Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 September 2009

BERITA GEMPAR SATU NEGARA - PEMIMPIN PEMUDA PKR DIBERKAS KES DADAH




MENGGUNAKAN DADAH UNTUK KUDRAT KEMPEN DI BATANG PINANG





DUA PEMIMPIN PEMUDA PKR DIBERKAS TERBABIT DADAH - berita hairan

KUALA TERENGGANU: Polis menahan dua orang pemimpin Pemuda PKR bahagian setelah disyaki mengambil dadah dalam satu serbuan di sebuah rumah di Kampung Tengah, Kijal, malam tadi.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Negeri, Superintendan Roslan Abdul Wahid, berkata kedua-duanya yang berumur 41 tahun itu adalah antara 74 orang yang diberkas dalam Ops Sepadu yang dijalankan oleh jabatan berkenaan dengan kerjasama Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dungun dan Kemaman.

"Seorang daripada mereka ditahan di ruang tamu di rumah berkenaan jam 9 malam, manakala seorang lagi ditahan bersama abangnya dalam sebuah bilik di rumah yang sama.

"Kita merampas satu tiub straw yang mengandungi dadah jenis heroin daripada seorang daripada mereka," katanya di sini hari ini.

Beliau berkata pemeriksaan air kencing yang dijalankan mendapati ketiga-tiga mereka positif dadah.

Seorang daripada mereka kemudian dilepaskan dengan jaminan polis setelah kenyataan diambil manakala seorang lagi bersama abangnya telah dibawa ke Mahkamah Majistret Kemaman sebelum dilepaskan dengan jaminan RM3,000 seorang.

KAH KAH KAH…KAH KAH KAH…

woit… PERCAYA KE BERITA INI ?... kah kah kah…

woit… KALAU PEMUDA PKR… JAMIN TAK DAPAT JAMIN… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU PEMUDA PKR … JAMIN ESOK SEMUA MUKA DEPAN AKHBAR…. kah kah kah…

kah kah kah… JAMIN RADIO HEBOH…. JAMIN TV HEBOH… kah kah kah…

kah kah kah…JAMIN MESTI ADA GAMBAR… JAMIN MESTI GAMBAR KENA GARI…. kah kah kah..

kah kah kah… POSITIF….PULAK TU… kah kah kah…

kah kah kah... DAPAT BEBAS PULAK...HAIRAN... kah kah kah...

woit… KALAU BUKAN PEMUDA PKR… PEMUDA MANA?.... kah kah kah…

kah kah kah… PIKIR PIKIR LAAH SENDIRI…. kah kah kah…

kah kah kah…. NANTI TULIS SALAH KENA SAMAN PULAK…. kah kah kah



24 ulasan:

Hasbullah Pit berkata...

PKR guna "Bahagian" ka?

Tanpa Nama berkata...

mana satu bro dalam berita harian mengatakan pemimpin pemuda umno di berkas diatas kesalahan pengunaan dadah.....keliru lah bro

Tanpa Nama berkata...

http://muntazarmahdi.blogspot.com/

"mencari ketenangan"

Tanpa Nama berkata...

ini berita hairan
malaysiakini melapor dua pemimpin gerombolan
kah kah kah
saman saman saman

AnTi AljUbuRi berkata...

anak rais..jakun jelebu ni pun kaki daun gak ....kah kah kah

macamlah gua tak kenal lu !!!!

Riise berkata...

hisham melawak je lah, dia katakan kalau ni PKR mesti kecoh.

sekarang ni UMNO yang kena, esok berita diam je dan surat khabar takat masuk muka surat tengah.

Sukj berkata...

kah kah kah kah kah..kah kah kah ..kah kah

74 ORANG DALAM SEBUAH RUMAH..?? kah kah kah kah kah..kah kah

2 ORG DARI PKR...HABIS 72 LAGI TU DARI PARTI MANA...?? DARI PARTI LEMBU...kah kah kah kah kah

SERBUAN...PENANGKAPAN...AKAN DILAKUKAN. HASILNYA AKAN DIJADIKAN HANTU UNTUK KE BAGAN PINANG...kah kah kah kah kah kah.

JIKA SETUJU...BUANG KES...kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Biasalah..jangan jadi bodoh pulak.

Kalau pembangkang punya cerita tak baik, pasti akan keluar di media perdana yg menyokong kerajaan.

kalau penyokong kerajaan, pulak yg buat tak baik, mesti keluar kat harakah, sinar keadialn, roket dan sebagainya...

Apa nak heran sangat??

Kenapa tanya samada berita tu betul atau tidak? Berita kat harakah, sinar keadilan, roket tu betul jugak ke?

Jadilah orang yg berfikir. Jangan terlalu jumud. Bila orang lain
buat , semua salah. Tapi bila sendiri buat, kena tegur , melenting dan melompat macam beruk.

Inilah mentaliti pembangkang sekarang!!!!

Tanpa Nama berkata...

mana satu yg betul ni?? kat malaysiakini tulis pemimpin umno...

EVERSORIS berkata...

aik? Malaysiakini cakap Dua pemimpin Pemuda Umno diberkas terlibat dadah? http://www1.malaysiakini.com/news/113866

sapa nak caya nih?

C++ berkata...

Bhai..

InsyaAllah by tengahari nanti gua boleh dapatkan nama dua pemimpin yang kantoi dadah nih... hehehe... tunggu... gua story kat blog gua nanti... hehehe

Tanpa Nama berkata...

"kedua-duanya yang berumur 41 tahun"
pemuda apa umur 41 tahun?!! Pemuda hampeh nih ! Puak2 gerombolan la nie. nama tarak, gambar pun tarak..
TT dok sindir kaw2 punya, takkan hangpa tak paham kot.

kah..kah..kah
gerombolan dah nak mampus!

Tanpa Nama berkata...

Bro,

Poton jumbuck gagal safety test kat australia (http://www.theage.com.au/drive/proton-gwm-utes-fare-poorly-in-ncap-crash-tests-20090928-g91a.html)

"A cheap trade ute has scored the worst-ever crash test result for a vehicle currently on sale in Australia, prompting calls for consumers to avoid buying commercial vehicles that perform poorly in independent safety tests. ..."

tin sadin camna nak pass safety test, markah paling teruk dalam sejarah crashtest ostrolia pulak tu...

Tanpa Nama berkata...

Dua pemimpin Pemuda Umno diberkas terlibat dadah
Sep 29, 09 11:42pm

Polis menahan dua orang pemimpin Pemuda Umno bahagian setelah disyaki mengambil dadah dalam satu serbuan di sebuah rumah di Kampung Tengah, Kijal, Terengganu malam tadi.

MalaysiaKini cerita lain...???mane nak percaya???

Johan berkata...

adoi tak leh blah lah lu orang ni..memang pemuda Umno la..tak faham ke point Isham tu?..kalau PKR,nama dorang da keluar..isham saja tukarkan umno kpd pkr dlm laporan tu..

ada faham??

FaridShah berkata...

ish..ish..

ramai jugak yang bangang, dungu dan bebal kat sini..!

coretan pendek macam nie pun tak boleh paham. kesian meLAYU..

Inilah hasil didikan dan ajaran UMNO/BN di Malaysia. 1Malaysia dok kena tipu..hari2 pulak tuh !!

gerombolan dah nak mampus..
kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

diorang ni yg tanya "mana satu betul" baru baca tukar tiub ke apa?

tanpa nama 07:44,

mmg berita kat harakah semua betul. cuba ko tu tunjuk sikit mana yang salah. aku leh tunjuk kat berita harian yang mana salah. yusmadi ckp lain si lembu edit jadi lain. perangai memalukan melayu.

Tanpa Nama berkata...

sume kena kenceng dgn bang isham..wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

wei ngok..
kaki daun ok per..
engineer, arkitek pun ramai yg layan.. apedehal.. jgn kaco org suda..
tu psal kt eropah kalo bende tu utk stok layan sorang kire legal.. pusher je kene..
skang ni kes heroin.. chemical tu.. pemuda umur 41 tu? bahagian mana tu?

lg satu mana ada kitaowang jumud..
kalo dah terang2 dok rompak harta rakyat.. buat onar sambil menyusahkan rakyat.. still nk sokong ke? hanya yg NGOK je sokong.. tu pun psal dah ada share.. pegi mati lah dgn semua ketua pemuda umngok kowang tu.. bg anak bini makan duit rasuah k.. pandai sangatlah mcm tu.

Tanpa Nama berkata...

Dalam sinar lapor 2 ekor pemimpin pemuda UMNO. Baru je aku baca tadi

Tanpa Nama berkata...

Kalau baca 'lurus macam highway' tak leh stim... kena baca macam jalan kat Bukit Putus... baru stim...

Bro, lu memang 'king' lah dalam perli-memperli nie...

Tanpa Nama berkata...

Itu lah PEMUDA harapan Bangsat,

Mestila diaorang mati-mati taknak PR memerintah kang payah nak dapat stok.

Polis yang buat tangkapan tu nanti mau kena surat tunjuk sebab apsal tangkap PEMUDA harapan BANGSAT pual GEROMBOLAN.

Editor suratkhabar yang siarkan mau kena turun pangkat sebab tulis terang-terang kumpuan GEROMBOLAN PEMUDA harapan BANGSAT.

MAJU GEROMBOLAN UNTUK MENJADI BERTAMBAH BANGSAT.

-Zackry-

Tanpa Nama berkata...

Peh! Banyak betol yang lurus bendol kat sini! Tak paham ayat kiasan TT! Sebijik macam melayu kampung percaya kat umuno! TT kena tarbiah kaum macam nih!

Tanpa Nama berkata...

apa punya blogger da.
tak kembang otakn dibuatnya...