Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 September 2010

BERITA BAIK UNTUK SELURUH MALAYSIA




BUKTI KAN ADA SURAT NIKAH


nota:
saya ada tiga keping
kopi surat nikah..
tak percaya ... kah kah kah


KJ : PERKASA TIADA HAK PENGARUHI UMNO DESAK PECAT PEMIMPINNYA
– minsider

Khairy Jamaluddin memberi amaran kepada Perkasa bahawa pertubuhan bukan kerajaan bela orang Melayu itu tiada hak untuk menentukan hala tuju perjuangan Umno ataupun mendesak membuang mana-mana pemimpin yang mereka tidak suka.

Khairy yang juga mennatu Dolah , salah seorang daripada beberapa pemimpin Umno yang secara konsisten mendesak agar parti itu menjauhkan diri daripada Perkasa mengulangi pendirian beliau tentang keperluan untuk beralih daripada ‘kebergantungan’ pada pertubuhan bukan kerajaan itu.

“Pendirian saya dalam isu ini sangat jelas dan tidak berubah. Umno tidak harus mempunyai sebarang kaitan dengan Perkasa,” kata Khairy.

Bagaimanapun menantu Dolah ini enggan mengulas dakwaan berubahnya pendirian Najib Razak dan Adnan Mansor dalam isu berkaitan dengan keperluan menjauhkan diri daripada Perkasa.

KAH KAH KAH

woit… INI BERITA TEBAIK… kah kah kah..

kah kah kah… GADUH KAN MEREKA…. kah kah kah..

kah kah kah… SEKARANG KITA SOKONG DATUK PADUKA IBRAHIM ALI…. kah kah kah..

kah kah kah…. IBRAHIM ALI LAH WIRA KITA…. kah kah kah…

kah kah kah... IBRAHIM ALI IALAH WIRA DUNIA KE EMPAT..kah kah kah..

woit... TAK PERNAH DENGAR DUNIA KE EMPAT?.... kah kah kah..

kah kah kah... DUNIA KE EMPATY IALAH DUNIA AMPIBIA... kah kah kah

woit… MENANTU DOLAH INI BUKAN ORANG REMBAU…. kah kah kah..

kah kah kah… DIA MENYAMAR…. kah kah kah…

SOALAN:
apa persamaan antara kj dengan bik mama?
dua dua berdoa mahafiraun di pendekkan umur kah kah kah

15 ulasan:

mosabit berkata...

eh ..budak kj ni... sekali aku lempang kang baru tau...

mulut tak jaga...apa?..ada cita cita nak masuk pakatan ker selepas kena tendang nanti...nak tiru cara katak tu ker?....tak elok tu......

kah kah kah kah kah kah ....

cicit ngah layor berkata...

Perkasa suruh pecat ku nan,adam kadior suruh suruh ku nan mintak maaf.KJ pulak sanggup bertegang urat pertahankan pendiriannya.kita tengok pulak apa kata nazri.ini semua kerana takut jatuh lombong.mcm keling karam.kahkahkah...munoh dibuatnye.

Tanpa Nama berkata...

Kita berdoa mahafiraun pj umur

Tanpa Nama berkata...

Dunia ke4 ialah dunia amphibia.

Amphibia tu puak2 binatang cam katak, ular, kura2 sebagainya.

kah kah kah

Ibrahim ali tu mukanya serupa dengan muka katak!!!

kulit tebal dan amat hodoh.

Tanpa Nama berkata...

kadang2 kesian pulak aku tengok budak mamat sorang ni

Cucu TT berkata...

AKU TAK PEDULI, AKU MASIH TAK PUAS HATI PASAL SULTAN GARA- GARA KES MASUK MESJID.

1. Dalam sulalatus salatin (lepas ni aku guna sejarah melayu, biar orang melayu pemalas membaca faham), ada sultan curi nasi rakyat masa di kejar portugis.

2. Ada sultan gila puki puteri gunung ledang sampai seksa rakyat, nafsu buas menyusahkan rakyat.

3. Ada sultan curi Tun Teja dari Pahang.

4. Ada sultan bunuh pembesar sampai habis keluarga Bendahara Tun Mutahir kerana nak Tun Fatimah (bini Tun Ali)

5. Ada sultan balik dari berzina dengan isteri pembesar, pembesar melaka nampak, tapi tak boleh derhaka.

6. Ada sultan bodoh pergi ke majapahit gara-gara nak berkahwin.

banyak lagi, bacalah Sejarah Melayu, jangan jadi bodoh.

Sultan dengan nafsu pada betina tak dapat dipisahkan

TERIMA KASIH TUN SRI LANANG KERANA MENULIS SULALATUS SALATIN.

golok perak berkata...

.... dunia ke empat ... dunia amphibia .... kah kah kah yo bro tt lu bikin lawak munoh (kata cicit ngah layor ) amende la ... yes .. kita sokong braheng katok dalam perang umngook ni ... kah kah kah ... sokong bawak rebah ... kah kah kah ... boleh le teman ngasah golok perak teman ...

Tanpa Nama berkata...

Dan terkini sejarah kesultanan di Malaysia yang tinggal nyawa ikan sama seperti UMNO.
Sultan hanya menjaga kepentingan diri dan keluarganya sahaja dan hanya satu mithos raja sangat perihatin dengan penderitaan rakyat.
Sultan dan Raja akan lakukan apa sahaja dengan UMNO walaupun rakyat akan menrima padahnya.
Ianya adalah dongengan dan sandiwara UMNO dan Raja2 akan mempertahankan hak orang2 Melayu.
Kepada kedua2 nya adios......

Tanpa Nama berkata...

cucu tt.... umur lu masih muda agaknya, takkan 6 jenis gila raja je yang lu tau. semuanya ada 7.... gila yang ke 7 tu macham yang ada sekarang ni la!!!

Tanpa Nama berkata...

Episod ini yang aku suka tengok.
Teruskan banyak lagi episod Khairy dan Ibrahim oi.
Kalau boleh sampai PRU13.
Aku cadang tajuknya "Monkey & Frog Wars."
InsyaAllah Umno dan Perkasa akan bungkus sebelum kojol.

Tanpa Nama berkata...

baguslah tt

pr amik peluang untuk humban dua dua
dalam sungai linggi

macam dua luncai -berahenf dengan labunya kerajamban.....

suruh dua ekor nih mampuih


korok

SuraTTT Kaaabarrr Laaaammmeeehhh berkata...

Bro..

Paper NSTP payah nak jual dah...bagi letak free pun takde ambil pot..

kah kah kah

kesian...tengok la gambar link kat bawah ni...

http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?pid=5156778&fbid=429181003962&id=702718962&ref=nf

Tanpa Nama berkata...

kj tu wajib blah je dari umno..dia ada pun bukannya menambah kuat umno tapi menambahkan sial je...elok dia tampalkan sial dia tu kat pakatan kelentong je..biar bertambah2 sial puak pakatan kelentong rakyat tu..hehehe

Tanpa Nama berkata...

Jangan menghina ciptaan tuhan.....setakat komen perangai buruk tak mengapa....

Tanpa Nama berkata...

TT = Batu api! kah!kah!kah!
Sapa lagi nak bergaduh? bagi tahu TT.