Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Januari 2010

SATU KAJIAN LAGI



SAMPAI TUA MAHU KAJI LAGI




KADAR BAYARAN PERKHIDMATAN JALUR LEBAR DI KAJI : RAIS – berita hairan

Kerajaan akan mengkaji kadar bayaran perkhidmatan jalur lebar pada masa ini supaya perkhidmatannya dapat diperluaskan kepada lebih ramai pelanggan dan pada kadar yang tidak membebankan mereka, kata Rais Yatim.

Dia berkata, bagi tujuan itu, kementerian akan membuat perbandingan kadar harga dengan beberapa negara seperti Korea, Singapura, Thailand, Vietnam dan Kemboja.

"Kementerian akan cari jalan supaya harga penggunaan internet dan jalur lebar di Malaysia berada pada tahap yang tidak membebankan dan tidak mahal.

KAH KAH KAH…

woit… APA HAL NAK BANDINGKAN DENGAN KOREA?... kah kah kah..

woit… NAK BANDINGKAN DENGAN SIAM… APA HAL ?... kah kah kah…

kah kah kah…. NAK TUNJUK HARGA MURAH KE ? …kah kah kah..

kah kah kah… ATAU NAK NAIKKAN HARGA … kah kah kah..

nota:

banding banding ini selalu merbahaya
banding banding ni selalu naik harga
banding banding ini selalu ada agenda kelentong kah kah kah





10 ulasan:

azmie berkata...

naikkan harga, jgn bagi can. biaq org tak bole nengok intenet. biaq semua jadi braim ali bawah tempurung

mosabit berkata...

jangan marah la..ini ketua entot entot negara sedang buat kajian untuk siapkan tesis phd nya untuk buat jambatan yg dah terbakar daaa....
berilah biasiswa..dia ni kan anak yatim?...kesiannn....

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kalau nak banding banding juga..kita guna Bik Mama untuk buat bandingan..hahaha

lemak Bik Mama ada lah terlampau lebeh jika dibandingkan dengan istri Obama..

Lemas berkata...

Menurut ( speedtest.net ) negara kita di tangga ke 89 ( downloading speed ) dan tangga ke 75 ( uploading speed ) , masih lemah jika dibandingkan dengan negara maju dunia. Berikut adalah top 5 speed negara dunia.
Negara Download
1) Korea 28.78mbps
2) jepun 17.00mbps
3) aland island 15.91mbps
4) latvia 15.83mbps
5) Romania 14.53mbps
89 ) Malaysia 2.14mbps

Tanpa Nama berkata...

ini taktik nak naik harga, sebab TM sekarang dah ada fiber optik dalam peringkat terakhir nak di laksanakan pakej2 yang boleh buat duit dengan janji2 laju bermega2 byte, dan pasni lu orng semua tgk harga internt melambung lak, ckp je nak kaji harga supaya tak beban rakyat, ini kelentong entot2, lu orng tengok sikit jam je lagi, by then abg tuah pun akan terkojut wakakakakaka

Ez Puella Sapiens berkata...

Cambodia?What the fuck?
Those people eat bull shit,no kidding..

seliparjepun berkata...

SALAM...

AKAN NAIK HARGA...! TERENDAH BERBANDING DI SINGAPURA, KOREA, TAIWAN, DLL....HAHAHHAH

TUNGGUUU....
*AKAN BERSUARA...

rillink berkata...

Tuan tuan,


STREAMYX Broadband paling murah di malaysia sekarang,,,bersesuaian lah dengan kuailiti nya yang merintis kemungkinan,,,broadband lain seperti PI wireless digi celcom dan maxis bayaran nya lebih mahal,sepatutnya kualiti nya lebih baik tetapi 2x5 streamyx saja,

f7 berkata...

http://i.imgur.com/cwiNV.jpg

nongkon berkata...

Mau kaji apa lagi?
Tak kan tak tau
broadband malaysia macam kura-kura panjat pokok
bukan aje lembab
lembik!!!

Nak banding nak buat apa?
nak tunjuk msia punya laju dr spore?
tak payah laaa
buat malu rakyat jee

menteri aje cakap lebih
benda besor gajah depan mata pun nak kaji lagi
baik kaji benda lain
kaji nape pelior tak naik!