Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 September 2009

YA AMPOOON



KALAU LEPAS INI YOU TAK BAGI - I CUCUK CERITA PORT DICKSON !





SAYA AKAN TERUS BERKHIDMAT SEPERTI 30 TAHUN LALU : ISA
– berita hairan

"Saya akan teruskan khidmat seperti saya lakukan sejak 30 tahun lalu," kata Isa Samad sebaik diisytiharkan sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Bagan Pinang.

Pengumuman nama Isa dibuat oleh Muhyiddin Yassin..

KAH KAH KAH…

woit… YA AMPOON…. SELAMATKAN LAH NEGERI SEMBILAN… kah kah kah…

kah kah kah… LAKE GARDEN DAH BAGI PADA TOWKAY GAN… kah kah kah…

kah kah kah… YA AMPOON…SUNGAI DAH BANYAK KERING…. SAWAH TAK JADI…. HUNTAN GONDOL …. BALAK LICIN…. kah kah kah…

kah kah kah.... AIR DAH DI SWASTA... HOSPITAL NAK KENA JUAL... kah kah kah

kah kah kah… YA AMPOOON...KALAU SATU PENGGAL LAGI…. JADI PADANG PASIRLAH NEGERI SEMBILAN…. kah kah kah…

nota:
kesian pada mat asan. lanun lama sudah datang.
kesian kapitan kling tak ada orang dengar cakap.
kesian tok batin gua musang orang tak ambil pot.
kesian kj umur makin pendek.
kesian orang melayu kena tipu lagi.


dah jelas penyamun masih nak dijadikan ketua juga
kalau macam ini orang melaka patut
panggil kembali tambi kecik jadi
mb kah kah kah




9 ulasan:

Keliwontron berkata...

Yeah Tun PeterNorth Tamby Chik sudah angkat tangan tunjuk jari ...keras tak jari i nie kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ya ampunnnnnnnn...!!
bawah mat hasan ni barulah balik kg aku kalau dah malam tu, ada terang sikit nampaklah nak kona baring arah mana, taklah pegi lumur tayar hitam tu dgn cat asli hijau cap lembu umngok seksyen23...

mat hasan jadik chip, bagi kg aku lampu jalan sebelah (jadilah) setelah 52thn 1malaysia merdeka...

mat isa tuuuu... 20-30thn jadik chip... habukkkk pun tarakkk...!!
walaupun org kg aku pun sama gak bayar cukai pendapatan cukai pintu dan cukai jalan macam org bandar!
yg mat isa tau: port dickson port dickson port dickson! hatta lebuhraya saujana kuyu mata memandang pun terhampar kat pd walaupun bilangan kereta2 yg lalulalang guna lebuh tu jauh kurang dari bilangan babi2 pd yg dibunuh akibat virus nipah!

hampeh punya mat isa ni pun boleh org umngok suka lah sangat2..??!!

memang umngok bongok! ptuiiii!!!!

Tanpa Nama berkata...

yelah buruk2 mat hasan dia buat jugak jln2 yg dulu mat isa x ingin nak buat.bandar seremban pun dah ada dataran seremban walaupun jadi tempat lepak mat2 bangla dan indon.mat isa 2 dekad jadi MB semua sapu kat dia.rumah dia je besar ,jln x besar2...tolonglah org PD.say NO to ISA.Satu lagi mat hasan kena buat tol seremban tolong besarkan..ashik jam jek kat situ.

Tanpa Nama berkata...

kah...kah..katak puru ... katak hijau ...
Kenapa demo tak faham... ISA calon terbaik yg ada pada UMNO...
Kalau ambil calon lain lagi teruk ......
Lebih baik calon yg dah tahu buayanya drpd calon yg belum tentu buayanya .....
Sebenarnya inilah masa rakyat nak perhabiskan harta ISA setelah dia dgn senang lenang perhabiskan harta rakyat...
kah...kah..katak puru ... katak hijau ...

Tanpa Nama berkata...

Tan Sri Isa Samad calon BN.
TeSIS apa nie??

Kesian kat Madey orang tak ambik pot. Madey dah meroyan !
Eloklah Madey pi makan angin, sejuk kan hati kat Kelantan. Tuan Guru Nik Aziz pun dah pelawa..
Kalau takde tempat penginapan, boleh duduk dekat masjid.
Takpun menginap kat tanah wakaf tepi masjid..!
kah..kah..kah

kesian madey..
kesian orang Melayu..
kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

bro, org melaka tak perlukan tambi cik...kita dah ada Ali..Ali Rostam..Ali Rostam tak rasuah...kahkahkah creeeeettttt tercirit...

-nan-

Johan berkata...

kahkahkah bukan je si tamby chik..abu hassan omar n mat mi no spik inglis pon patut tunjuk jari pasni kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kahh..
lawaknyer si kerbau pendek ni jd calon.. mmg ler umngok ni dh nak terlingkup.. org2 pd masih nk sokong bekas cikgu sekolah yg tak pandai speaking ni ke?
bukan umah dia je besar.. umah adik-beradik, sedara mara dia pun tumpang besar.. tanah2 kt negeri sembilan ni pun bersepah2 dia punya.. silalah sokong ye.. kahkahakah...

ngok!!!!


-budak itm

Tanpa Nama berkata...

Ya Ampunnn habis la NOGORI 9 home town Bro Hisham dibuatnya, jadi Negeri Pasir Berdengung.

-Zackry-