Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 Januari 2010

ADA PAK PANDIR DALAM PKR



SATU JAWAPAN UNTUK PAK PANDIR PKR




SAYA TIDAK AKAN TUNDUK – ZUKKIFLI NORDIN - mStar

Walaupun Biro Politik Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengarahkan Zulkifli Noordin supaya 'tutup mulut' atau berhenti daripada mengeluarkan kenyataan media berhubung isu penggunaan kalimah Allah oleh orang bukan Islam tetapi beliau bertegas tidak akan tunduk pada keputusan itu.

Sebaliknya, Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu tetap bertegas bahawa sebagai umat Islam beliau mempunyai hak untuk menyampaikan sebarang pandangan atau pendapat selagi tidak bertentangan dengan agama.

"Saya akan terus bercakap mengenainya, tidak ada siapa boleh halang saya untuk menegakkan Islam," katanya kepada mStar Online di sini hari ini.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH



INI HADIAH CABAI UNTUK BASUH GUSI PAK PANDIR




TERIMA KASEH

satu malaysia mengucapkan terima kaseh kepada :
khusairi ibnu aris, dari radio bernama.
kalau tidak kita tidak akan ketawa terbahak bahak kah kah kah

nak tahu apa cerita ini sila tanya youtube atau
tanya lebai google





31 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woit..mana aci main paksa tutup mulut... kata demokrasi...

Tanpa Nama berkata...

khusairi ibnu aris dengan gambar cili tu.. ada sangkutpaut tak??

Tanpa Nama berkata...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Tanpa Nama berkata...

Tujuan utama parti politik ditubuhkan adalah untuk menang dalam pilihanraya umum. Polisi sesebuah parti politik perlu mencerminkan kehendak pengundi. Sekiranya Parti Politik itu tidak mencerminkan tindak-tanduknya mengikut polisi parti maka Parti Politik lain mengambil kesempatan untuk mendampingi penggundinya.Maka inilah dirancangkan oleh Pak Pandir Kulim. Orang seperti Pak Pandir ini sepatutnya jangan masuk politik tetapi jadi pendakwah. Kerana parti Politik adalah sekumpulan orang yang bersetuju dengan dasar atau polisi. Sebelum menjadi ahli sesebuah parti politik anda perlu tahu apakah tujuan sebenar Parti ini diwujudkan?. Adakah parti ini sesuai dengan perjuangan anda dalam politik. sekiranya ya jawapannya perlu anda bersama parti itu selam-lamanya.

Masalah ahli politik bidan terjun ini adalah tamakk, haloba, ingin jadi popular, kaya, nak senang lenang dan dihormati orang kerana bawa title YB dan lain-lain lagi. Maka ahli politik seperti ini akan meninggalkan parti tersebut dengan berbagai alasan. Ahli Politik seperti ini tidak akan berjaya seumur hidup. Ini kenyataan anda boleh baca artikal TT tulis.Parti yang bergantung kepada pemimpin akan hilang. Pemimpin silih berganti tetapi parti tetap parti. Maka janganlah gentar dan sedih untuk membuang lalang di kebun anda untuk memelihara tanaman anda. Pak Pandir ini perlu dibuang dengan cara menjadi tauladan kepada yang lain. Tak guna simpan lalang di kebun kamu kerana satu hari nanti ia mencucuk mata kamu sekalian.

Harris berkata...

Bodoh punye mangkok!Dok dlm parti kena la ikut ketetapan n pndirian parti yg lu join tuh!Mane bleh ikut suke ati wat statement2 bingai lu yg cm hamjadah!

mudz berkata...

Cantik cili ....macam kepala bana..sesuai tenyeh kat Zul Kepala batu.

Tanpa Nama berkata...

TT, lu punya gambar memang terbaik wok... Sesuai untuk pencacai mcm ZN..

Tanpa Nama berkata...

diam lebih baik daripada berkata2 untuk perkara yg lagha dan memudaratkan

Tanpa Nama berkata...

tak payah jadi hero laaaa... nak cari publisiti ke...

kalu nak glamour, pi lah berkawan ngan bung mokhtar, belajar camne nak tackle artist...

Tanpa Nama berkata...

Zulkifli ini memang bangan. Apa yang dia perjuangkan Islam? Dia cuma sibuk dan kalut jika ada yang komen atau tegur institusi raja, nama'Allah' dan apa-apa yang menyentuh aspek ritual agama Islam. Islam sepatutnya memperjuangkan keadilan, rasuah, urus tadbir yang baik , kesejahteraan umatnya ini tidak sapa komen 'ketuanan Melayu' Zul akan melompat kerana mungkin dijanji sesuatu oleh UMNO. Zul, you pakai ketayap, fasih bahasa Arab dan kalut dengan orang yang tegur Ketuanan Melayu bukan digolongkan sebagai pejuang Islam, kalu begitu sempit sungguh perspektif Islam mu. Masuk UMNO habis cerita boleh kalut lagi seperti Sang katak dan Tajudin.

Sukj berkata...

PINJAM SARUNG BUNG ZZ BUBUH KAT CABAI TU...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahah demokrasi?

demokrasi terpimpin....hahahahahaha!

bagus lah tu.....

Sivakumar berkata...

Ada golongan tertentu dengan agenda yang buruk mahu memecahbelahkan rakyat dengan membaling kepala babi ke dalam tempat ibadat masjid.

Baca kat sini.

Moga-moga rakyat Malaysia bertenang dan jangan bertindak ekstrem.

Ini perbuatan golongan yang mempunyai motif politik tertentu untuk memulakan satu petelingkahan antara golongan Muslim dan bukan Muslim untuk mendapat sokongan politik.

Saya tak perlu sebut pihak mana yang mendapat manfaat daripada perkara cam ni. Memang sudah cukup jelas. Pakatan Rakyat menitik-beratkan perpaduan rakyat dan kekuatan Pakatan Rakyat adalah berdasarkan perpaduan dan kesatuan rakyat Malaysia. Jadi faham-faham sahajalah siapa dia yang mendapat manfaat daripada memecahbelahkan rakyat dan mengungkitkan rasa takut di kalangan rakyat?

Johan 23.01.84 berkata...

kahkahkah betul2!,terime kasih kpd Khusairi Aris..mmg lawak video tu..

Tanpa Nama berkata...

Hi tukar tube, anda patut hantar dobi otak anda agar berseh.

Tanpa Nama berkata...

aku tetarik dgn blog SUKJ ayat yg dia gunakan memang sesuai utk org melayu

HIDUP HANYA NAK BELIT MELAYU...NAK MENIPU MELAYU...PELINGKUP MELAYU

KALAU TAK BELIT...KALAU TAK MENIPU..TAK BOLEH TELAN..

n mmg sesuai utk zoldin

Tanpa Nama berkata...

TT,

ini orang cakap memang power!

nak menang ajer...

implementasi? kurang!

nama pon satu parti...yg terpekik terlolong guna hak individu buat apa!

kalau YB berani...pilihanraya akan datang jadi calun bebas! baru tahu langit tinggi rendah nanti!

cakap guna otak skit ler! YB syok sendiri ke?

Nak tengok YB naik honda monkey pergi parlimen lah.

Ada Nama berkata...

Tak nak tulis pasal King Ghaz?
Esei dongar ekau peminat setio dio.
Samolah kito.
Mano nak cari orang cam dio.

Tanpa Nama berkata...

Zul Nordin, kalau hang ada masalah dgn Khlid tu, apa salahnya hang pi jumpa dia dan berbincang elok-elok dan cube "try" selesaikan. Ni tidak, yang dok pi melalak buat report polis lepaih tu kat suratkhabaq buat apa? Bincang dulu dgn barisan kepimpinan and make your stand. Kalau depa tak boleh terima, terpulanglah hang nak buat apa, nak jadi bebas ka, nak buat parti sendiri ka, lu pikiaq sendiri la. Sikit-sikit nak melalak, boring & menyampah la aku nengok

Sudin berkata...

Cili itu diimport dari Kinabatangan khusus untuk artis wanita melayu,lazat sehingga menjilat jari.....kah,kah,kah

Why so serious ?

Pak Pandir dari Kulim yang tidak akan menundukkan Tuhan Subuh.....kah,kah,kah
Pak Pandir dari Kulim ni akan pergi umrah berpuluh-puluh kali untuk memberitahu beliau cerdik lagi suci......akan naik haji sebanyak 7 kali lagi untuk mengisytiharkan bahawa Allah jamin syurga untuk beliau kerana menegakkan nama Allah.

Woit...Anwar Ibrahim !
Berapa kali mahu cakap.......???
Muka yang kena pijak oleh SB dan FRU berlambak kat luar tu....!!!
Tak fahamkah atau tengin ???








SEMUT


Semut Api: Kenapa kecoh-kecoh ni ?

Semut Hitam : Mereka tidak benarkan saya tulis dan sebut nama Allah.

Semut Api: Memang tidak boleh !

Semut Hitam : Kenapa ?

Semut Api: Kerana kamu Hitam.

Semut Merah: Saya pula bolehkah wahai semut Api ?

Semut Api: Kamu pun sama tidak boleh !

Semut Merah: Sebab apa pula ?

Semut Api: Sebab kamu Merah !

Semut Hitam : ???
Semut Merah: ???
Semut Anai-Anai : ???
Semut Kerengge : ???
Semut tanggai seluor : ???

Kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah.......
Kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah.......
Kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah.......

Woit...Zulkifi Noordin !
Umrah yang akan datang ni lu hantuk kepala lu depan Kaabah..!!!
Pukitiang punya YB !!!

looes74 berkata...

Saya ingat dalam pergaulan sama2 denagan anwar & khalid samad, itu Zul memang senyap macam tikus. Kalau tak percaya, check dengan perisik rakyat. Macam Hassan Ali

Tapi di luar, dia meletup macam popcorn. Kalau masa peranchis kurun 18, kenna hantar ke Guillotine.

Tanpa Nama berkata...

Ibnu Aris Khusairi?? siapa dia ni?? takdak orang kenal pun. Saja nak cari publisiti murahan. Ceh.

Tanpa Nama berkata...

kalo dah repot polis kt geng sendiri tu bkn demokrasi namanya..tu mau nayakan geng sendiri!..seblom neh PKR x amik tindakan pun bila YB Zul poyo neh mengarot mcm2..tp bila dah wat repot polis tu dah melampau..lu x puas ati jumpa Khalid face 2 face..yg gi jumpa polis wat pe?..bingai la Zul ni

Mat Lendir berkata...

Ini makhlok jenis sesumpah

Kejap biru

Kejap hijau

kejap merah

Makhlok ni jenis berbahaya

Lebih bahaya drp H1N1

Sila pakai topeng telinga

Tanpa Nama berkata...

ulaq tanah ni xda bisa..tp buat2 ganas.wakakaka

Tanpa Nama berkata...

Orang PKR ni memang suka gadoh lah, tapi cuba tengok lah tok guru nya. Asal dari mana? UMNO kan! Memang handal pasal melolong melalak ni. Jadi apa nak di hairankan.

Tanpa Nama berkata...

zul ni kawan ketua penerangan UMNO dari sumber yang tepat. Sama belajar kat NZ jadi faham-faham la

Tanpa Nama berkata...

zul ni kawan ketua penerangan UMNO dari sumber yang tepat. Sama belajar kat NZ jadi faham-faham la

cHakChIbOw berkata...

knp ngan mamat ibnu khusairi tu. aku knal mamat ni. nk cari kt youtube mcmana? plzzzz

Koala Lumpuh berkata...

Menarik.

Ibnu K berkata...

video tu telah pun dibuangkan oleh SKMM, harap maklum.. wah banyak juga di dalam blog ni berbicara pasal saya ya.. bukannya niat nak car publisiti murahan.. kalau x tau cerita sebenar jangan komen banyak sangat na..