Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 Disember 2009

STYLE COOL SEPANJANG ZAMAN



APA DIA STYLE COOL YANG TERUS SEPANJANG ZAMAN




KACA MATA BERBINGKAI - PALING COOL


BERTOPI PALING COOL


BERJAMBANG PALING COOL


BERJANGGUT PUN COOL



SENARAI : APA DIA COOL 2010


FALSAFAH COOL

Cool ialah sikap.
Cool ialah feshen.
Cool ialah gaya hidup.
Cool ialah estetika.

Cool ialah style gaya hidup yang cool.

Cool adalah politik yang menentang.
Cool menentang yang wujud.
Cool membawa yang baru.

Cool tidak dapat di beli.
Cool lahir dari jiwa dan bukan dari kedai pavilion
Cool jangan cuba nak buat buat cool.

Lawan cool ialah poyo dan skema





13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woi!woi!Woi!
Cool bila hati tenang,sering teringat pada Allah!

Johan 23.01.84 berkata...

woit jangan lupa pakai beret pun cool..topi fisherman dah out..kahkahkah jgn mrh

Truckster berkata...

geng beret unit amal pas masa jaga demonstrasi jugak cool

gelisah berkata...

haahhhahhaahha
memang daaa

usain berkata...

aku ada janggut,bingkai kaca mata aku masaki matsushima,aku cool..

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!Woi!
Baru perasan dan terfikir,
Kalau budak-budak tenguk gambaq contoh-contoh cool yang hang tunjuk!!!Hancur remaja masa depan!!!!Tahniah TT!Orang yahudi dah ada geng untuk merosakkan akhlak remaja melayu!Tahniah.......Ingatkang MB ikang saja kughang cerdik!Rupa-rupanya hangpa berdua lebihkughang jeeeeee......Soanghang ajaq makan rasuah,soanghang ajaq budaya kuning!!!!

Johnny B. Rempit berkata...

Cool ialah sepasang spek hitam Rayban Wayfarer vintage.

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
...sikit lagi,lupa nak bagi tau hang!Tokey tembakau yahudi sughuh ucap terima kasih kat hang!!!!!

Tanpa Nama berkata...

COOL.. cam TM lak

black berkata...

ciri-ciri cool ni sebenarnya ada pada hisham ceh...hahah
tapi ko mmg cool pon bro...kecuali 1 bab je yg pasal mauludul rasul nabi isa..tu plg x cool...

usain berkata...

cool pakai suar jeans,baju reformis,janggot,misai tarak,seselekeh yg mungkin,lepak sri petaling

Tanpa Nama berkata...

semua ciri-ciri tu ada kat bro Isham...
cool abiss

Dapatkan Latest Blogger Template di sini

Tanpa Nama berkata...

kami tuntut penjelasan bro hisham tentang maulidur rasul nabi isa !!!

ya....ini paling x cool

plz explain!
plz explain!
plz explain!

jika tak explain....kami akan panggil tabligh kasi tarbiah sama ini brader hisyam !