mat Sembab sikit. Mereka dah bersedia terutama jika kalah nanti mereka kata 'Rakyat dah mula ke UMNO' AI tu memang agen Yahudi, memang pengkhianat Melayu dan seorang sodomis. Tapi, siapa yang percaya? Tapi siapa yang tengaruh melaiankan ahli Melyu yang pekaka dan tak boleh berfikir

lempentalam berkata...

Kah,kah,kah..bawak simen buat jambantan pakai heli

Tanpa Nama berkata...

keras perut teman dibuatnye... kih kih

Khun Pana aka johanssm berkata...

Dulu tak ada Sungei Pasir.
Sekarang akan dibikin Sungei Pasir.
Jamban tan -Jamban tan akan turut di bena di sana sini...hahaha

kontrek sana-kontrek sini
korek sana-korek sini
Jamban Tan sana Jamban Tan sini
Teka siapa Puaka punya Bini

Matatech berkata...

apa itu JAMBAN, apa itu TAN, Tan punya jamban ka, kalau itu macam manyak mahat woo 10 juta.... kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Jamban tan kat Ptg Pasir akan tumbuh macam cendawa la...Ingatlah pak long dan mak long sejak kebelakangan ni bila ada aduan tentang kerosakan jalan depa mai tampung saja la noo..tapi kali ni
depa mai turap sampai pak long mak long bila sedaq dari bangkit tidoq...depa turap paras bumbung la kot..tu la pasai

Tanpa Nama berkata...

siapa-siapa yang nak resmi surau/mesjid baru dibina boleh panggil orang BN dtg masyuukkk.
Ada satu lagi yg paling penting sesiapa kalau nak rasmi jamban
boleh panggil si Ezam rasmikan...dan sempena mengenangkan jasanya boleh namakan dengan nama JAMBAN EZAM...
hehehee..

kemboja berkata...

Untuk penduduk Permatang Pasir, ini lah masa utk nak minta apa2 pun. Pasti juak2 UMNO-BN ni akan jadi pemurah...

Hampa minta la apa yg apa nak...juak2 UMNO-BN ni dah terdesak dah la ni...

Jangan takut nak minta....duit tu bukan duit depa...duit rakyat jugak....duit cukai yg hampa bayar jugak..

So, dia orang kasi...hampa ambik...
Dia org tak offer...hampa pulak mintak....

TAPI....undi lain cerita..hahhhh

Tanpa Nama berkata...

Idak. Sebenornya supaya dema boleh datang bawak beg guna sampan. Kat PP xde tempat tuk heli mendarat.

Tanpa Nama berkata...

kelakor la mu sang,ingatkan sungguh tadi...hahahaha