Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Januari 2010

PROJEK TIPU MELAYU



NANTI AKAN DIKELUARKAN FATWA - DAKWAT HITAM ADALAH AJEN YAHUDI




UNDI POS BAKAL DIKENALI PENGUNDIAN AWAL - malaysian insider

Sistem pengundian awal yang membolehkan pengundi berdaftar mengundi lebih awal, dan dua hari sebagai tempoh bertenang mungkin diperkenalkan dalam sistem pilihan raya di Malaysia.

Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Wan Ahmad Wan Omar berkata pihaknya sedang mengkaji kedua-dua sistem itu yang kini dilaksanakan di beberapa negara, termasuk Thailand dan Indonesia.

Menurut beliau, fokus utama SPR adalah untuk menggantikan konsep undi pos, sambil menambah kata apa yang telah dilaksanakan selama ini melalui undi pos sebenarnya adalah pengundian awal.

KAH KAH KAH…KAH KAH KAH… KAH KAH KAH

woit… APA PUNYA TUUUUUR… kah kah kah..

woit… SATU MALAYSIA MAHU UNDI POS DI HAPUS… BUKAN TUKAR NAMA… kah kah kah..

kah kah kah…. RASUAH TUKAR JADI: KOMISEN… SELESAI.. MALAYSIA TAK ADA RASUAH… kah kah kah..

kah kah kah… ROMPAK TUKAR JADI : AMBIL TANPA KEBENARAN… SELESAI… MALAYSIA TAK ADA ROMPAKAN… kah kah kah..

kah kah kah.. TIPU TUKAR JADI : MAKLUMAT TAK CUKUP… SELESAI…MALAYSIA TAK ADA KES TIPU…. kah kah kah..

woit… BANGANG… INI NAK MENIPU MELAYULAAA….kah kah kah..

woit… KENAPA TAK BUAT PERATURAN… UNTUK CALON GEROMBOLAN KIRA SAMPAI MENANG… kah kah kah

nota:
indonesia dan thailand pakai dakwat hitam
kenapa tak nak ikut?
takut gerombolan tak boleh undi berkali kali kah kah kah





15 ulasan:

jab sp berkata...

BERSIH dah mampuskah.Atau semua dah tak ada telor akibat "saman gempak"olih peniaga kain dan nasi kandar KL.
Dulu(baca dulu berulang kali)sewaktu MP PAS dan DAP bolih dibilang dengan jari kaki dan tangan,PKR pula wakilnya nak buat batu nisan pun tak cukup,bukan main hebat tentangan diberi kalau kes UNDI POS ditimbulkan.Tetapi sejak takut duit eluan MP hilang,SEMUANYA bisu,sebisunya.Telor ikat kuat dalam sependa.
Sorry aku telupa:Sebenarnya semua sedang menyahut seruan SPR:MARI KITA BINCANG jika tak puas hati.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

babi tukar jadi kinzir tukar jadi kerbau pendek tetap haram

rasuah tukar jadi politik wang

zina jadi sedekah seks

Nostalgia abkk berkata...

Inilah hasilnya kalau ajensi kerajaan bekerja untuk kepentingan UMNO bukan kerana rakyat dan negara.

Aa berkata...

Kalau buat 2 hari aku sempat le hilang cat tu, apa punya turr. Boleh le aku balun undi 2 kali.

Johan 23.01.84 berkata...

ni belajar dari 'eee' ni,tukar nama utk menyamar dan menipu..

Bigfish berkata...

Aku pernah kerja dengan bekas orang UMNO yang mengaku pernah undi dua kali kat Senawang. Pagi mengundi pah tu petang pegi mengundi lagi. Nasi baik member tu dah masuk PKR skarang.

enche treq berkata...

kalau pengundian awal..
kputusan kna umum mlm 2 jgk arr..
pengumuman utk undi pos nh di awal kan jugak..

Tanpa Nama berkata...

ITULAH SETAN SPR....
TALI BARUT UMNO...

Sukj berkata...

kah kah kah kah...PENGUNDIAN AWAL?

ITU...PENIPUAN AWAL ! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bekas Presiden Filipina di gulingkan dengan cara reformasi, Rejim Suharto digulingkan dengan reformasi. Kedua-dua kerajaan ini digulingkan bukan cara mengundi. Dengan cara sistem mengundi seperti di negara ini seratus tahun pun tidak mampu lagi bertukar kerajaan yang sedia ada.Puak Raja Gopal tidak akan berubah,Orang Melayu tidak akan berubah dan pengundi negara ini tidak akan ubah!.Pemerintah akan gunakan kuasa yang ada pada mereka habis digunakan. Bank Negara akan muflis. Gaji kakitangan kerajaan tidak mampu dibayar. Negara akan menjadi kucarikacir pada masa itulah orang Melayu akan sedar...mereka tidak dapat dilindungi dengan kuasa. Maka bila kuasa kehilangan, maka hilanglah sokongan orang Melayu. Orang Melayu akan sokong pada golongan yang berkuasa. Ini telah berlaku pada diri Anwar, diri Tun Pak lah dan pada diri Tun Dr.Mahathir dan akan berlaku pada semua pemimpin Melayu yang menentang orang berkuasa. Tanpa kuasa ini janganlah bermimpi di siang hari orang melayu akan sokong perjuangan anda.Bagaimana anda ingin mendapat kuasa melalui apa?. Tepuk Dada tanya Selera!.

Tanpa Nama berkata...

Ini peraturan baru ke? Ini peraturan tak takut ke orang nak saman? Ini peraturan parlimen sudah kasi lulus ke? Ini peraturan sudah bawak bincang ke?

undi biasa tukar jadi undi pos aka undi awal sudah boleh.

dakwat hitam pakai kat jari patutnya pun sudah boleh.

kalau undi pos/ undi awal sudah boleh tapi pakai dakwat hitam kat jari tak boleh, ini sudah kira peraturan keldai.

Kalau yang itu boleh, tapi yang ini tak boleh jugak, maknanya ada khinzir di sebalik mee.

Baik buat peraturan baru.

Sapa-sapa nak cabut undi kena sapu cat hitam kat kepala pelior.

Sapa-sapa tak sapu cat hitam kat kepala pelior, tak boleh cabut undi.

****kalau dah tau nak kalah turr, macam-macam peraturan ler kau orang nak buat****

BERSIH tak nak saman ke??

Tanpa Nama berkata...

Dakwat hitam yang beli dua taun dulu tu mana pergi?

Juta-juta $$ harga tu!

Sudah bagi recycle ke?

Atau sudah jual kat negara India?

Jambantan Audit mana pergi?
Tak ada report pun?
Apa audit ingat beli pakai duit sumbangan ke???
Atau; mana-mana boleh tutup kasi tutuplah.

Tanpa Nama berkata...

nampaknya puak gerombolan carik jalan nk kasi menang gakkk walaopun dh tau kalahhh.. spr ni babi tunggangan puak bongok ke?? dasar haram jadah.. nak menipu jer x sudah2..

kah kah berkata...

sebangang-bangang manusia takut pada bayang2...sebab nak pegang tak dpt!
Kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Cara DESPERADO nak menang. Kat media perdana, asyik2 "jual" nama Najib yg mendapat anugerah dari Pak Arab tu. Cheh...nak pandang Arab Saudi sangat. Tu yg negara2 Timur Tengah tu bergolak, apa yg Arab Saudi lakukan? Berdiam diri, tak bantu pun. Yg mrk tahu, kaut keuntungan utk keluarga sendiri. Sapa2 yg pernah pegi Arab saudi mmg akan tahu yg Saudi taklah semoden mana pun. Dari dulu sampai skrg PALESTIN masih mcm tu, apa yg kerajaan Arab Saudi lakukan?