Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 31 Julai 2010

INGAT KERAJAAN PAKATAN BODOH




YOU FUCK FACE... NOW YOU PLAY MY GAME... FUCK FACE




MB SELANGOR : PAKATAN TIDAK AKAN IKUT BN PANGGIL PRU - minsider

Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim mengesahkan kerajaan negeri Pakatan Rakyat (PR) tidak akan mengadakan pilihan raya negeri lebih awal jikapun Barisan Nasional (BN) mahu membubarkan Parlimen untuk pilihan raya umum tergempar.

“Sikap kami adalah jika ia sesuai dengan kami, kami akan lakukan. Jika tidak, kami tidak akan berbuat demikian,” kata beliau kepada pemberita selepas di sini petang ini.

Khalid menjelaskan, pentadbirannya berminat untuk memutuskan soal tarikh pilihan raya umum negeri apabila melangkah ke tahun kelima mandat.

“Setiap orang dalam Pakatan lebih memihak untuk menghabiskan tempoh mandat empat tahun sebelum memutuskan (tarikh memanggil pilihan raya),” kata beliau sambil menekankan, ia tempoh empat tahun adalah masa yang cukup untuk membuktikan kepada rakyat apa yang boleh dilakukan oleh PR Selangor.

Mandat semasa kerajaan negeri akan berakhir Mei 2013.

KAH KAH KAH…

woit… INGAT KERAJAAN PAKATAN INI BODOH… kah kah kah..

kah kah kah… AJAK MAIN GULI…. IKUT MAIN GULI…. kah kah kah..

kah kah kah...AJAK MAIN GASING... IKUT MAIN GASING... kah kah kah..

woit... ITU DULU... SEKARANG SUDAH LAIN... kah kah kah

woit… NO WAY FUCK FACE… NOW YOU PLAY MY FUCKING GAME… YOU FUCK FACE…. kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Squirting on Rosmah pussy!

Tanpa Nama berkata...

ahahhhaah.... apalah MB ni....
suke jer kasik Khir Toyo pegang SG BESOR lama2...hehehe

KEHEHEHEH... satim diman pun lega bila SRI SERDANG masih kat dier lg, ada chance nak tunjuk lagak kat UMNO puchong... heheh

cuma... NOH OMAR jer yg bengang...

hj jamaludin berkata...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Anyway Bro TT please
"Play the fucking music, right boy"

Tanpa Nama berkata...

TT,

Kenapa kita lupa...?
Bukankah BN selalu menggunakan alamas membazirkan wang rakyat setiap kali nak adakah Pilihanraya kecil ?
NAH...
Kalau Bn betulbetul tak mahu bazirkan wang rakyat, ikutlah cara PR. Buat pilihanraya betul-betul dah habis tempuh lima tahun...gunakan sepenunya mandat yg rakyat berikan.
Ni,,mandat ada lagi dah menyibuk nak adakan pilihanraya...
PRU lagi banyak gunakan wang.

Pooorah...BN memang tak pedulikan wang rakyat sbb mereka anggap wang mak bapak mereka.

adnan M

Tanpa Nama berkata...

bagus aji.. inilah haji alaf baru... suarakan apa yang terbuku...

bukannya tiap kali basuh muka amik air semayang, kena baca quran 15 kali, kemudian basuh tangan kena selawat 3 juta kali, basuh kepala baca subhanallah 8 juta kali, basuh kali kena baca 3 qul 80 juta kali... penat eden dongar apa melayu buat dalam hal2 agama nak menunjukkan kehebatan beribadat mereka... padahal 100% umat islam amik air semayang, macam burung ciak mandi jer... poodah pukimak betul.. hari jumaat, kena tipu dengan tok khatib... tu dia la, banyak sangat tonton halaqah dan forum perdana..

zaman umno alim dan sufi2 sumer sudah berlalu... ini zaman menuju realistik... buat apa yang mampu..

golok perak berkata...

tapi kan ... cuba fikir balik ...jangan jangan depa dah kumpul sumer ghanimah sbb tu depa nak buat PRU cepat cepat ...kalau cepat kalah cepat depa dapat bawak lari harta keluar negeri..., atau depa dah dapat tajaan zionis melalui APCO ... hati perut depa ni bukan boleh pakai sangat ... apa pun jangan termakan tipu helah depa ni ..., bior orang umngook je yang terus kene tipu ...

doughnut berkata...

Declare awal2 la bila pilahanraya DUN kat Selangor.. Negara kapir laknat boleh buat, xkan PR xleh buat..