Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 September 2009

MEMBEBEL LAGI



INILAH SCROLL IJAZAH UNTUK YANG KUAT MEMBEBEL




PHD EKSPRESS SALAH DARI SEGI ETIKA – UNGKU AZIZ
– berita hairan

KUALA LUMPUR: Pembelian PhD secara ekspress adalah masalah etika di kalangan masyarakat dan ia perlu ditangani secara serius oleh kerajaan, kata Prof Diraja Ungku Aziz.

Tokoh akademik itu berkata, ini kerana isu terbabit jika dibiarkan bukan sahaja memburukkan nama baik institusi pengajian terlibat malah boleh menjejaskan imej negara di mata dunia.

Namun beliau percaya institusi pengajian tempatan, awam atau swasta, menyedari "bahaya" pembeliaan Phd ekspress yang disifatkannya sebagai pengiktirafan "mee segera" membabitkan golongan tertentu.

KAH KAH KAH…

woit… UNTUK SAEKOR YANG TAK ADA PHD… MAGKOK INI NAK CAKAP APA?.... kah kah kah…

woit… MANGKOK INI MEMBEBEL APA?.... kah kah kah…

nota:
ungku aziz tidak pernah menulis buku.
ungku aziz hanya berlabon yang dia merancang menulis buku.
ungku aziz mengakui dia sudah baca 70,000 buah buku

cuba kira umur dia sekarang 80 tahun. berapa sehari dia baca buku?
mangkok ini kaki kelentong numero uno dalam universiti malaya

tak caya: sila tanya lebai google cari apa yang pernah dihasilkan
oleh mangkok ini.

kerja munkee ini membebel siang malam hingga tak tertulis sebuah
pun buku. yang 70,000 itu termasuk beano dandy dan mad magzine
playboy dia tak sanggup baca – the english to sophisticated kah kah kah.




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro.. i ll appoint you as....

Prof. De. Republic. ......

Harap pengundi akan memilih PR pada GE yang akan datang.

Tanpa Nama berkata...

tt...kah...kah...kah....ntah hape...hape.

Tanpa Nama berkata...

kakaka....made me lol when u mentioned beano and dandy...used to love reading em when i was young. n the playboy bit is a classic. that guy is only good at sucking up.

anyway, here's the math if we consider he started reading straight out of the womb :

80 * 365 = 29,200 days

70,000 / 29,200 = 2.397 books/day

wow he should be included in the guiness books or records!! i wonder if he understands what he reads

Tanpa Nama berkata...

Definition of DOUCHEBAG

An individual who has an over-inflated sense of self worth, compounded by a low level of intelligence, behaving ridiculously in front of colleagues with no sense of how moronic he appears.

Eg. Ungku Aziz is a real DOUCHEBAG!!

kakakakaka!!

Tanpa Nama berkata...

Unku Aziz dapat PhD dari Sophia University Tkyo Jepun tahun 50an???
Anajk perempuan dia yg tak tau cakap Melayu dan kawin Cina tu pulak PhD U Pensylvania Philadelphia US tahun 70an. Sama dengan Awang Adek.
Ok lah tu.
Waau dia tak tulis buku, tapi dia kan banyak meluluskan pelajar PhD. Kira tesis tu dia yg tulis lah sebab dia dah luluskan semua PhD tu masa kat UM dulu.

Tanpa Nama berkata...

Hek elleh... ko jelles tuh... dia tuh Prof Diraja... Berguna utk bangsa Melayu spt aku nih dgn penubuhan pelbagai pertubuhan2 yg berkhidmat utk bangsa spt Tabung Haji... at least ramai pakcik makcik Felda yg dpt gi haji... ko dah pergi haji ker belum?... Ko nih apa pon tarak... komen org ajer lebih...

-Aku Bangga Jadi Anak Melayu-

Johan berkata...

ni pesanan gua untuk Ungku Aziz:

http://2.bp.blogspot.com/_OpMuhfIxbik/SrPnMzGNpfI/AAAAAAAABMc/PE8uHgv719A/s400/v+%282%29.JPG

pesanan boleh digunapakai untuk ahli2 politik jgk..