Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 September 2010

SINGAPURA ADA GAMBAR NAJIB




KENA PERANGKAP SINGAPURA




NAJIB MUNGKIN TERUS TUNDUK PADA SINGAPURA
– haraklah daily

Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar tidak menolak kemungkinan bahawa Singapura akan mendapat lebih banyak manfaat dalam rundingan dengan Malaysia
.
Beliau membuat andaian demikian ekoran melihat tindakan pentadbiran Najib Razak pada 24 Mei lalu menyerahkan tanah milik Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) di Tanjong Pagar pada republik itu yang baginya merugikan negara.

"Apakah kemungkinan Lee Hsien Loong (Perdana Menteri Singapura) mempunyai gambar pembunuh sebenar Altantuya menyebabkan Najib akan kalah dalam rundingan kedua hari ini," ujarnya pagi tadi pada Harakahdaily.

Beliau mengulas lawatan Najib hari ini ke Singapura hari ini bagi meneruskan siri perbincangan seterusnya berhubung beberapa perkara yang menjadi pertikaian kedua-dua negara.

Najib sebelum ini dikaitkan dengan wanita Mongolia itu biarpun beliau beberapa kali menafikannya.

Altantuya dibunuh menggunakan bahan peledak C4 di Bukit Raja, Shah Alam pada 19 Oktober empat tahun lalu.

"Yang didapati bersalah Koperal Sirul Azhar Umar dan (Cif Inspektor) Azilah Hadri dari Unit Tindakan Khas (UTK) Bukit Aman sedangkan motif pembunuhan tidak dikenal pasti.

"Apabila mahkamah membebaskan setiausaha politik (Abdul Razak Abdullah Baginda) Perdana Menteri tanpa terlebih dahulu menjelaskan motif pembunuhan dasyat itu, seolah-olah ada pemimpin politik tertinggi tertentu dilindungi," ujar Mahfuz lagi.
Sebelum ini, penyiasat persendirian, P.Bala Subramaniam dalam akuan bersumpahnya mendakwa Najib ada bersama Altantuya pada pameran intan berlian di Singapura.
Sehubungan itu, ada pihak mendakwa Siangapura mempunyai rakaman tetamu yang menghadiri pameran tersebut.

Mereka juga mendakwa pembahagian 60:40 tanah KTMB di Tanjong Pagar kepada republik itu ada kaitan dengan bukti rakaman tersebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
ini adalah kenyataan yang paling jelas
kenyataan datang dari seoarang ahli parlimen
kenyataan dari naib presiden sebuah parti politik
dari kenyataan ini amat jelas bahawa najib
sedang di peras ugut oleh singapura.

cerita najib kena peras ugut ini bukan
lagi cerita laman web dan blog – kini
pasti akan sampai ke parlimen
persoalan sekarang apakah negara kita
sanggup dipimpin oleh seorang yang
akan terus diperas ugut kerana dikatankan
terlibat dalam satu kes pembunuhan.

sampai bila 27 juta warga negara ini
berlagak buat buat tak faham tentang
pembunuhan ganas minah cun dari mongolia.

telah sampai masa muhyiddin yassin
yang selalu mimpi mimpi nak jadi pm tampil
ke hadapan untuk mengambil alih kepimpinan
negara ini - isteri muhyiddin cun dan slim
cuma muhyiddin sendri pulak yang gedebab kah kah kah


nota:
desas desus telah
kedengaran yang madey
juga sependapat dengan mahfuz kah kah kah

26 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Moohideen bergiat untuk bertambah sembab.
Moohideen giat tambah lemak pada pipi.
Anytime Moohideen akan jadi PM.
Anytime Brahim Katak akan jadi TPM.
Mat Mongol jangan buat Lee Kuan Yew binggung..nanti Lee keluarkan gambar video.

Kita terus tibai gerombolan ajelah sementara parti PKR maseh bergolak dalam hal rebut kuasa dan rebut tahta.
Rajagopal kelantan pon dah rebut duduk atas kerusi diraja, Azmin ali bila nak rebut?

Tanpa Nama berkata...

TT, tolong ulas sikit kes tuya dgn kesi sosi.

kes tuya sirul n gang kene hukum walaupun motip takde.razak arahkan lepas sebb dia tak bunuh.

kes sosi peguam tu tak bunuh tapi dia arahkan gang bunuh. jadi kalau kes ni vs kes tuya kompem peguam tu lepas. yang kene anee lain.

generasi bundle

Nur Misnan berkata...

salam pagi..
macam2 kes tentang NAJIB dan ROSMAH

mosabit berkata...

aku tak pecaya mat monggol ni diperas ugut...

ini adalah fitnah...

takkan lah tengok pameran intan berlian punya pasal sampai boleh diperah janggut....

ini mesti dia tengok dan usik usik berlian lembut di kawasan segi tiga emas........

sapa nak tau apa itu berlian lembut sila tanya bro tt...

kah kah kah kah kah kah ......

Tanpa Nama berkata...

semoga anda masuk neraka...dan hidup anda sentiasa di fitnah...anda seorang muslim ke...?...sesungguhnya seksaan Allah amat pedih...hang tunggulahlah balasan Allah Dunia dan Akhirat...

Tanpa Nama berkata...

Penasihat ketenteraan S'pore adalah yahudi...APCO masuk apabila Najib jadi PM....tiba2 tanah KTM dikembalikan kepada S'pore... rasa-nya kata-kata telor Najib kena picit disebabkan yahudi ada gambar najib&hantuya tu memang betul.. penguasaan yahudi melalui Spore di rantau ini amat nyata.

Tanpa Nama berkata...

Itu sebabnya Madey peguna Braheng untuk mendesak 'Ketuanan Melayu' yang konon boleh mendapat sokongn Melayu semula dan hasratnya melihat jambatan Bengkok atau anaknya naik lagi tangga hairaki UMNO akan termakbul dengan 'ugutan' Madey juga akan setuju bahawa Najib belum terlepas dari kes Altantuya. Najib bebal pun hilang daya kepimpinan yang nampka lebih sepert Pak Lah, tiada 'tanjak' sebagai pemimpin nombor satu.
Tapi bukan saja Singapura ada gambar Najib, mesti ada salinan yang diberi awal pada Polis yang dipadamkan. Tapi mesti ada orang yang terus korek isu ini, nak harap Saifol untuk korek jubur Najis jauh sekali, kena minta orang seperti hero kita RPK untuk membuka lagi kes jijik ini.

Tanpa Nama berkata...

Tu la dia Jib ooiii... Lain kali otak jgn letak kat kepala bana. Asyik nak menyondol la jawabnya. Kan dah tersalah sondol. Nikmat yg Jib dpt 5 min je (tak tahan), tapi bahananya??? Pening kepala!!! Nak tido mlm pon tak lena. Ni dah menyusahkan rakyat M'sia plak. Ish! Ish! Ntahlah Jib.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,
Kita tunggu dan lihat apa nama ? mamak Madey punya comment.

sethu2105@gmail.com

han2altantuya berkata...

aku punya pasal rakyat malaysia jadi mangsa hee hee hee .... BODOH punya umNONOK and the gang hee hee hee

aziz jembal berkata...

kalu mahyidin jd pm alamatnya ramailah yg berak kapur....mampfus terus gila berckp sorang2, kj dah tentu jd geng nuar....menanah la pakatan

Tanpa Nama berkata...

yah lawan UMNO lawan,
lawan jgn tak lawan
lawan, lawan, lawan
lawan UMNO lawan, lawan ngan kawan2
UMNO lawan UMNO, Team 1Malaysia lawan Team 1Melayu, yeh...yeh...
gembira lah kita semua
lawan jgn tak lawan...

Tanpa Nama berkata...

Kalau di Amerika dan Britain benda besar macam tanah KTMB di Singapura tu diperdebatkan secukup rasa di parlimen.
Kalau majoriti sudah kata ok barulah diluluskan kalau tak kantoilah.
Itulah salah satu fungsi parlimen pun.
Kat Malaysia ni PM saja ke buat keputusan. Parlimen tak boleh masuk campur ke.
Bukankah tanah KTMB tu kita sama-sama yang punya.
Saya tak pernah dengar pun tanah KTMB tu (tolong perbetulkan jika saya salah) di perbahaskan seadanya di parlimen apatah lagi diluluskan.
Nanti terjadi sesuatu hal tak baik rakyat pula yang pikul beban.
Duit rakyat juga yang akan hangus.
Kalau parlimen dah okkan takpalah kita sama-sama bertanggungjawab.

mosabit berkata...

apa?? nak suruh sembab jadi pm?...

sebelum jadi pm tolong pulangkan duit amanah saham johor pada rakyat.....
pasal ASJ ni idea kering sembab ni...masa dia jadi mb johor....

berapa ramai ahli ASJ kena black list dengan bank...?

tolong lah...jangan jadikan sembab pm...bertambah jahanam msia..

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Apalah lu Aziz Jembal....kalau muhyiddin jadi PM...lagi teruk Malaysia...masa dia jadi MB Johor...jual air murah-murah kat Singapura....kalau jadi PM...Malaysia pun dia jual murah-murah kat Singapura tau...

Tanpa Nama berkata...

Hoi tanpa nama 07:40...hang ni mesti ustaz umno...bila orang kutuk pemimpin hang....dah tak boleh nak jawab....mulalah keluar pasal neraka....tu 100 juta USD...ambik komisen beli kapal selam...tak ada pun hang nak cerita pasal neraka...hang baca tak akhbar hari ni...hutang Malaysia dah berapa billion...simpanan negara ada berapa billion...kalu kerabat umno hang tak kebas duit...malaysia dah kaya...tau tak?

Ikan Besar berkata...

Tak kisahlah apa yang najib nak bincang dengan PM singapore tu. Kita di PR teruskan kerja dan dekati pengundi utk tumbangkan kerajaan BN yg dh rosak ni dalam PRU13

Tanpa Nama berkata...

ano 07:40 tu bukan ustaz amnu, dia adik kamalanathan yb uluselangor!! lu balik la bacha kitab mahabarata, tak usah bichara surga neraka, mana ada itu suma dalam kepala amnu????

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Tanpa Nama 10:48.

Berkaitan tanah KTMB yang dimajukan 60:40 dengan Singapura memang telah dibawa ke PARLIMEN oleh YB Mahfuz. Tanpa tersebut telah dipajak oleh Inggeris ke Tanah Melayu selama 999 tahun.

Jawapan oleh Menteri, lebih kurang begini kalau tersilap atau tertambah minta maaf,

Jawapan Menteri : Tanah tersebut bukan tanah Malaysia ianya cuma dipajakkan sahaja, kita tiada hak keatas tanah tersebut.

Tapi YB mahfuz yang membangkit perkara ini menanyakan pajakan shingga bila? sebab tempoh pajakan selama 999 tahun, kenapa kita perlu mengalah sekarang. Tetapi tidak dilayan oleh Menteri.

Standard Menteri umNGOK, jawap ikut skrip macam kakaktua. Kesian pada PENCACAI umNGOK.

-wakleman

matstimketum berkata...

sahihlah penulis skrip untuk kebanyakan jawapan oleh menteri kerajaan mesia dibawah pimpinan najib disediakan oleh firma perunding apco worwide! kesian perunding tempatan tak boleh cari makan,betoi ke?

Harris berkata...

Kah kah kah!!!Aziz jembol!Wahh..Betapa takjubnye ko ngan mat sembab tu ye(FAKING!!!)..Kah kah kah!!!

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih Wakleman.
Ada juga ke parlimen ya.
Mahfuz yang bangkitkan, Menteri boh layan.
Oklah.
Tapi mana Wakil Rakyat PR yang lain.
Senyap aje ke?

Tanpa Nama berkata...

to 07:40

Apani syurga, neraka, akhirat, muslim apa suma ustad custad?

Jangan sebok2 nak doakan orang. Doakan diri sindri ngan anak bini pun tuhan tak kabukan.

Ko ingat ugama lain bodoh apa tak kenal tuhan.

BENGONG TUL..

Tanpa Nama berkata...

tak usah bincang bincang didepan Rakyat nanti bocor pula, berapa peratus komisyen pada BIK MAMA dan Berapa Peratus komisyen kepada Mat Monggol sudah dapat sudah pasti bernilai RM bebillion..

Sembab melopong nampak bodoh sebab sudah diperbodohkan oleh Bik Mama..

Rakyat juga melopong sebab kena tipu olih pemimpin UMNOBNUPCO@Yahudi@Zionis.

Tanpa Nama berkata...

Bila semua Melayu dah Mampossss...
Maka CINA akan tolong kambusssss
Melayu bangsat menghina Melayu,,,
Cina kapiaq tak akan mampossss

Puak PAS memang JAHANAM....
Suka melihat MALAYSIA huru Hara
Puak DAP suka cucuk jarum...
PKR suka main bontot....

Tukar Tiub suka pantat busuk
Bila menulis tak fikir dulu
mak bapak tak cukup ajar
sebab tu dia kurang ajar

Harris berkata...

To takdek nama 23.07..Kesiannn ko..Kah kah kah!!Tu je ke hujah ko??Kah kah kahh!!Maderfaking betoi punye pencacai gerombolan!