Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 September 2010

KALAU JUMPA ULAR - JUMPA MURUGIAH - APA HARUS DIBUAT ?




MURUGIAH PRESIDEN PPP



PEJABAT SAYA TIDAK DIGELEDAH POLIS : MURUGIAH – berita hairan

Murugiah mengulangi bahawa beliau tiada apa-apa hubungan dengan peguam yang mendakwa bergelar Datuk yang menjadi suspek utama kes pembunuhan Sosilawati dan tiga yang lain.

"Saya minta orang ramai jangan membuat tafsiran yang silap, suspek utama memang tidak ada hubungan apa-apa dengan saya. Saya cuma berjumpa dengannya pada 8 September lalu pada satu majlis yang saya hadiri sebagai timbalan menteri," katanya.

Murugiah juga berkata beliau akan membuat laporan polis bagi mengenal pasti dalang di sebalik penyebaran khabar angin kononnya pejabatnya digeledah polis.

Jumaat lalu, Murugiah membuat laporan polis berhubung satu khidmat pesanan ringkas (sms) yang mengaitkan beliau dengan peguam yang menjadi suspek utama kes pembunuhan berprofil tinggi itu.

KAH KAH KAH

woit… BETUL KE APA YANG MALAON INI CAKAP… kah kah kah..

kah kah kah… TAK KENAL…. TAPI ADA JUMPA…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK KENAL…. TAPI ADA BERBUAL DENGAN SI PEMBUNUH… kah kah kah…

kah kah kah…. TAK KENAL…. TAPI SI PEMBUNUH ADA KATA PADA MALAPON INI DIA NAK MASUK MIC ... kah kah kah..

kah kah kah… ITU PASAL ORANG MELAYU KATA…. JUMPA ULAR DAN JUMPA MURUGIAH … KETUK MAHATHIR DULU…. kah kah kah

nota:
tunggu dan lihat
ada atau tidak
yang akan di tahan
kerana sebar sms itu
atau hanya auta keling kah kah kah

16 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

berita dari melayau kata - Semua suspek suspek ialah ahli DAP.

Pukida kata - Ini semua majlis peguam ponya salah

Manakala suspek-suspek ditahan sebab disyaki membunoh orang , kerajaan pulak bunoh 9 ekor anjing !
Dengan alasan bahawa kesemua 9 ekor anjing tersebut turut terlibat secara langsung atau tak secara langsung dalam kes pembunohan itu.

"At the Lawyers farm, there were also 18 cows, 36 buffaloes, 72 chickens and 144 ducks, they were all put down for they were there at the time of the gruesome murders present and witness to the crime and were by association implicated for they did not make a police report and hence were guilty. - written by southallman fot MT "

nasib baik ladang itu tak ada ChinaDolls.

matstimketum berkata...

mahadet yang penyebab semua melaon dari benua eeee naik tocang! tapi bininya terpaksa pakai tocang palsu,kah,kah,kah. kepala dah licin, yong

Tanpa Nama berkata...

Tu pasal melayu selalu kena tipu dengan eee....ada peribahasa, pengajaran nenek moyang tak ikut....hau hau hau hau....kalau jumpa orang mongol camno?

Tanpa Nama berkata...

TT,
Kang aku dah cakap,
dubur meruku telah pedas.
Dari berjuta-juta kaum Meruku
Meruku ini sebatang yang kelam kabut.
Apa pasal?
Tentang gangsta India, Tanya sama itu zamankhan
kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

gambar tu gambar malaun murugiah ke?????

Tanpa Nama berkata...

Parti Penipu Penipu kah kah kah

mosabit berkata...

ini ayat macam pernah dengar jer....tapi di mana ya?....

ooooo....ayat lazim tentang sifool dan mat monggol....

kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

macam sial lu sham...kah kah kah
samada ada sms atau tak atau hanya auta keling...
kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

KALAU JUMPA ULAR-JUMPA MURUGIAH-APA HARUS DIBUAT?? TANYA MADEYYYYYYYYY

Tanpa Nama berkata...

bro..kenapa gambar chandra?ada apa apa ka.? kanapa tak letak gambar murugiah?

bro sham la ni terlalu banyak sangat menyampaikan dalam bentuk tersirat, poning kepala den nak menangkap apa yang bro nak sampaikan.

Tanpa Nama berkata...

Gambar lain orang lain sah nyanyuk orang tua ni.....tu le suruh kawin tak nak asyik nak asah senjato tembak dinding.....kah kah kah kah...jangan senjato tu nanti kau tunjukkan kat orang ramai sobab orang tak terkojut....dah kocut..kah kah..senjato mati dalam perut dia mati dalam tangan kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

jumpa ular jumpa murugiah ... ketuk mahadey dulu kah kah kah .... setuju !!!!! supaya malaon nyanyuk tu tambah biol... kah kah kah ... you are too much bro ... too much kah kah kah

cicit ngah layor berkata...

itu gambar sepupu noyakob.bandingkan kedua2nya bercakap melayu,tergagap2,tersekat2,termacam2 lagi.....semua yang berkaitan bolih lah disimpulkan pada perumpamaan KELING KARAM....rioh heboh satu lombong tinggal.

Tanpa Nama berkata...

bodo punyer keling..

zaman tok opah aku dulu.... demer panggil keling... xdepun terasa... zaman sekarang ni panggil keling, demer terasa...

apa salahnyer dgn perkataan KELING...???

C++ berkata...

Bhai TT...

Gambar yang lu selitkan tue adalah gambar abang Mr Bean kan... sebab muka dier dari dulu lagi gua mesti gelak biler tengok... sebab sebijik dengan Mr Bean...

Dari awal lagi gua dah agak dah Mr Bean nih memang ahli MIC... hahaha

Small Mama berkata...

Ini sama macam bini rosmah ckp.

kah..kah..kah..

tak kenal altantuya, tp ada bergamba.

kah..kah..kah..

tak ada skandal ngn ziana zain, tp telinga merah bila sebut nama ziana.

kah..kah..kah..

tak penah jumpa gajah, tapi bela sekor kat umah.

kah..kah..kah..kah..kah..