Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Oktober 2010

AWAS ! ADA YANG MENYAMAR NAK JADI MELAYU




PERHATIKAN GAMBAR GAMBAR INI - ADA RUPA MELAYU ?


nota:
i rest my case my lord !



GAMBAR 1






GAMBAR 2




GAMBAR 3


nota:
yang suka buat huru hara
bukan melayu - sila baca
buku sejarah melayu - akan
bertemu dengan kitul dan
mendeliar - merekalah
yang buat huru hara kerjaan
melayu melaka -


WANG IHSAN ; UMNO MINTA LOKE JANGAN BISING, BUKAN ORANG PULAU PINANG - minsider

Reezal Merican Naina Merican menyifatkan Ketua Pemuda Sosialis DAP Loke Siew Foo tidak mempunyai hak untuk bersuara dan campur tangan dalam isu wang ihsan kerajaan negeri Pulau Pinang yang dipersoalkan pihaknya.

“Beliau (Loke) tiada hak untuk bercakap soal ini (wang ihsan), beliau orang luar bukan rakyat Pulau Pinang.

“Lagipun ini hal rumah tangga rakyat Pulau Pinang, jadi biar rakyat dan Ketua Menteri (Lim Guang Eng) sahaja yang terlibat,” kata Reezal kepada The Malaysian Insider.

Isu ini dilihat sebagai serangan terbaru Umno-BN terhadap pentadbiran kerajaan negeri Pakatan Rakyat.

KAH KAH KAH

woit…. RAKYAT SELURUH MALAYSIA TANYA?.... kah kah kah..

kah kah kah…. MALAON INI BANGSA APA?…. kah kah kah..

kah kah kah…. TENGOK MUKA DAH TAHU…. kah kah kah..

woit… TAK ADA MUKA MELAYU LANGSUNG…. kah kah kah..

kah kah kah... LOKE SIEW FOO…. BUKAN MENYAMR MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah…. DIA TAHU DIA CHINA…. kah kah kah..

kah kah kah… YANG EEEEE NI NAK JADI MAHU APA PASAL….. kah kah kah

26 ulasan:

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..tu muka anak Keling Peranakan Pulau Pinang..Masjid depa Masjid Keling ha ha ha..

Depan Melayu cakap Orang puteh campur Melayu, dekat rumah cakap Urdu atau Malbari..ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

cisss... lagi-lagi muka nieeee...
macam Taik Cicak aje nieeee.


-the black and white collection-

matstimketum berkata...

si kitol dan raja mendilar adalah adik-beradik ular! orang melayu nak katok kedua-duanya. beranikah melayu?

Tanpa Nama berkata...

habis malikul sembab campurtangan tu...orang penang ka...kahkahkah!

Rh. berkata...

Buang tebiat ek..

Tanpa Nama berkata...

eeeee tu apa? bangsa melayalam? maideen, merican, naina, ghulam, thamby dll tu eeee ker atau melayu baghal/celup?


-vikmoro kombet-

Tanpa Nama berkata...

statement bodoh ja.mcm ni yg dok jd ketua patut la org makin menyampah.org bengap mcm ni pn depa pilih jd ketua.kepala bodoh,ekor lg bengap kah kah kah.btw mamak penang saja lagu tu..pala toya punya kaki kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Reezal ni elok kita suruh dia mandi dalam Sungai Pinang, terus jadi hitam. Tiba tiba nak berlagak alim. Pordahhh...kia bukan anti mamak,kita cuma benci hipokrasi mamak yang berlagak alim dan lebih Melayu dari Melayu sebenar. Kalau dia betul betul alim, kita respek kenyataan dia. kalau ada udang di sebalik pasembor....belah lah...

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Dengan ini diputuskan bahawa barang siapa yang masih percaya bahawa orang yang ada nama naina ialah orang melayu; maka mereka yang percaya ini adalah termasuk dalam golongan yang gagal upsr!

Tanpa Nama berkata...

kawan aku tu urdu dari cylon la

cicit ngah layor berkata...

rizal marah ikan !!!!dlam hai ini,memiker yg molerkan dulu.Miker sanggup buat fitnah yg tak masuk akai.Ini menampakkan kebahlulan miker.Biler org kater miker bodoh,miker maghah,teman kater miker bahlul,lagi miker maghah sampai metor.Adat org berparti,memang mcm tu lerrrr...kawan separti mesti sokong dier...siap dgn bukti lagi.Nampak benor yg miker ni tak gheti dan tak ader adat.Teman nak tanyer miker pulak anak marah ikan ooiiiii.Miker ni dulu beghanak tak cukup bulan kerrr? kah kah kah.Tumpor dibuat dikelin kagham ni..

suis-media berkata...

Assalam bro,
Si reeeeezal mankok ayun nii wajib menjalani ujian DNA untuk memastikan mangkok nii bangsa apa!!gua 101% pasti mankok nii bukan kaum melayu,kalau tak betul gua berani sunat kotee sekali lagi.

opisboi berkata...

tu muka keeeleeng yg mengaku jadi melayu

Tanpa Nama berkata...

BONTOT KUALI NI LAGI..
SPISIS NI LAH YANG MENJAHANAMKAN MALAYSIA DAN MEMBAHOLKAN ORANG2 MELAYU UMNO..
SPISIS NI RAMAI JUGA DALAM PEKASAM..MUKA BEGEHIM PON DAH MACAM MUKA MAMAK TONGKAKG..
HIDUP MELAYU...

UMNO Bongok berkata...

gambar no 2 tu , jelita sangat la..aww...

Tanpa Nama berkata...

deiiii naina deiii!!!!! itu haram-halal punya hukum, dimiliki oleh Penang saja ka, sampai orang lain tak bleh cakap, ajaran mufti UMNO ka ni?
Ini naina dia punya kapla dalam, batu besar ada duduk..pohh..pohhh..I dont want..I swear I dont want...

NIPAH VIEW berkata...

AYO...YO... ANAE, INI MAMAKLAH BANGSA KASI KAYA INI MALAYA. TARAK PERCAYA TANYA SAMA MADEY LA....OPPSSS SORRY KERJA SINI BAWA WANG BALIK INDIA.... MALAYSIA BOLEH...

Tanpa Nama berkata...

DKK

darah keturunan .....
campuran daran melayu

Tanpa Nama berkata...

jenis depa ni lah yg meruntuhkan kesultanan melaka hingga x beraja melaka smpai la ni...lg mau caya ka..

bunbinban berkata...

Geng mamak kaki PEEnang ni bila dtg Galas, pengundi Galas harap halau dorang ni balik Penang sbb dorang bukan org Kelantan pun. Kah kah kah. Pasni, mana2 pilhanraya, jumpa puak eee ni, kita hantor balik Penang. Oiittt org Penang, dah pupus ke melayu tulen kat Penang tu sampai tergamak dan sesak sgt nampak gayanya sehingga terdesak pilih mamak perasan melayu ni jadi pemimpin korang..tak paham aku, aku walaupun rabun kaler, tapi aku masih boleh bezakan yg mana satu badak yg mana satu big mama...kah kah kah...tu la asyik berboria sampai pagi, tak sedar negeri sendiri kena rampas dek mamak yg perasan melayu..kah kah kah..atau korang byk sgt makan kari kepala ikan, tu yg bengap sampai tahap piang ni...kah kah kah

Johan 23.01.84 berkata...

Ridhuan Tee pun tak sedar diri Cina,asyk2 tulis "bangsa kita" kat dlm Melayau..sebab apa? sbb nama dia Tee,ade "eee" kahkahkah..

Lang berkata...

oleh kerana si reezal naya mari2 ikan sudah malu sama teguran bloger semua maka si reeeeezal pon smemanggil suku sakat nya berhimpun di dewan perniagaan india pulau pinang...

satu mesyuarat tergempar diadakan untuk meneruskan sokongan kepada parti yang memberikan kesenangan pada kaum sebangsanya.... demi mengenang jasa bapa kemamakan yang telah berjuang untuk bangsanya sinaina telah pon bersetuju sebulat suara bersama suku sakatnya untuk keluar dari umno dan menubuhkan umno bagi menyokong umno dan bn amnya...

maka diumumkanlah parti baru yang bernama seperti nama parti abangnya umno, atau nama panjangnya united mamak national organization yang juga dikenali sebagai pertubuhan kebangsaan mamak bersatu...

kalau campur yang pegang paspot dan visa... kira ramai juga tu ahli partinya.

Tanpa Nama berkata...

guiness stout is good for..ungerekek nalarekek(bukan nallakarupen) yg no. 1-melayuKEELENG PUNDEK
2-melayuKEELENG CHUNEEK
3-KEELENG

Tanpa Nama berkata...

diorg EEE ni selama ni pk UMNO = united mamak nasionalist organization

1Crony berkata...

Woit! Lu orang hina dia pun bukan dia ambik pot. Telinga dia lebih besor dari gajah, walaupun biji mata macam celaka itulah dia tak kisah korang nak kutuk apa pun. Janji berapa ramai dah dia pelahap cipap betina Melayu yang tergilakan wang ringgit dan harta dia. Betullah janji tuhan dunia akhir zaman bilamana keturunan yang dahulunya hina dina, kini bertukar kepada hero (sebab Melayu bodoh yang lantik).

Tanpa Nama berkata...

diaorg ni ptt masuk persatuan kimma atau lbih d kenali kimmak madey