Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 September 2009

ILMU MAHA PENTING UNTUK SEMUA - SILA AMBIL PERHATIAN




KALAU CUN DAN BERJAYA MESTI NAK BUNUH DIRI



INKUES SAHKAN PELAKON TAMIL BUNUH DIRI – berita hairani

KUALA LUMPUR: Mahkamah Koroner di sini semalam memutuskan tiada unsur jenayah dalam kematian pelakon Tamil tempatan, K Sujatha, dua tahun lalu dan mengesahkan punca kematiannya adalah akibat membunuh diri dengan meminum racun paraquat.

Koroner Mohd Faizi Che Abu dalam keputusannya turut menegaskan tiada pihak ketiga yang terbabit dalam kematian pelakon itu kerana sepanjang keterangan yang diberikan 24 saksi dalam inkues tidak menunjukkan bukti bahawa Sujatha, 28, dibunuh atau dipaksa meminum paraquat.

Mohd Faizi berkata, kesimpulan itu dibuat memandangkan tiada kecederaan atau kesan percikan racun ditemui pada bahagian anggota badan Sujatha sekiranya mangsa dipaksa meminum paraquat oleh pihak ketiga seperti dalam keterangan beberapa doktor yang merawatnya.

Ketika kejadian, Sujatha adalah setiausaha peribadi Ketua Pegawai Eksekutif Maika Holdings, Vell Paari yang ketika itu memegang jawatan sebagai Pengarah Urusan syarikat.

ADALAH DI BERI TAHU KEPADA UMUM UNTUK DI JADIKAN PELAJARAN UNTUK SEMUA. IBU BAPA HENDAKLAH BEHATI HATI DAN MEMBACA MAKLUMAT INI DENGAN RAPI

CIRI- CIRI SEORANG GADIS YANG AKAN MEMBUNUH DIRI:

1 - gadis cun akan berusaha sedaya upaya untuk membunuh diri
2 – gadis yang berjaya sebagai pelakon akan bercita cita untuk membunuh diri
3 – gadis yang ramai peminat akan berminat untuk membunuh diri
4 – gadis yang kerjaya lumayan tak sanggup tengok duit akan membunuh diri
5 – gadis yang memiliki rumah sendiri akan bersedia untuk membunuh diri

CARA MEMBUNUH DIRI:
1- akan minum air racun supaya sakit tekak
2- akan terjun dari tingkap supaya tulang patah
3- bila sudah mati minta pindah hospital
4- bila sudah mati minta jangan adakan bedahsiasat
5- bila sudah mati cepat cepat minta mayat dibakar


CARA NAK SELAMAT DARI TUDUHAN MEMBUNUH:

1- pastikan saudara mara yang menjadi penyiasat
2- pastikan saudara mara yang jadi doktor untuk tidak buat bedah siasat
3- pastikan orang yang dibunuh di hantar ke hopital jauh jauh
4- pastikan kling yang bunuh kling – orang melayu tak ambil pot
5- pastikan kalau nak menjadi pembunuh ayah sendiri mesti pakai rambut palsu

nota:
lepas membunuh sila pergi minum todi sekole
dan buat buat mabuk setempayan jamin polis tak siasat kah kah kah




11 ulasan:

Keliwontron berkata...

Kah kah kah .... minum toddy sekole sebab tidak bersalah Bel Pao Ri
Vel Pairi adalah seorg alim sesuci embun jantan di puncak bukit Cherakah , tiada seorg India yg lebih murni , putih kalbunya melainkan bapaknya
Sami Toupee .... Vel Pairi dan Samy Toupee ini ,walhal najis mereka bule di gunakan utk bersugi dan istinjak sayugia lagi daripada pati di hilir Sungai Ganges ...maka begitulah al-kisah
anak beranak ...sekian kali ditelanjang disiasat oleh hakim , BPR , polis maka tidak pernah bersalah .... jadik peyimpan mohor besar ahli2 india Keralla mengistiharkan merekalah India terputih ...muktamad

Tanpa Nama berkata...

Belum masuk bab letopkan diri lagi ye? Calon misti pompuan cun bangsa mongol, main blakang pon boleh dengan niat mau bunuh diri sesunggohnya!

CUPING MERAH berkata...

BOLEH PERCAYA KE DIA NI BUNUH DIRI..?

zeqzeq berkata...

..agak-agak peaburan di luar Malaysia banyak tak??saham2 di luar negara?

Johan berkata...

manakala ahli2 politik wajib mempunyai rekod skandal dan jenayah..ini adalah kriteria utama jika mahu kareer politik yang infiniti..

Tanpa Nama berkata...

silap pompuan ni belakon kat m'sia.kalu dia belakon kat bollywood mungkin selamat.keja pulak ngan maika..mcm tu lah suku sakat vvip nih.apa depa buat semua boleh.tu yg depa dok pulun suruh kartika buat rayuan hukum sebat.sebab depa takut anak2 depa kena sebat...

MAFIA BOSS berkata...

Saya masih ingat pada tahun 2001,lelaki sesuci embun pagi ni telah menghadiahkan sebuah kereta jenis hyundai coupe kpd simati sempena harijadinya,lelaki sesuci embun pagi ini juga setiap hari akan dtg kerumah simati di sebuah kondo di bt.3 1/2 jln ipoh,KL.

zeqzeq berkata...

sejuk mate cun..

Tanpa Nama berkata...

13-Billion committed for Malaysia Metropolis.

http://www.ft.com/cms/s/0/0028f7da-ac50-11de-a754-00144feabdc0.html?nclick_check=1

Keliwontron berkata...

Mafia Boss ....Hyundai coupe ker Hyundai Toupee ...kah kah kah
Tak silap aku minah tu dulu bawak Mazda RX7 ...sekarang dah kena re-possesed sebab tak bayar nafkah batin dekat pria suci itu ...repossesed Bollywood style

Jebat Musibat berkata...

tambah la sikit lagi bro :

lebih cool dan betul kalau simati nak bunuh diri -

guna estacy ke, pill tidur berlebihan, ubat anti stress berlebihan, atau eksiden kereta sekurang-kurangnya camry. Pelik tuh seorang model boleh kenal racun paraquat! nasib baik bukan racun tikus. wakakaka

Nih spr siasat berapa lama nih? Siasat 2 jam kan? giler... lama giler!!!!