Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 27 Disember 2009

MENIPU MELAYU LAGI



SCAN DAN MASUKKAN KE DALAM NET




KDN MASIH KAJI BUKU BARRY WAIN -melayau

Kementerian Dalam Negeri (KDN) masih mengkaji kandungan buku tulisan Barry Wain bertajuk “Malaysian Maverick: Mahathir Mohamad in Turbulent Times,” sebelum membuat keputusan tentang pengedaran buku itu di Malaysia.

Menurut kenyataan KDN hari ini, kajian itu merupakan satu proses biasa kepada mana-mana penerbitan di dalam dan luar negara dan buku tulisan Barry Wain tidak terkecuali daripada menjalani proses tersebut.

Kajian itu bagi memastikan ia tidak menimbulkan sebarang kemudaratan kepada keselamatan dan kententeraman rakyat Malaysia, menurut kenyataan itu.

"KDN mempunyai masa selama 60 hari bagi menentukan sama ada untuk meluluskan atau sebaliknya pengedaran buku tersebut di Malaysia”. Isnin lepas Kastam Diraja Malaysia (KDRM) menolak laporan sebuah portal berita propembangkang kononnya pihak KDRM telah menahan 800 naskhah buku itu di Pelabuhan Klang sejak empat minggu lalu.

KAH KAH KAH..

woit… NAK KAJI BUAT APA?.... kah kah kah..

woit… NAK KAJI BUAT PHD KE ?.... kah kah kah…

kah kah kah…KALAU NAK KAJI BUAT PHD…. HANTAR KE SINTOK…kah kah kah..

nota:
siapa ada buku ini sila scan dan masukkan ke dalam net.
siapa ada masa sila terjemah biar mak cik dan pak cik
di felda taib andak dapat baca.

buku ini mesti hot. cerita madey songlap duit.

tunggu: mesti ada cerita tentang:
- media luar cemburu
- media luar yahudi
- media luar ada agenda

tap tak ada berita orang melayu kena tipu oleh eee kah kah kah




7 ulasan:

harmza berkata...

kalau ada buku tukartiub dalam net pun bagus juga...kah kah kah..

MAT LENDIR KG LONEK berkata...

Tuan Isam:

Bagi gua, KDN akan membenarkan atau tidak pengedaran buku ini berdasarkan faktor keuntungan yang bakal diterima oleh pemimpin tertinggi UBN sekarang ni!

i. kalau madey eeeee terus mengutuk pemimpin itu; maka buku itu akan dibenarkan pengedarannya bagi membusukkan nama madey eee.

ii. kalau madey eee membisu sekejap dan menyokong tindakan pemimpin tertinggi UBN sekarang ni; maka buku ini tidak akan dibenarkan pengedarannya.

*****tapi bagi gua, 99.9999999999% buku ini tidak akan dibenarkan untuk dijual di sini.

Mung tak percaya, mung tungguuuuuu!

Sudin berkata...

Kajian itu bagi memastikan ia tidak menimbulkan sebarang kemudaratan kepada keselamatan dan kententeraman rakyat Malaysia, menurut kenyataan itu.

Kah,kah,kah.........KDN sudah tamat pengajian dan di dapati ramai anak melayu yang ingin mencekik,mengheret,menggantung mayat Mahathir di khalayak ramai.

Dalam kajian tersebut di dapati sepanjang 22 tahun berkhidmat sebagai PM,Mahafiraun berjaya menchipta jawatan kosong sebagai pengusung tilam dalam PDRM.
Kerjaya sebagai pengusung tilam ini amat berbaloi-baloi seandainya setia boleh dinaikkan pangkat ke jawatan Ketua polis Negara RAJA DI MALAYSIA.....kah,kah,kah....
Jawatan pengusung tilam masih banyak yang kosong di PDRM.
Berminat ? Sila hubungi anak Tok Khadi Bin Kahwin Tok Kodek@konek@punai yang bernama Musang bin asang.
Semoga tenteram dengan jawatan baru ini......kah,kah,kah

Tenteram ???
Melayu dengan sejarahnya yang tersendiri berulang-ulang watak mandeliar,kitul,Mahatheeeer dan keturunan eeeeeee/yyyyy tidak akan tenteram sampai kimat...!!!

Revolusi !

Tanpa Nama berkata...

Elok sangat le terjemahkan dalam bahasa melayu me dont no speak inglish....kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!Woi!
Hang macam tak percaya je kat prof-prof UUM!!!Taraf keintelektual depa tinggi oiiii!Nasibla depa dapat ketua macam nordin karditu!!!Hang tak tenguk masa berdebat secara live dengan anuar ibrahim!!Maluuuu,anuar budak pengajian melayu, kelas tiga jeee!!!!Yang diatu dok ex dengan gelaran DR!DR beli juga kot!!!!!Macam DR Fazley penyanyitu!!Ala macam DR SAM jugak!!!Kawan hang!!!!
Mai kampung mana sinordin kardi tu!!!!Buat malu gang UUM dan oghang utara jeeee!!!!

Tanpa Nama berkata...

semua ni konspirasi mamak...
mamak zionis.

Tanpa Nama berkata...

tuan..apa pasal aku taip nama Barry Wain kt Google Images yang keluar semua gambar Dr.M?..wakaka!!