Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Januari 2010

JANGAN BUAT AUTA



INI BUKAN MANDELA INI MOMBAMA




TAK HAIRAN SUARA KEADILAN ENGGAN MOHON MAAF – berita hairan

Zambry Abdul Kadir berkata beliau tidak hairan jika Suara Keadilan enggan memohon maaf walaupun menyiarkan berita palsu dan fitnah keterlaluan kerana akhbar itu dan pemimpin partinya sentiasa merasakan diri mereka hebat dan tidak pernah melakukan kesalahan.

Secara sinis Zambry berkata, akhbar yang menjadi lidah rasmi Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu sentiasa berlaku `adil' dan laporan yang dimuatkan kononnya mewakili keadilan sejagat apabila mendakwa beliau ditahan pihak berkuasa Amerika Syarikat (AS) ketika mahu memasuki negara itu dalam misi pelaburan kerajaan Perak, selepas namanya ada dalam senarai pengganas sebelum diarahkan pulang.

"Oleh itu, saya tidak fikir dia akan meminta maaf dan isu minta maaf tidak timbul kerana pemimpin nombor satunya dianggap manusia paling hebat di dunia dan mewakili keadilan sejagat, sentiasa adil dan dia rasa mana pernah buat salah...sekarang mereka (mahu) berlawan dengan saya, baiklah, saya lawan.

KAH KAH KAH….

woit… BETUL KE EEE INI NAK SAMAN ?.... kah kah kah…

woit…ATAU HANYA EEE INI NAK GERTAK GERTAK …. kah kah kah…

nota:
sama sama lihat dan tunggu.

cukup senang untuk membuktikan suara keadilan
buat fitnah dan tohmah. sila tunjukkan paspot.
akan ada tarikh keluar dan tarik masuk ke amerika.
kalau tarik masuk dan tarikh keluar dalam hari yang sama
atau sehari kemudian ertinya laporan suara kaeadilan betul.

tak mungkin lawatan resmi eee ini cepat berakhir.

atau eee cepat keluar kerana tersalah masuk negeri.
eee kita ini nak melawat mandela
bukan nak jumpa mombama kah kah kah.




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Atau rekod kat paspot Dr Zambry dan imigresen dah kena padam atau ditukar. Rupa-rupanya Dr Zambry tak pergi pun ke Amerika. Kah kah kah. Kan ke dah kena Suara Keadilan? Atau ni kerja Hamidah yang patut jadi MB Perak hari tu?

mosabit berkata...

ini namanya auta keling mamak zombi...

dia ingat dia ni anak saudara ombama ker?..

kah kah kah kah kah kah....

Sang Bukabau berkata...

Sebutan nama mamak ni ialah Zambrai..keh,keh,keh
Siapa2 panggil mamak ni 'Zambri' memang nak kena ketuk.

Aril berkata...

Mombama lebih baik dari Bik Mama!Sekurang2nya takdelah senak bila kena himpit.

Hari-hari kena hempap simen 2 tan tak sakit ke?

Tanpa Nama berkata...

Harap Sdr Tukar Tiub padamkan cerita ni. Kesahihannya diragui. Suara Keadilan juga patut meminta maaf kepada Dr Zambry. Kawan tu dapat PhD dari Temple University,US. Takkan kena tahan sebagai pengganas kot ...

Tanpa Nama berkata...

kakaka..wa setuju saranan bro isham..

Mintak anney zambree ni tunjukkan bukti paspot antarabangsa dia ada cop keluar masuk US....

bodoh punya anney...

mae berkata...

tengok ekspresi dia mase kene interview dengan press..sape2 blajar psychology tolong kasitau ape ade dalam otak dia mase press conference tu..

Tanpa Nama berkata...

Zambry haram , hang patut bersyukur pasal tak di tahan dan di hantar ke "Kem Gitmo" oleh US !!

Haram tetap Haram !!


Dakis

Seman bin Saman berkata...

Alaaaa! Benda kecik macam ni pon heboh satu malaysia! Apa daaa!

Dulu sepupu aku tuduh aku pergi rumah pak sedara dan dituduh pula pak sedara aku tahan aku.

Tapi tak ada le aku sampai nak saman sepupu aku tuh! (walaupun aku sebenarnya memang kena tahan pak sedara aku sebab aku menyamar nak pikat anak dara dia)

Kalau ikutkan hati, mau aku saman sepupu aku tu 100 juta! Jam tu kalau aku saman, dah kaya aku skang nih!

Aku pon pernah tuduh sepupu aku tu kena tahan Pak Lang aku sebab cuba nak masuk kebun dia curik rambutan. Tak ada pon sepupu aku tu nak saman aku 100 juta!

Sebabnya, aku dan sepupu aku mengamalkan konsep 1Malaysia, sepupu didahulukan, awek cun diutamakan!

Tanpa Nama berkata...

meluat ngan zambry keling ni. jadi mb pun atas tiket katak ... mau yekk ! dei podah !!

Kol Mat berkata...

Dok malaysial boleh la auta/tipu PR, TAPI bila pie US susah nak tipu uncel sam tu. Kira2 kulit dah sama hitam dgn ongbama.

Tanpa Nama berkata...

Buat malu KIMMA je...