Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 Julai 2010

BUKAN LAWAK - PELIK TETAPI BENAR - TERKINI



INI LEMBU LEMBU PUNYA KEPALA




KAH KAH KAH

TERKINI: Empat pendemo kepala lembu yang tak mahu mengaku salah dibebaskan ini kerana menurut hakim yang lain sudah bersalah, jadi mereka tak payah dihukum.

Mereka adalah antara 12 demonstran yang pijak kepala lembu hanya didenda RM1000 setiap orang oleh mahkamah Shah Alam selepas Peguam Negara hari ini menawarkan dakwaan yang lebih ringan dari Akta Hasutan kepada hanya Perhimpunan Haram

nota:
kes macam ini hanya berlaku di negara islam bernama malay sia

di negara kapir laknat kes macam ini tidak akan berlaku
ini kerana rakyatnya makan babi dan minum beer kah kah kah

27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kepala bana la hakim tu!

umar al khattab berkata...

....woit pokcik TT ...!!!
itu muka puaka hishamuddin ke??? mana muka budak umno shah alam haaaa???!

kah kah kah kah gambar terrrbaieek
mungkin TT ambil masa hampir setengah jam untuk melakar potret terbaik menggunakan adobe photoshope
kah kah kah

"..selepas Peguam Negara hari ini menawarkan dakwaan yang lebih ringan dari Akta Hasutan kepada hanya Perhimpunan Haram"

..woit ..peguam negara otak slow..! kenapa la kau ni slow sangat haa
boleh pulak hukuman jadi ringan
pasal kau membe baik umno

kalau PR,,,dah lama sumbat dalam ISA kah kah kah ingat rakyat bodoh

padan muka BN sudah hilang undi kaum india kerana pijak kepala Tuhan mereka dihadapan SUK kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Apa punya logik empat orang itu dibebaskan kerana yang lain dah mengaku salah? Itulah Hakim, Polis, Peguam Negara, Menteri, Sultan, beribu Profesor Kangkung di IPTA,Mufti sudah jadi bahalol yang kepala otak siuman pun boleh jadi bangan dibuatnya. Apa sudah jadi man! PR MESTI cuci semua kerja bodoh ini selepas PUke13 nanti.

zikrie berkata...

mmg klakar gler pic lembu ni.. ehh2.. ops!! sorry..x) hekhekhek

Tanpa Nama berkata...

Gugu tulis:

negaraku malaysia.....mapuh kerahh....

Tanpa Nama berkata...

mana samseng shah alam????????
samseng kampung tahi...
apa punya hakim!!!!!!!
boleh macam tuuuuuuuuuuuu pulakkk yeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

tiada yang mustahil di malaysia. muahahahhaahaaaa!!!!! malaysia Boleh!!!!!!!!!!!!!!

Master Yoda berkata...

Kalau org gerombolan, lebey kurang sudah...

Kalau kene kat org gerombolan, yg atas2 lepas, yg bwh2 la yg kene...Takpe la, yg bwh2 tu dah dihadiahkan ngan kain pelikat (la la la la), songkonk, duit sket, SETEL...

Kalau org Pakatan Rakyat, siasat sampai 7 keturunan...

Siasat samapi nampak mcm kes tu dah jadi citer bangang dan baghal...

Kah kah kah...

Bebal punye sistem kehakiman kat sini

Tapi inilah 1 Malaysia

C++ berkata...

Bhai TT...

Mesti Hakim nih blaja undang-undang kat Universiti Sintok yang bekas NC dier kaki plagiat tue... hahahaha

Atau...

dier blaja undang-undang kat UIA yang Canselor dier adalah penzina... hehehehe

storm62 berkata...

ka ka ka ka yg lain dah mengaku salah tapi yg empat tu tak payahlah...ka ka ka ka

mahkamah Malaysia memang Boleh!!!

nasib baik budak kecil tu tak kena tangkap, anak siapa tu?....ka ka ka....mungkin budak kecil tu akan jadi ketua samseng Shah Alam bila dewasa kelak....polis pun tak berani tangkap...ka ka ka ka.

Sam Kai Cheong berkata...

Ok lah tu, macamanapun sedikit sebanyak keadilan dapat diselaraskan. Tuduh lebih2 pun silap haribulan bebas pulak.

Kesianla sikit kat diaorang. Dia orang tak kan pijak kepala lembu kalau tak ada upah, bodohlah kalau geram sangat kat tengkorak lembu tu. Sebab susah hidup dia buat apa saja asal berduit.

Leceh jugak kerja dia orang ni, dah la masyarakat pun pandang senget semacam, kena pi demo, kena masuk balai, kena cari lawyer, kena naik mahkamah, dah tu kena denda, masuk pulak suratkhabar, internet, kena denda lagi pulak, seribu pulak tu.

Dapatnya kalau lumayan tak perlah, kalau kena tipu bukan ke naya lagi. Kesian! Jiran terdekat ramai dah tahu cerita, buat muka sardin dahla, tebalkan sikit kulit tu lebih pada lembu, kan ker susah nak wat lagutu. Naya dan kesian sungguh.

Tu belum lagi mental torcher, dok ingat malam2, muhasabah diri, kecualilah dia nya tak rasa apa2 pun. Orang macam tu lagi kesian, tak sepatutnya dihukum denda, sepatutnya dirawat di hospital mental.

Tanpa Nama berkata...

Cilako punya Hakim... masuk neraka Jahannam la kau Hakim

Penanggah berkata...

bengong.. klau cam tu.. gua pun bleh jd hakim..

Tanpa Nama berkata...

yang diarak kepala seekor lembu,
yang tukang arak seekor lembu,
yang tukang arah arak kepala lembu,
yang tunggang arak seekor kepala pada kepala lembu,
yang jatuh hukum tunggang langgang pun seekor lembu lah juga adanya...
sekian watammatakalimatunkatun

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

Salam Pak TT, saya nak ucapkan jutaan terima kasih lah... kalau tak de Pak TT tak tau la macam mana nanti... Ramadhan pun dah dekat... tak lama lagi nak raya pulak... saya betul - betul ucap terima kasih lah pada Pak TT... Sesungguhnya jasa Pak TT ni tak kan saya lupakan... Hanya Allah la yang akan membalas jasa Pak TT... terima kasih la Pak TT... udah lebih kurang 3 - 4 minggu jugak lembu saya tu hilang... tak tau merayau kat mana lembu saya tu... mungkin dia merajuk kot pasal hari tu saya ada kutuk lidah dia pendek... lembu saya yang sekor ni mmg lain ckit... belajar tinggi kat oversea dulu Pak TT... tapi kata orang kampung saya, kalau dah lembu, lembu lah jugak... tu pakai spek mata bukan baca buku banyak tu... tapi banyak tengok gambar blue dulu... samapai rosak mat tu... anyway, Pak TT terima kasih la sekali lagi pasal ade jumpa lembu saya ni... terima kasih lah

Tanpa Nama berkata...

H A K I M L E M B U

lembu,lembu,lembu,lembu,lembu,lembu.lembu,lembu,lembu,lembu,lembu,lembu,lembu,lembu,lembu...moooooooooooo

Tanpa Nama berkata...

Samseng UMNO buat apa pun tak salah kebal undang undang Najib.. Rakyat dihukum dengan kenaikan harga barang keperluan Barang naik (BN).. Itulah kekejaman dan cara Pemimpin UMNO menghukum Rakyat..

Omarasma berkata...

hakim bengong. suke ati kepala lembu die buat keputusan. ni sape2 kena tangkap dan didakwa kt court, nanti bleh buat mcm ni. klu hakim marah suh die rujuk kes ni..kepala bana lembu umno

Tanpa Nama berkata...

Malaysia Sarawak Energy confidential dam expansion planning report 2008

Release date
July 21, 2008

Download

File | Torrent | Magnet

Further information

Context
Malaysia
Company
Sarawak Energy

Primary language
English
File size in bytes
7096357
File type information
PDF document, version 1.4
Cryptographic identity
SHA256 0d7c4e39aaa89d09a6e263f733caf840367139963362172146437fd9b7a6f714
http://wikileaks.org/wiki/Malaysia_Sarawak_Energy_confidential_dam_expansion_planning_report_2008

Tanpa Nama berkata...

bilakah hishamuddin sudah jadi kepala lembu ?? kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

TT,

Hakim tu hanya buat lakunan.

Semua samseng2 APNO tak kan di kurung dipenjara. Tunjuk rakyat aje. Bukan benar.

Samseng2 tu akan dilepaskan.

Denda tu di bayar oleh APNO..keluar dari poket KDN dan masuk poket mahkamah. Apa beza? Tuan dia sama.

Ini hanya berlakun supaya orang2 india tak marah lagi dan bagi undi kat APNO lagi.

Dosa lah samseng2 APNO tu dan hakim sial.

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

pesal guni setahil cbuk2 ha,kes rasuah unmo melambak2 tu wat bangang je,mati asuk neraka la ko..geram sgt2

Tanpa Nama berkata...

elok taruk topeng babi(xbole pulak cina marah nti)taruk topeng bewok kt muka guni setahil bro TT next artikal tau,cam cibai peguam negaro

Tanpa Nama berkata...

samseng lembu , hakim lembu...dibela oleh bapak lembu!

Tanpa Nama berkata...

BABI TT AKA ISHAMUDIN RASIS

Tanpa Nama berkata...

ISHAMUDIN RASIS
BABAK MU KONKEK DENGAN BABI..... KELUARLAH MU BONGONG

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 28 00:51 dan 28 00:53...
Kenapelah kamu sanggup jadi LEMBU. Kamu tu sakit berat..Menyokong Hakim dan Gerpmbolan Lembu.

-razak bagindo-