Ahad, 11 Julai 2010

ANEEE SUDAH BUAT SILAP




INI YANG ORI



PERWAKILAN MIC : IBRAHIM ALI PERKASA KETERLALUAN UGUT SEMUA ORANG - minsider

Buat julung kali nama Datuk Ibrahim Ali dan Perkasa pimpinannya menjadi sasaran perwakilan MIC — pertubuhan bukan kerajaan Melayu muda itu disifatkan sebagai punca perbalahan di kalangan rakyat pelbagai kaum.

Sehubungan itu, perwakilan MIC juga mendesak pihak berkuasa agar mengawal pertumbuhan dan perkembangan Perkasa itu dari awal-awal lagi supaya tidak menjadi satu ancaman kepada keselamatan negara dan keharmonian pelbagai kaum.

“Sekarang kita dengar ada satu pertubuhan baru namanya Perkasa Setia, diterajui oleh Ibrahim Ali... dia seorang yang lompat dari Barisan Nasional macam katak... siapakah dia Ibrahim Ali untuk nak ugut mereka yang memberi pandangan (tentang orang Bumiputera dan Melayu),” kata perwakilan dari Batu Gajah S. Pulligessu ketika membahaskan ucapan dasar presiden pa

INI IBRAHIM ALI CHINA




KAH KAH KAH..


woit…. ANEEE....INI TAK JELAS….kah kah kah..

kah kah kah…. ANEEEE...IBRAHIM ALI YANG MANA SATU…. kah kah kah…

woit…. MIC…. ANEEE...JANGAN SEDAP CAKAP SAHAJA…. kah kah kah..

woit….ADA IBRAHIM ALI CHINA…. ADA IBRAHIM ALI MELAYU….kah kah kah..

kah kah kah…. ADA IBRAHIM ALI ORI….kah kah kah…

woit…. YANG MANA SATU?..... kah kah kah

11 ulasan:

Lang berkata...

tiga2 pon srupa juga... katak juga.. itu mcm kalu saya juga mau itu india punya perkasa... mau itu gas punya chip kasi lead la...

ada berani ka?

Tanpa Nama berkata...

Aney ni nak jadi Ibrahim Ali Hindu kott...Elokla tu, kita ada 3 Ibrahim Ali sekarang.

sri hartamas

mi-phg berkata...

YANG ORI ADA OTAK TAK ADA AKAI
YANG DUA LAGI ADA AKAI TAPI TAK BOLEH PAKAI

Tanpa Nama berkata...

Lama kelamaan suara Melayu semakin sepi, bukan apa, takut diambil tindakan oleh Melayu yang berkuasa. Jika yang bercakap bukan Melayu pertikaikan hak hak orang Melayu,ekonomi orang Melayu, Biasiswa, perjawatan awam dan lain lain sudah pasti yang berkuasa si Melayu ini takut untuk ambil tindakan. Bila ditanya kepada Melayu berkuasa ini jawapanya: KITA KENA JAGA HATI MEREKA tetapi HATI dan perasaan orang orang Melayu siapa nak jaga?
Dijaga Oleh UMNO selama 52 Tahun.Melayu Ori habukpun tarak.
Melayu EEEE, Melayu campor, Melayu kacuk,Melayu Sepek, ?
Adakah Melayu di kelantan terbela semasa ini? Semasa dulu?
Hakk! Puuiiih!

Tanpa Nama berkata...

Oii!!!

Baguih la tu,
Ada Perkosa Melayu
Ada Perkosa Cina
Ada Perkosa India

Semua hangpa ni hampeh,
Pemecahbelah masyarakat!

Syawal Ipoh berkata...

Padan muka ibrahim ali
ingat bagus sgt la perkasa tu...
eeelllllehhhhhh

Tanpa Nama berkata...

BERITA BAIK...BERITA BAIK....

Sg Petani Umno delegates meeting turns chaotic

Jul 11, 10 7:37pm

The Sungai Petani Umno delegates meeting which was held today turned chaotic when most of the delegates refused to allow its division chief, Ali Yahaya, to speak at the function.

Tanpa Nama berkata...

EJEN CIA PULAK DAH....HUH...TERER TOL ANWAR NIE...

July 11, 2010

Anwar dan hubungannya dengan Amerika Syarikat disoal oleh blogger Amerika

KUANTAN, 11 Julai —

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) DatukSeri Anwar Ibrahim akan dikenakan tindakan sewajarnya jika didapati mengancamkeselamatan negara selepas dikaitkan menjadi alat kepada agensi perisikanAmerika Syarikat, Agensi Perisikan Pusat (CIA).

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein bagaimanapun berkata pihaknya belum mempunyai maklumat dan perlu bergantung kepada bukti untuk mengambil sesuatu tindakan.

“Tak tahulah sama ada (alat) CIA atau tidak, tetapi kita tengok banyak rahsia dia sudah terbongkar.

“Kita sebelum ini tidak tergamak cuba korek (rahsia) kerana cukup-cukuplah mereka sendiri menabur fitnah terhadap pemimpin-pemimpin kita, tetapi kalau mereka tidak berada di atas landasan dan niat jujur akhirnya benda yang tidak baik akan keluar juga,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Paya Besar di sini, hari ini.

Tanpa Nama berkata...

Nanti Perkosa wat 'katak clensing' ala Serb......

Wahai Umnongok, ini tahun 2010 bukan 1946 berkata...

kononnya Umnongok nak jadi org tengah antara kepentingan Cina dan Kepentingan Melayu (yg diperjuangkan oleh perkosa)...duk tengah2...mcm sejarah dulu2 antara 1945-1960 (kita Darurat 1948-1960)

dia mcm kes sebelum kita boleh merdeka dahulu,kembali ke tahun 1945 selepas Jepun menyerah kalah...

Komunis menjajah Tanah Melayu selama 2 minggu, ramai org Melayu di bunuh...org2 Melayu mula bersemangat bangun mengangkat senjata...ingin berjihad...

Tiba2 British kembali semula ke Malaya...konon sebagai 'PENYELAMAT'/ SUPERMAN...hidung tak mancung pipi tersorong2...

British mintak (sebenarnya pujuk) komunis letak senjata...beri wang kalu bagi balik senjata.

Usaha British kurang berjaya, Komunis ada cita2 sendiri... menjadikan Malaya negara Komunis...
Maka British mula tukar taktik, galakkan Melayu terlibat politik = Umnongok lah apa lagi utk melawan Komunis. Jadi ada 3 pihak di Malaya, British, Umnongok dan Komunis. British dan Umnongok pon jadi rakan kamceng lawan Komunis. Utk menaikkan semangat Melayu, British galakkan org Melayu berdemonstrasi di bandar2 besar... melawan Malayan Union..polis & askar British tengok jer...-biasanya kena tembak dan tangkap (maknanya British dah bagi permission)... Jadi apabila Melayu dah berani...maka British letak Melayu di barisan depan lawan Komunis..(bagusnya org Melayu yer, setia pada tuan British)... dan akhirnya Umnongok jadi juara Tanah Melayu dan di beri pingat oleh British kerana jasanya/setianya...

Win-win situation... samalah skrg, Umnongok nak jadi org tengah antara Perkosa dgn Cina... Tapi boleh jalan ke JARUM UMNONGOK??? HEHEHE org2 Cina cerdiklah wahai Umnongok!!!

Tanpa Nama berkata...

Mung punya pasal ni lah Breheng....Perkasa korok dia...kris la ni dok kat mung konon... angkat mahadeware jadi rajagopallah......
kerja nak mmunah oghe islam melayu rakyat malaysia ada....koho bengong..

gdebe bunut susu.