Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Januari 2010

KENAPA BAWA LARI DUIT



LANUN TARBUS DARI RANTAU




NS PERKENAL SESI INTEREKSI TERUS DENGAN ORANG RAMAI

Orang ramai di Negeri Sembilan akan diberi peluang berinteraksi secara terus dengan kerajaan negeri menerusi satu sesi khas yang akan dikendalikan oleh semua Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) dan Kawasan Rukun Tetangga (KRT) di seluruh negeri mulai tahun ini.

Mohamad Hasan, berkata menerusi sesi "mendengar" itu, orang ramai boleh meluahkan sebarang masalah mereka atau memberi cadangan mahu pun melontar idea bernas kepada kerajaan negeri untuk diberi perhatian.

Beliau berkata, pemimpin masyarakat, wakil-wakil rakyat Barisan Nasional (BN) dan ketua-ketua jabatan akan turut menghadiri sesi ini untuk bagi mendengar dan mengambil catatan yang diperlukan.

KAH KAH KAH…

woit… INI HEBAT BUNYI NYA… kah kah kah..

woit…BETUL BETUL BERJIWA RAKYAT…kah kah kah..

woit… KALAU RAKYAT TANYO KENAPA AIR NEGERI SEMBILAN DI SWASTAKAN… APA JAWABNYA?… kah kah kah…

woit… KALAU RAKYAT TANYA… DUIT SEPULUH JUTA BAWA LARI KELUAR NEGARA…. AMBIL DI MANA?… kah kah kah..




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini nak "mendengar" aje ke? kalau nak mendengar, dengar kat radio aje pun boleh dengar, dengar aje tak buat ape2 pun tak guna juga...nasib tak mondongar kalu tak berdongar dongar hahahaha

Tanpa Nama berkata...

"Beliau berkata, pemimpin masyarakat, wakil-wakil rakyat Barisan Nasional (BN) dan ketua-ketua jabatan akan turut menghadiri sesi ini untuk bagi mendengar dan mengambil catatan yang diperlukan."...

MENDENGAR DAN MENGAMBIL CATATAN AJE?????...kahkahkah...lawak antarabangsa la...kalau setakat mendengar dan mengambil catatan aje....baik suruh kerani dan ofisboy aje yang datang....

Tanpa Nama berkata...

dengar apa!!! nanti depa akan mark siapa yang kuat komplen tu lepas tu siaplah !!!Tahulah depa nak ejas dgn org yang banyak mempersoal mereka tu. Ini lah cara depa nak identify siapa rakyat n9 yg sokong pakatan rakyat!!Ingat org bodoh ke? Woi mat hasan lanun cicai! Lu ingat org semua bodoh macam lu ke???



gibuk

Tanpa Nama berkata...

Butul ka suma buleh tanya???

tanya aja tapi tak jawap nak buat apa.

jawap aja tapi tak buat pun tak guna jugak.

buat aja tapi buat tak betul pun buat apa.

itu duit bagi masuk negeri balik laa

setakat tanya aja tapi duit 10juta tu tak balik lagi nak buat apa?

kalau tanya duit tu boleh balik semula ke?

bawak sana nak melabur apa?

Bukan ke baik melabur kat Wilayah pusat Iskandar ???

Tanpa Nama berkata...

Butul ka suma buleh tanya???

tanya aja tapi tak jawap nak buat apa.

jawap aja tapi tak buat pun tak guna jugak.

buat aja tapi buat tak betul pun buat apa.

itu duit bagi masuk negeri balik laa

setakat tanya aja tapi duit 10juta tu tak balik lagi nak buat apa?

kalau tanya duit tu boleh balik semula ke?

bawak sana nak melabur apa?

Bukan ke baik melabur kat Wilayah pusat Iskandar ???

Tanpa Nama berkata...

Kenangan aku masa kecik:

Aku masa kecik dulu suka bawak lari duit kat poket bapak aku 10 sen.

Tapi aku tak bawak lari kat london. Aku bawak lari kat kedai mainan tikam-tikam.