Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 Januari 2010

YA AMPOOOON !



BAGAIMANA DENGAN PENGENTOT YANG LARI?




TIADA TINDAKAN TERHADAP PENULIS BLOG YANG MOHON MAAF: RAIS – berita hairan

Kerajaan tidak berhasrat mengambil tindakan terhadap penulis blog yang memohon maaf secara terbuka kerana menyedari kesilapan dalam penulisan blog mereka, kata Rais Yatim.

Bagaimanapun, katanya, penulis blog yang terbabit dengan sesuatu kesalahan haruslah membuat permohonan maaf secara formal kepada pihak yang berkaitan.

KAH KAH KAH

maaf kan kami ten terereng
maafkan kami
maaaf… kaaan kaaami
maafkan kami
woit… berpa kali nak minta maaf daaa…

sudah entot entot
kalau lari boleh maaaaf ke kah kah kah




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

di ampoon sebab samo nogori dgn den... apo nok dikato...

Tanpa Nama berkata...

di ampun tapi kena reman 4 hari, apa kejadahnya? Nanti kuar reman jadi penarek beca? kickdeshit?

SyawaL berkata...

bagus jugak ni....

Tanpa Nama berkata...

hoi....

cubalah org maki bapak kau yg dah mati macam tu...baru kau tahu syahdu....ahahahahahha

berani buat, kena tanggunglah akibatnya....Kalau aku yang kena maki tu....memang siap budak sekor ni aku kerja kan! memang pukiwak punya perangai....macam bagus! tapi hampeh!


Nak jadi blogger...kena belajar dgn TT ler....hahahahahahah!

kencing masih meleleh, tapi nak tunjuk jaguh....padan muka ko jang!

hoi TT!, mamat tu bukan ekau yg didik yoh! Patut lah....macam gampang....hahahahahah!

Hoi mamat! kau masuk johor akan aku alu2kan dengan telor temelang! hahahahahhaah!

Tanpa Nama berkata...

kerana pulut santan binasa

Tanpa Nama berkata...

banyak tul pembaca tanpa nama kat sini...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bro hisham..lu memang cool....skarang hari2 gua mesti singgah blog lu...kahkahkah