Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 31 Julai 2010

APA JADI DENGAN KES LINGGAM




TAK KAN APEK CHINA INI SEORANG BUAT KERJA




BUKTI SISTEM PERUNDANGAN NEGARA TELUS – MUHYIDDIN – berita hairan

Muhyiddin Yassin berkata, pendakwaan terhadap bekas Menteri Pengangkutan, Ling Liong Sik membuktikan sistem perundangan dan kehakiman negara tidak berat sebelah sebagaimana yang sering didakwa pihak pembangkang.

Sebaliknya beliau berkata, ia membuktikan sistem perundangan di negara ini adalah saksama dan telus kerana tindakan tetap diambil walaupun terhadap seorang bekas anggota Kabinet daripada Barisan Nasional (BN).

KAH KAH KAH…

woit… APA PULAK FATWA SI SEMBAB INI …. kah kah kah..

kah kah kah… INI SANDIWARA … SEMBAB INI BODOH ...kah kah kah..

woit…. INGAT APA JADI DENGAN ERIC CHIA…. BERBILION BILION… kah kah kah..

woit… INGAT APA JADI DENGAN KASITAH GADDAM…. kah kah kah..

woit… INGAT APA JADI DENGAN KES ISA SAMAD…. kah kah kah..

woit…INGAT APA JADI DENGAN KES RAFIDAH AZIZ….. kah kah kah…

kah kah kah… SEMUA SANDIWARA… SEMUA TEATER…. kah kah kah

nota:
berita mula terdengar
mca sedang berfikir dua kali
sama ada hendak terus dalam barisan
atau keluar barisan dan masuk bulatan kah kah kah


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau betul-betul telus dan adil,yang berbohong sudah didakwa(hukum belum tentu lagi),yang kena bohong pun wajar didakwa.Sebab,yang kena bohong tu,bukan orang sembarangan tapi PM,Tim.PM dan ahli kabinet,bukan taraf JKKK.Kalau ahli kabinet senang kena bohong,bermakna mereka tak layak jadi ahli kabinet,terkecuali jika mereka "setuju dan akur" dengan pembohongan tu.Memang ada jalan untuk disiasat.Gani Patail ada berani!

Tanpa Nama berkata...

Memang bodoh sungguh ahli2 UMNO kerana percaya sangat dengan si sembab ni.
Ini lah yang dinamakan manusia2 yang tak ada akai.

Tanpa Nama berkata...

Ya betui. Minta Al Malikut Sembab [muka baanyaaaak daging] untuk menjawab fasal kes VK Lingam..bull la telus dan adil! konon..seluruh dunia tahu perundangan diMalaisia sudah bangas!!!

Tanpa Nama berkata...

kena cipta akta baru... bodoh macam sembab dan bodoh macam zul-no-deen patut kena tangkap dan sumbat masuk penjara. selagi tak menunjukkan kebodohan itu sudah sembuh, jangan bagi keluar lagi...

kena buat undian sms dulu, setiap nombor atau satu penama yang sah, nombor2 yang diulang, penama2 yang berulang, tidak dikira... jika tidak bertindih, baru dikira satu undi. 30 juta rakyat boleh mengundi, jika undi melebihi 85%, baru boleh lepas dari penjara.

bodoh ni penyakit yang tiada ubat, ianya sudah merebak dengan teruk dalam masyarakat kita. patutnya ada akta lal.

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..itu belum termasuk beberapa exco...apa dah jadi kes Shariff Jajang,Exco Selangor(BN)?????Tolong jawab!!!!!MCA ke ,MIC ke nak keluar BN aku tak peduli!!!! sebab naga,ular ni faham-faham ajelah.UMNO pun tak kalah pun dalam PRU 12 lalu.Cuma UMNO bodoh! Semasa majoriti UMNO di P.Pinang beri dan gadai kepada Cina Gerakan. Sekarang nak kata PR P.Pinang tak bela Melayu.UMNO boleh perintah sendiri jika mahu..cuma pemimpin UMNO sekarang tak ada TELOQ.Kahkahkah..

-Anjang anak Akau,
Orang Asli ada B.Sc.(Hons)

Tanpa Nama berkata...

kalau betul telus... harus dakwa derang ni atas tuduhan mengkhianat negara lah... pasal dah merugikan negara...

pas tu lagi... dengan kes melibatkan duit sebanyak tu... jamin sejuta je?? butuh kimak laaaa...
patut-patut takleh keluar langsung... duk dulu lam jel sementara abis bicara...

Tanpa Nama berkata...

Nanti hakim kata ini kes lama... dah tak relevant. Case close....

Papa Chang berkata...

kes sharif jajang dh bape tahun dah pending.. asik sechedule jerrr sessi mahkamahnye.. dah la kesah 3 ekar jerrr kehkehkeh.. ala kes beribu ekar berpuluh juta pun boleh senyapp...

jgn lupe presiden KAFA tuh.. hero sgt dh dlm bolasepak Kelantan.. padahal makan duit PPRT wakakaka

Tanpa Nama berkata...

sharif jajanh kaya dh,syp je kes dia,sial nye sprm nape xsiasat smpi abis..nti la ko PR naik sok jg2 sume pnyangak umngok,tangkp korag sume..,nk mati, mati skng jgn mati dlm lokap malu tau

Tanpa Nama berkata...

" membuktikan sistem perundangan dan kehakiman negara tidak berat sebelah sebagaimana yang sering didakwa pihak pembangkang."
ULASAN YANG KLISE DAN STREO-TYPE dari minda bangang pemimpin Umno.

Harga gula diselaraskan agar rakyat tidak terkena penyakit kencing manis!!!

Jadi BETULLAH cukong tu berjaya tipu JEMAAH KABINET MALAYSIA??? Yang BODOH saja yang kena tipu.

jalan JPJ panji.